REDGUY: je furt stejný. Vždy kritizoval přebujelou administrativu, vždy hodně riskoval a šel do věcí po hlavě, nikdy neměl daleko pro silná slova. Od začátku měl excesy, kdy mu "bouchly saze" a choval se jak kokot. Sice pokaždé k tomu měl důvod, ale při pohledu zvenčí to prostě vypadá blbě. Jenže díky tomu jsou jeho společnosti taky tam, kde jsou. Díky tomu, že radši věci rychle udělá, než aby rok před tím papíroval.
V tomto případě je to pikantní v tom, že jiné automobilky (včetně GM, Ford apod.), a to i v okresech s mnohem horší situací, už buď mohly rozjet výrobu, nebo aspoň dostaly jasné datum (konkrétně 18. 5.), kdy to mohou spustit. Stejně tak mohou otvírat provozy jiné výroby v oblasti, ale Tesla nikoli. Jedním z argumentů třeba je, že Tesla nemá připravené minimální postupy ohledně ochrany zdraví zaměstnanců, přičemž Tesla má na tohle zpracovaný 30stránkový manuál, který má administrativa v Alamedě (či kdeže to je) k dispozici téměř dva týdny. Tesla tvrdí, že mají zkušenosti z čínské gigafaktory, je tam dost rozebráno, jak budou oddělovat pracoviště, nástup do práce je dobrovolný atd.
A pochopitelně když se podíváš do médií, vždy tam najdeš jen ty negativní části, které jsou ale patřičně rozmáznuté, protože to je vděčné téma, ale jen málokde najdeš trochu hlubší rozbor a další důvody, co se vlastně děje.