• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COMMANDERUlov si svého hipstera! // a hipsterky (hlavně žádný mainstreamerky)
    JON
    JON --- ---
    ZUZKAOU: predpokladam, ze autor se svymi radami jiste ridi a mysli na cilovku. Takze tenhle text cili na giboni potraty po lobotomii?
    BUSH13
    BUSH13 --- ---
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    "Najít materiály ke článku je ta nejvíc otravná věc ever" - aha, tak jestli to mají začínající publicisti takhle, tak to vysvětluje hodně věcí..
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    MATT: ááááááááááááááááááááááááááááááááá

    Jak na dobrý text v pěti krocích? ❺

    No. Říká se, že napsat dobrý text chvíli trvá. Takhle – pravda je taková, že pokud to v sobě máš, můžeš ho napsat do půl hodiny, pokud ne, chce to little bit of practise. ✍️
    Tenhle supr čupr návod ti to může trochu usnadnit.

    Gramatika, syntax & interpunkce. Bez nich se prostě nehneš. V psaném textu jsou chyby hrozně vidět a když poskládáš věty špatně, nedávají smysl. Jestli čeština není tvoje silná parketa, je na čase to změnit. Žádná kouzelná formule na to není, takže se budeš muset šprtat. ✨ No pain no gain. ✨

    Rešerše, rešerše, rešerše. Jasně no, u nějakých textů ji dělat nemusíš, ale když píšeš něco edukativního, informativního, je rešerše na místě. Najít materiály ke článku je ta nejvíc otravná věc ever a taky trvá dlouho, ale trust me, je to worth it.

    Předem si ujasni, jakým způsobem budeš text psát. Co je jeho cílem? K čemu bude sloužit? Sestav si osnovu věcí, které by měly zaznít.

    Mysli na cílovku. 🎯 Nemůžeš mluvit stejně k babičkám a k GenZ. Přemýšlej jako oni a dostaň se jim pod kůži. Hraj si se slovy, používej termíny / anglicismy / archaismy. Ale hlavně – nevypadni z role!

    A konečně – rada nad zlato – buď kreativní. 💛💫

    #kreativita #copywriting #tipy #skvotczech
    MATT
    MATT --- ---
    NOIK: koukam, ze uz si zrusili https://www.instagram.com/skvot_czech/ jsme se tam na nich s par lidma docela pekne povozili ;))
    PRDELOID
    PRDELOID --- ---
    NOIK: Jelikož většina marketingových kreativců skončí jako beznadějné kokainové trosky, potřebuje obor verbovat furt novou krev
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ZUZKAOU: tp zni jak z naborovyho letacku pro AmWay:p
    L4MA
    L4MA --- ---
    NOIK: video super. "jejichz sny se nevejdou do prednaskovych salu" a zaber na typka jak jede na motorce bez drzeni. :)
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    NOIK:
    Pokud tvoříš texty, které se všichni snaží ukrást, jsi na správné cestě. Během 12 lekcí se dozvíš, jak z „brandu udělat zásobárnu trendů“ a staneš se vlastní značkou.

    Ke konci kurzu nabušíš své portfolio neskutečnými texty pro web, prodejní stránky, tiskové zprávy, mailingy, slogany, názvy a přirozené výzvy k akci, k prasknutí.
    Pod vedením lektorky se naučíš pracovat s briefem a předvídat nejtemnější přání klienta. Pochopíš, jak fungují nástroje, které ti mohou pomoci získat inspiraci – a vytvořit oceňované kampaně pomocí slov.

    Procvičíš si tvorbu unikátních prodejních bodů a na závěr si do svého portfolia přidáš revidovaný projekt kurzu, s kterým ti pomůže lektorka.


    No já nevím, pokud někdo napíše tohle, měl by mě učit jak psát reklamní texty?
    NOIK
    NOIK --- ---
    tohle je opravdu mimořádně otřesnej projektík nějakých kreativních mrdek z hrozně fajn agenturek, navíc s feelingem jakože nějaký jakože "alternativy" nebo co?

    SKVOT — onoffline school
    https://skvt.cz/manifesto


    Kreativita je dnes více o vybočení ze zajetých kolejí než o hloupých pravidlech – z trendů se totiž může během jediného dne stát něco, co byste raději neviděli.

    SKVOT je druhým domovem kreativity – to znamená neomezené možnosti v podobě vyhajpovaných kurzů, díky kterým své nově nabyté kreativní dovednosti z online světa uplatníš v offline světě. Proto rádi používáme spojení “onoffline”.

    U nás vyučující lektoři nikdy nevytvořili pouhé NĚCO – vytvořili nový pohled na věc, nový směr, který totálně drtí konkurenci. Jsme jiní a vždy se budeme snažit posouvat zajeté standardy. Maximálně se soustředíme, aby u nás lektor nebyl člověk, který dokázal vytvořit kůůůl logo – jakmile razantním způsobem změní svět daného oboru nebo jednoduše vyčnívá z davu, je hoden poskytovat informace skrz onoffline platformu SKVOT.

    Nikdy se nesmíš spokojit s tím, co chce stádo (jakože dav) – posouvání hranic a boření zajetých standardů může pomoci změnit svět. O to přece jde – SKVOT je místem, které tě nejen podpoří, ale totálně nakopne tvé portfolio a nastartuje kariéru v oboru, který sis vysnil/a – i v dospělosti se plní sny.
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    ALENNAI:
    Tomu může konkurovat pouze Pánevní dno Renáty Sahani
    XARGH
    XARGH --- ---
    "Kdo by rád o těchto věcech věděl více, mohu jej odkázat na..."
    Crocodile Hunter South Park
    https://www.youtube.com/watch?v=fynWOio9jBo
    BUBLINATOR
    BUBLINATOR --- ---
    MATEEJ: "Kdo by rád o těchto věcech věděl více, mohu jej odkázat například na tuto knihu od Joe Dispenzy nebo nejrůznější vědecké studie." Tomu říkám neprůstřelné pozadí.
    DEB
    DEB --- ---
    MATEEJ: skvele zvolene barvy webu a fontu
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ALENNAI: Pro ty, kdo si nejsou jistí, jestli jde o ezoterický rituál, nebo handjob:

    Tantra masáž není žádná těžká esoterika » U Lesní víly
    https://www.ulesnivily.cz/tantra-masaz-neni-zadna-tezka-esoterika/
    AMORESMORTIS
    AMORESMORTIS --- ---
    Představ si, že nepracuješ a můžeš si vybrat, kde se v Praze najíst. Kam půjdeš?

    Hrozně rád bych chodil v Praze jíst častěji, ale většinou skončím tím, že si dávám jídlo v jednom z našich bister. Ale hodně jsem si oblíbil hospodu U Kalendů Honzy Všetečky s pekárnou, kterou vede Slava Grigoryk. Je to koncept, kterému rozumím – poctivé, dobře uvařené jídlo, které si na nic nehraje. Je vidět, že to dělají s láskou.

    ALENNAI
    ALENNAI --- ---
    ZUZKAOU: foto bývalých masérek!!! Výborný!
    PETRUSCHKA
    PETRUSCHKA --- ---
    ZUZKAOU: jsem náročný zákazník. Nemá vytahaný svetr a dementní hučku ani šusťákovou teplákovku. Je to klasická ezo-píča
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    PETRUSCHKA: kurva s příběhem v maringotce ti není dost hipster?
    PETRUSCHKA
    PETRUSCHKA --- ---
    ZUZKAOU: tohle není hipsta, to je ezo píčování. No nic, jdu se mrknout, za kolik mají vyprstění prostaty
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam