PES: jo, ale vsimni si ze u toho druheho stojanu (ktera firma to asi je?) zadne takove popisky nejsou, jen vystrazne znacky velkeho napeti. Ten rozdil v pristupu k navrhu je velky. Srovnani je trochu nefer, protoze druhy stojan obsahuje nejen usmernovac, ale i platebni branu, a funguje jako samostatna jednotka. Ovsem i tak ten druhy stojan na servis vubec nemysli, kdezto teslacky jo a usnadnuje vymenu namahane casti - nabijeciho kabelu.
Taky je zajimavy rozdil pristupu "kompletni samostatna jednotka" nebo "centralni usmerneni pro vice stojanu". Ten prvni pristup je asi ok kdyz nekde postavite jeden, mozna dva nabijeci mista. Jenze ma to vubec smysl, kdyz nabijeni trva relativne dlouho a jako firma vyrabejici stojany chcete elektromobilitu podporovat? Tesla pristup jede ve velkem, IMHO to ma vetsi logiku, ale zas velke mnohastojanove nabijecky vyzaduji hodne mista, coz je jina situace v USA a evrope.