OMNIHASH: turbočerpadlo je součástí raketového motoru na kapalné palivo, minimálně těch, které se vyvíjejí posledních zhruba 50 let.
Zjednodušit motor jen na spalovací komoru fakt nejde. Nemluvě o tom, že ani u toho na kapalné palivo to opravdu není tak jednoduché jako jenom smíchat palivo a okysličovadlo - hodně záleží na tom, kudy tam to palivo dostaneš, kde reálně bude hořet a kudy půjdou ven spaliny. Princip je jednoduchý, ale provedení opravdu ne - v provedení spalovací komory je jednodušší spalovací motor, kde jasně odděluješ moment sání a hoření; u raketového motoru to musí hořet kontinuálně a to fakt úplně jednoduchý není. Přečti si něco o Goddardovi, když začal vyvíjet motor na tekuté palivo a jak dlouho mu trvalo z toho jednoduchého a jasného principu přejít k funkční spalovací komoře.
U V2 bylo už dobře vidět, kolik problémů řešili u tvarování vstřikování a následného promíchání. Zkoušeli mnoho "sprchových hlavic", aby se obě složky smísily rovnoměrně a hořely tam, kde mají. O pozdějších motorech, kde už se jednalo o výkonu v řádech desítek a stovek tun, to platí tuplem (viz dohledatelné dokumenty z vývoje motorů Space Shuttle).
A to jsme furt u té nejjednodušší části, tedy spalovací komory. Jakmile začneš řešit, jak to palivo tam vůbec dodat, když uvnitř komory máš extrémní tlak z hoření a potřebuješ to palivem/okysličovadlem přetlačit, abys tam dostal další směs, tak jsi úplně jinde.
Chápu, jak jsi to s tím zjednodušením myslel, ale zjednodušil jsi to příliš, daleko za míru toho, aby to byla pravda. A vzít pro srovnání na jedné straně kompletní animaci a na druhé pouhé schéma, je trochu zbytečné.