(jinak když nad tím přemýšlím, tak popravdě nechápu, jak může motorický belly flop, kromě toho, že je elegantní, být vlastně nějak výhodný: teoreticky snad jen proto, že pád na břiše aerodynamicky brzdí, takže motory dobržďujou z menší rychlosti a šetří se palivo... jinak ale kdyby se belly flop provedl čistě aerodynamicky - *disclaimer. nevím jak, nevím jestli by to šlo* - tak by opět šetřil palivo potřebné pro přistání, protože takhle se rozfrcá palivo jen na roztočení obrovské masy jedním směrem a pak zase na zbrždění té rotace (což není malé množství energie, u 200 nebo kolik tunového tělesa) a je to tak přímý opak efektivity suicide burn/hoover slamu u F9. Kromě toho, motory se takhle nahazují v poloze vleže místo kolmo, což sice mají nacvičené na test standu taky, ale nějak prostě nevím.
Každopádně, nějaký důvod to, že se snaží o motorický belly-flop, určitě má - minimálně to vypadá strašně elegantně a neuvěřitelné - ale nemůžu se zbavit dojmu, že o poznání nudnější přechod do kolmého pádu vyše nad zemí čistě jen aerodynamicky a poté poměrně nudné a konvenční dobrždění by přece snad měl fungovat taky. No ale že jo, těžko polemizovat s nějakou tak neomylnou institucí, jako je SpaceX :-)