KAERO: no jde spíš o to, že u některých služeb je většina nákladů fixních a u telekomunikací to platí dvojnásob... zamysli se nad tím, energie, pronájmy, amortizace, to vše v podstatě běží prakticky bez ohledu na skutečné využívání služby. Jistá proměnná složka nákladů tam je, ale ve srovnání s náklady na administrativu, kterou přináší to zapínání a vypínání, je zanedbatelná.
No a teď s představ podíl te variabiní a fixní složky u Starlinku... jistě, v momentě, kdy se to začne blížit vyčerpání kapacity, půjde vlastně o dražbu dostupného pásma, to potom jo, a to vypnutí by dávalo smysl, uvolnilo by kapacitu. Ale do té doby, než dojde k vyčerpání pásma, převažují v telco fixní náklady. Lidi, co se dožadují neustálého pozastavování paušálu, se vlastně dožadujou toho platit za internet cenu jako někde za placené letištní wifi...tzn. daleko dražší.