Zkouším teď třetí verzi mainbusu a v podstatě jsem došel k tomu, že nejlepší je na začátku se víceméně vykašlat na organizaci, protože zmíněný refactoring je příšerně zdlouhavá věc, kterou je potřeba dělat ručně. Takže co nejrychleji vyvinout potřebné technologie na výrobu rychlých pásů, vynalézt stavební roboty (a případně logistické roboty, pokud se člověk nechce zpočátku patlat s pásy ke každé výrobně) a pak si vyčistit území o kus vedle a tam teprve začít budovat pořádnou a kompletní logistiku.
V 0.15 jsem šíleně ocenil knihy plánů, s údivem jsem zjistil, že díky radarům se dá stavět i na mapě a člověk tam nemusí jak idiot doběhnout, takže mám teď v plánech všechny své používané kombinace křížení pásů, další knihu postupně plním výrobnami a podporou kolem a pak prostě si skrz mapu naplánuju, jak mají jít cesty, kde mají stát výrobny a roboti mi to tam odletí postavit. Zatím tam běhám, abych výrobu pak nastavil ručně a neměl pro každý typ výroby samostatný plán, ale i to se dá přes knihy plánů řešit.
Factorio je fakt strašnej žrout času. A je úžasný, jak opravdu mění hru k lepšímu. To jsem se ani ještě nedostal k modům, kde na různé možnosti zatím jen z dálky obdivně zírám.