• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WRATASkyForge - F2P mixbreed MMORPG
    Diskuze od MMORPGcku ktere vzniklo spolupraci Obsidian Entertainment a Allods Team

    CBT4 pobezi 23-29.6

    Hlavni web

    Wikia

    Tabulka zobrazujici potrebnou proficiency a prestige na vstup do lokaci

    rozbalit záhlaví
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    WRATA: vyzkousel, praveze jak rikam, tak ten archer snad, ale jinak me tam zadna classa poradne nechytla...
    a stve me fakt, ze abych se dostal ke classe ktera by me mohla bavit, tak musim hrat classu ktera me nebavi o.O
    WRATA
    WRATA --- ---
    MR_DAN: Archera mas relativne rychle. Ja pujdu po gunnerovy a jenom unlock mi zabere vetsi mnozstvi sparku nez unlock god formy ktera se ziskava kolem 30k prestige tak sem moooc zvedavej jak to bude :D Jinak ty sis v training hall nevyzkousel classy?
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    WRATA: mne se libilo ze pridali instance matching na mise pro 1-3 ... delat je zas cely sam, tak bych se unudil k smrti :) takhle to docela rychle naslo grupu a slo se, to je dobry...

    jinak osobne jsem za cryo zaregistroval celkem velkej ubytek many, nebo se zdrazily skilly, nevim, proste mzi castejc... to znaci ze asi dost pracovali na balancovani

    bohuzel je to porad jen cryo, pro me tam proste neni zadna atraktivni classa zatim :-/ archer mozna, nevim, jenze nez se k nemu dostanu, tak umru na nejaky z class co mi nevyhovujou :-/
    WRATA
    WRATA --- ---
    Mno takze CBT4 nam vcera skoncila tak sepisu nejaky dojmy.

    Prvni vec ktery jsem si vsimnul oproti CBT3 byla vyssi obtiznost zpusobena pridanim 6ti novejch kusu gearu takze ten zacatecni power spike byl rozmelnenej na mnohem mensi cisla(v dmg si jistej nejsem ale mel jsem o cca 2k hp min) a i tam kde jsem predtim neumiral se mi stalo ze jsem umrel. Celkove to chapu ale chtelo by to trochu vytunit protoze nekolikrat umrit v prvnich 5ti hodinach hry je divny. Pocitam ze je to taky napojeny na zmenu upgradovani slotu. Jednak je to docela znatelne zrychleny a druhak jsou dva novy napojeny ne tech 6 slotu gearu.

    Co se progrese tyce tak zmeny udelany v atlasu sou celkove k lepsimu protoze ted neni potreba resit kam narvat barevny sparky protoze po cca 5ti hodinach odemknete ten upper atlas a postava se dal vylepsuje jen za class sparky takze by se progrese celkove mela zlepsit.

    Order prosel docela slusnym overhaulem a je na to velice obdobne jako garrison tedy udrzuje se sam. Odemkne se o neco pozdeji nez driv ale pak uz jen naklikavate mise. Obecne to funguje dost obdobne jako garrison. Mate urcity adepty ktery vysilate na mise. Kazdej ma nejakou classu ktera ma bonus na ruzny druhy misi a maji nejaky bonusy. Co jsem videl tak je tam snizeni obtiznosti mise, zkraceni casu na misi, vic followeru z mise a vetsi reward a sila tohohle bonusu se odvyji od jejich ranku(zatim jsem videl sedivy, zeleny a modry) a lvlu. Na zacatku muzete narekrutovat az 10 adeptu a kazdy licha urovne Orderu prideli dalsi slot a myslim ze maximalni pocet je 20. Order lvl se zvysuje poctem followeru ktery mate a ty se ziskavaji pres mise na ktery posilate adepty.
    Druha stranka orderu je char boost. Po projiti urcityho contentu muzete v urcitejch regionech postavit Temple a v nem Altar ktery dava ruzny bonusy(crit, vetsi base dmg, castejsi auto crit atp). Opet uroven Templu a Altaru urcuje jak je boost silnej. Bohuzel tohle jsem nemel moc sanci otestovat protoze itemy ktery na tohle jsou potreba jsou dostupny pouze v random misi jednou za dva dny.

    Pantheon(guilda). Pantheon muze zalozit kdokoliv pokud zaplati 50k kreditu. Na zacatku ma k dispozici 12 slotu rozdelenych do tri klanu po ctyrech hracich. Kazdy klan ma sveho commandera coz je officir ale ma identicky prava jako GMko. Kazdy commander muze vyhlasit hlasovani na co se bude s pantheonem dit(povysovani clenu, staveni budov atp) a ostatni commaderi hlasuji. V momente kdy jeden ziska majoritu tak se vec stane. Expanze Pantheonu na vic hracu probiha prave pres hlasovani o stavbe budov. Budovy se stavi tak ze po uspesnem hlasovani mohou vsichni hraci v Pantheonu delat specialni mise pres Order ktere dodaji pantheonu potrebne materialy na stavbu ktera pak probiha automaticky. Po dosazeni potrebneho mnozstvi mise automaticky zmizi a muze se vyhlasit nove hlasovani na stavbu. Finalni verze Pantheonu bude mit 20 klanu po 20ti hracich a dokonce bude davat i nejake bonusy viz http://sf.my.com/...s/news_body_image_1/public/images/News/Guilds/news_guild_interface2_full_com.jpg ale nevim jak to bude fungovat protoze ta currency ktera se zobrazuje u buy tlacitka neziskava pantheon jako takovy ale kazdy hrac bud jako odmenu za mise nebo tim ze darujete kredity do pantheonu. Jedna ta slza stoji 7500 kreditu. A zahledl jsem ze bude CZ/SK pantheon se jmenem Znameni Lva http://sf.my.com/...m/index.php?page=Thread&threadID=4288&s=03f9ef9f63ea206e2221ad6fee07b4c1a20061e8


    Jinak kazdej ucet dostane prvnich 7 dni log in bonus krej se meni/navysuje
    1 - 20k creditu
    2 - 100 Sparks of Destruction(cerveny)
    3 - 1000 Sparks of Mastery(na upgrady) a 200 Sparks of Evolution(neutralni class sparky)
    4 - 150 Sparks of Creation(zeleny) a 20 Heal potu(1k/kus na AH)
    5 - 300 Sparks of Evolution, 20 ress itemu na party membera a tridenni licenci na mounta
    6 - 200 Sparks of Balance(modry), 2000 Sparks of Mastery a unlock 6ti slotu v invetari(v hodnote 90k), neni ale mozny prekrocit 240 slotu
    7 - Kostym, 300 Sparks of Balance, 300 Sparks of Destruction, 300 Sparks of Creation, 250 Spark Replicators(kdyz lootnete libovolnou sparku tak dostanete dvojnasobek), 500 Sparks of Evolution a 50k kreditu
    Je jedno ze mezi dnama budete mit tyden pauzu, proste prvnich hernich 7 dni dostanete bonus
    WRATA
    WRATA --- ---
    MR_DAN: Ja mel jeste od znamejch z Pantheonu prave
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    zalozime Panthenol? :-)
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    WRATA: wow tolik? o.O ja dostal ted dva jakozto founder
    WRATA
    WRATA --- ---
    MR_DAN: Mel jsem k dispozici 11 klicu celkem. Funkcnich z toho bylo 5
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    2 beta klice na rozdavani...
    WRATA
    WRATA --- ---
    A s dotazama klidne na me. Vim toho dost ;)
    WRATA
    WRATA --- ---
    Upozornuju ze nasledujici neni uplne aktualni protoze jsem to psal pred vice jak dvema mesicema a mezitim prislo par patchu ktery nektery veci upravuji kostra je ale porad aktualni.


    Skyforge je F2P mixbreed(sci-fi a fantasy) MMORPG ktere by v EU melo vyjit letos v lete. Aktualne je mozny hrat closed beta eventy v pripade ze jste dostali pozvanku nebo si koupili founders pack(ktery ma dalsi drobny vyhody). Open beta bude soft release a nebude wipe na oficialni release.

    Kdo to dela: Allods Team ve spolupraci s Obsidianem. Rusky Allods Team kterej dela uspesny F2P MMORPG Allods online a jsou v nem lidi z Nivalu ktery delal Heroes of Might and Magic V. V rusku uspech opravdu velky nevim jak ve zbytku sveta ale ma to klasicky fantasy setting takze asi nijak velky protoze fantasy MMO je dost. Zkusenosti ale maji takze bych se nebal o klasickej start MMO kde jsou bugnuty ability, questy, mobove atp. Obsidian snad predstavovat nemusim:)

    O cem to je: Hra je kombinaci sci-fi a fantasy settingu kde z kazdeho si bere trochu a vysledek zatim vypada velmi zajmave. Kazdy hrac predstavuje Immortala ktery se vyadava na cestu stat se bohem. Hra bude mit 13 unikatnich class a kazda bude mit svoje specificky mechaniky. Zajmavosti je ze mezi classou muzete libovolne switchovat naprosto kdykoliv(vyjma combatu). Predem upozornuju ze zatim neni zadna "Healer" classa jako priest(o tech o neco pozdeji)

    Setting je tedy o tom ze jako Immortal mate ochranovat bezne smrtelniky(klise jak prase neasi :P)

    Features

    Class system: Na zacatku jsou k dispozici 3 classy, Paladin(tank), Cryomancer(RDPS - frost mage) a Lightbender(Support) a za ziskane xp si je budete postupne vylepsovat v Ascension Atlasu a po dosazeni urciteho progressu se odemkne dalsi classa. Zatim je k dispozici Berseker(MDPS - arms warr) a Gunner(RPDS se spoustou vyfikundaci). youtube kanalu Kazdy ma cca 2 minuty

    Ascension Atlas: Okolo atlasu se v podstate toci cele lvlovani protoze postup v atlasu vylepsuje jednak staty postavy, druhak ability ktery ma dana classa k dispozici ale spolecne s gearem tvori indikator postupu ve hre a tim otvira dalsi lokace. Atlas ma dve urovne. V Lower se zvedaji staty a ve Upper se odemykaji class ability a pasivky. Postupem casu samozrejmne hrac odemkne vsechno ale budou momenty kdy si bude muset vybrat jestli se chce ted specnout na tuhle classu nebo zacit odemykat dalsi. Mezi Lower a Upper jde prepinat libovolne, body jsou ale sdilene.
    Detailni info zde

    Orders of Aelion: Kazdy hrac bude mit svuj Order a bude se snazit aby ho obyvatele sveta uctivali. Order je hodne inspirovany wowackym garrisonem takze v hlavnim hubu budete vysilat svoje nejvernejsi stoupence aby delali ruzna kazani, budete stavet svoje chramy atp. Detailni info zde

    Invasions: Invaze jsou obdobou garrison invazi z WoWka nebo riftu z Riftu ale ve Skyforge jsou soucasti PVE endgame contentu. V pripade ze porazite invazi je mozne zformovat raid a vstoupit do invazni lode a zabit commandera. Kdyz se to povede tak cely server dostane buff na zvednuti rewardu a vy budete umisteni v Hall of Fame. Zatim mi to dost pripomina challange mode leaderboard. Detailni info zde


    Pantheon: Pantheon je obdobou guildy ale tady ma mnohem vetsi vyznam. Pantheon bude jednak potreba upgradovat a za to kazdy clen Pantheonu bude dostavat stat boosty dokud bude soucasti toho Pantheonu. Dulezite ale jsou Pantheon wars kde bude potreba 100 lidi(50 na PVP a 50 na PVE) kde budete souperit s jinym Pantheonem. Tady moc informaci nemam protoze v CBT eventech neni dostupnej ani Pantheon natoz pak Wars. Detailni info zde


    Capping: Allods zavadi zajmavou featuru ktera by mela zabranit extremni progresi ve hre. Na vetsinu veci bude tydeni cap ktery nejde zrusit. Specialne se to vztahuje na XP, Ascension pointy i penize. Jednak tim chteji zabranit nolifu a druhak chteji aby se hrac nemusel stresovat ze musi hrat a nemuze se venovat rodine, konickum atp. V CBT byly capy zatim dost vysoky a neni jasny jak vysoko budou nastaveny na launch. Jejich filozofie je takova ze nechteji aby hrac hral protoze musi dosahnout na cap ale aby hrac hral protoze ho hra bavi.

    F2P: Predem upozornuju ze hra neni P2W!
    Skyforge bude mit volitelny subs based model kde premiove accounty budou mit vyssi raty na ziskavani capnutych bodu. Progrese je tedy urychlena ale cap jako takovy je nezmeneny, jen ho hitnete rychleji.
    Ingame monetizace je vysvetlena zde

    Zatim jsem docela natesenej protoze sci-fi MMORPG je jak safranu a lidi se kteryma hraju The Secret World se do Skyforge chystaji prejit se startem open bety.

    Komplet info o hre najdete na jejich general webu
    WRATA
    WRATA --- ---
    Nasel jsem velmi zajmavou tabulku zobrazujici potrebnou proficiency a prestige na vstup do lokaci
    Dost pomuze pri planovani postupu v atlasu

    A na nastence je anketa ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam