KOUDY: sorry, nějakej bazmek pro běžce ani komentovat nebudu, to je pod mý rozlišovací schopnosti, a u každýho, kdo ho nosí, pochybuju o jeho mentálních schopnostech, takže jestli je ochotnej si za to zaplatit ne jednou, ale každej měsíc, mě naprosto nepřekvapuje a nevzrušuje.
Rozdíl mezi youtubem a twitterem je, že youtube má ten vlastní obsah, a i kdyby z něj nakrásně dneska vyházeli všechny tvůrce, tak máš do konce života na co koukat.
Že by chtělo BMW a další tahat ze zákazníků prachy za nic mě nijak nepřekvapuje, to je ostatně sen každý firmy, akorát na to musej ještě přistoupit ty zákazníci, a zatím to na to moc nevypadá, a pokud nenabídnou nic jinýho, než lock funkcí, který jsou dneska zadarmo, tak to neprojde. Ostatně ani ty BMWčkáři z toho nejsou nadšený, a to je velmi specialní třída autíčkářů...