• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    Oběžník pana ředitele:
    Existuje tu klub [Twitter - rychloblogy] ... kdo chce každodenně debatovat o této síti, postovat třeskutě vtipná meme, doporučuju se přesunout tam, tady nechám fakt minimum.
    rozbalit záhlaví
    KULA
    KULA --- ---
    VACA: Já třeba tvoji oponenturu beru. Leč v řadě věcí se míchají jablka s hruškama. Minimálně to trénuje moje postoje, jestli mi něco někde neutíká. Jen tak si tu plácat po zádech by bylo dost nudné.

    Knightrider volant - mám za to, že reálně nepoužitelné, určitě bych nechtěl máchnout rukou tam, kde nic není.
    Zrcátka - v tom demu nejsou naschvál, protože by to bylo méně koulervoucí, což ale beru jako určitou podpásovku, respektive nepěkný fígl. Digitální zrcátka mají xy podob a zatím jsem nikoho neslyšel přijít s obhajovou, že "takhle" je to správně. To co má Audi mi nesedí, nechci se koukat do dveří, to už je dost nízko.
    Výhled - šofér a to co ovládá je upozaďováno v automobilismu už relativně dlouho. Autonomnost má ale dlouhou cestu před sebou ještě, že se to "inteligentně" udrží na silnici, není autonomnost. Inteligence je jen splnit úkol. To je mi málo. Příjde mi, že z toho musí být vidět hrozná tužka.
    K čemu elektrický pick-up? Kolik že ujede průměrný američan? 20 majlí? jsem průměrný američan. Znám člověka co s Teslou jezdí mezi svými dílnami. Okruh 50-60km denně a přežije to i v zimě s topením nebo v létě s klima. A předtím jezdil s V8. Tu má teď na grandtouring, pracovně a pro rohlíky elektrikou.

    Bylo by naivní považovat současné elektroauto za konečné řešení potřeb. Je ale super, že je to více a více dostupnější a s méně ústupky. Kdo si to koupí zákonitě musí mít barák nebo podzemní parking a další auto k tomu. Tím, že se do toho ale takhle šlape se zároveň roztáčí soukolí navázanéhoprůmyslu. Teď si říkáme, co baterie za 10 let? Nebo když to začne hořet, bude to stát moc kapacit. To je součástí evoluce. Za těch 10 let tu budou battery packy v nextgen podání, už bez zmíněných dětských bolístek. Ruku v ruce s vyšší autonomností bude klesat nehodovost. Nebo snad v počátcích automobilismu byly dálniční sítě, benzinky, servisy, operativní leasingy a všechno to rozmazlené okolo?
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    VACA: Tak proc lezes do boardu o Elon Musk, ktery stavi BEV? Proc si nejdes popovidat do boardu/fora o Land Cruiserech? Nizke google-fu, nebo si potrebujes v nedeli v noci zahejtit?
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    VACA: myslel jsem to tak, ze pro 150 tis. lidi alternativa neexistuje a tak by jim to, co jsi psal, pripadalo smesne.
    VACA
    VACA --- ---
    SEJDA: Jako jak to myslis? Ze jako mam podle tebe slepe uznavat tohle jako jedinou moznou modlu klanet se pred tim modlit se k tomu aniz vubec ja nebo ty by vedel jak to vlastne ma vypadat v produkcni verzi, a prehlizet vsechno?

    Pro me jsou furt jeste furt vic nez alternativa ty straslivy spatny hrozny desivy podle nekterych uz davno vyhynuly auta se spalovacim motorem.

    Treba takovej land cruiser 76 nebo land cruiser 200 s V8 motorem kterej za 1,5 mio proste neni auto udelany podle konzumnich meritek.
    Je vcetne toho svyho skaredyho motoru vydesignovany a kvalitativne vyrobeny na takovy urovni, aby vydrzelo slouzit v rozvojovych zemich tretiho sveta 25let.

    Takze za svoje penize dostanu neco, co vim ze mi bude slouzit 25+let, ze nebudu muset behem ty doby vubec premejslet o vymene, ze se seberu a dojedu s tim na konec sveta a zase spatky kdyz budu chtit, ze to bude bezpecny pro me i moji rodinu, ze je to proste vyzkouseny osvedseny produkt kterej ma furt nekery veci, ovladaci prvky apod. postaru, protoze proste je to ergonomictejsi spolehlivejsi, muzes to ovladat v zimnich rukavicich kdyz do toho vymrzlej nasednes v -20 apod.
    Mohl bych pokracovat, ale chapu ze v tvych ocich jsem zatraceni hodnej protoze slepe neuznavam jen to jediny.

    Btw, ja auto vubec nepotrebuju k tomu abych s nim jezdil okolo komina a na nakupy do tesca nebo po praze do prace. Falt ne. Pro me je auto urcitej vyraz svobody a i vzhledem k mejm zajmum mam od neho naky ocekavani.
    Chapu ze mam asi trochu jiny meritka nez beznej konzument kterej chce jezdit autem 1,5km kazdej den i kdyz by to vlastne nepotreboval, a nejdal se podiva do penzionu v tatrach. Sry
    SITH
    SITH --- ---
    Mi tam zásadně chybí ten vodorovný zadní trunk, kam by se mohl zapojit ten 8t+ návěs
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    VACA: existuje vlastne alternativa? Tedy krome chozeni do kostela a modleni se? :D
    VACA
    VACA --- ---
    Protoze kdybych se ted mel rozhodnout jestli se zaradim do poradniku a budu cekat dva roky na auto za 1,5mio, tzn budu cekat a nekoupim si do ty doby nic jinyho. Tak chci proste vedet jak to bude vypadat a jakou bude mit palubni ergonomii.
    Ze jsou pro tebe mio drobne, a auto jen hracka neni proste bezna situace kazdyho.
    PER2
    PER2 --- ---
    proc mam tak nejak pocit, ze tu resite malichernosti
    VACA
    VACA --- ---
    VACA: Btw to je trochu OT tady, ale kdyz jsem to zminil. Me osobne ty displaye ve dverich u e-tronu neprijdou zrovna ergonomicky protoze se clovek musi divat dolu pod okno do vyplne dveri. Takze bud kouka ven z okna vedle sebe, nebo dolu pod okno. Osobne bych nic takoveho v aute nechtel
    VACA
    VACA --- ---
    QWWERTY: Zatim to nema. Ja sam jsem trochu zklamany jsem myslel ze tohle je finalni produkt, ale neni.
    Zpetny bocni zrcatka to nema zadny v tuhle chvili, a na usa trhu ani nejsou pripustny bocni zpetny “zrcatka” v podobe kamer a internich displayu jako ma treba audi etron.
    Takze finalni verze budto bude muset mit klasocky externi zrcadka nebo se do te doby bude muset zmeni legislativa. Ted to nema ani jedno z toho.

    Taky to nema volic blinkru zadnej vibec.
    Volant je takovej radoby knipl kterej je v praxi na solnici prakticky nepouzitelnej. A asi dalsi veci.

    Malinko sem myslel ze nak odprezentovali hotovou vec.. :(

    Kdovi co vsechno jeste se na tom zmeni..
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    btw nekdo se ptal uz na internetech - kde to ma zpetny zrcatka? nebo to ma nejakou rafinadovanou hitech projekci do bocnich sloupku ze zadnich kamer?
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    TOXICMAN: tak mne napadlo, ze u nas by takoveto auto vlastne ani nemohlo na cesty. Tusim, ze je predepsany stupen zatemneni predniho a bocnich skel u ridice a spolujezdce a toto je daleko pres.
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    PER2
    PER2 --- ---
    v cine se s tim neserou, schvalne jak se vytahnou nemci ;)
    "Tesla unveils its Model 3 electric vehicle manufactured in a gigafactory in Shanghai, 11 months after the plant broke ground"
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    Meanwhile, in Boca Chica - a new bulkhead is being born for Mk3.

    APPU
    APPU --- ---
    TOXICMAN: mam to podobne myslim ze cim vic fotek a videi bude litat po netu tim vic lidi o tom zacne premyslet jinak. Ted je to pro vsechny uplne jiny a musi si na to zvyknout.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    PER2:

    Elon Musk @elonmusk

    Will be an option to add solar power that generates 15 miles per day, possibly more. Would love this to be self-powered. Adding fold out solar wings would generate 30 to 40 miles per day. Avg miles per day in US is 30.
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    CRAZY_IVAN: btw. cybertruck se mi rozležel v hlavě, sice bych neřekl že se mi líbí velmi (to je pro mě spíše model S), ale už se mi líbí dost :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Tesla Acquires Battery Manufacturer Hibar
    https://www.youtube.com/watch?v=5Kbb_nsZUMw
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Btw. neproběhlo to tady, ale tesla koupila firmu Hibar Systems, která zabývá vyrábou baterek
    Tesla Buys DeepScale and Hibar Systems! - TTN Bite Sized
    https://www.youtube.com/watch?v=D6clzM5p3G4
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    PER2: jj díky, nějak jsem se nemohl dohledat plné verze
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam