VACA: já bych jen projistotu rád uvedl na pravou míru: ani náznakem jsem to nemyslel jako hejt, ani na elektromobily, ani na Muska, ani na jeho mini tunely.
SEJDA: no pokud se nepletu tak nejdelsi tunel, kterej ma prez 50km, jednak ma po cely delce platformu pro evakuaci vozů, system haseni pozaru, je tam servisni tunel po kterm se muze pohybovat i kolova technika, protipozarni pruchody mezi temi tunely jsou kazdejch x desitek metru, maj 24/7 v pohotovsti spesl hasicsky vlaky a x stovek specialne vycvicenyho pesonalu pro zachranny prace primo v tomhle konkretnim tunelu.
Maj evakuacni vlaky, takze zadny belhani o berli so rozhodne nekona. A asi by se dalo pokracovat. Pak je tam cela rada externich preventivnich opatreni ktery kontrolujou prijizdejici vlaky, vcetne teploty jejich naprav etc.
Fakt to neni prosta "dira v zemi" kde by jsi mel jednu stanici uprostred a v pripade cehokoli "postarej se o sebe", jak z tvoji reakce vypliva :)
- - -
Jen tak nějak tušim že v tunelech většinou bejvá spešl bezpečnostní režim, proto jsem se zeptal.
Obcas mam pocit ze v nekerejch diskuzich se podobna otazka automaticky bere jako utok nebo hejt. Fakt si nemyslim ze by elektromoby samozahorovaly na bezny bazy apod. Ale proste dokud to nemuzes vyloucit se 100% jistotou (coz v nasem soucasnym svete selhani jakykoli techniky vyloucit nemuzes), tak musis pocitat s tim ze se to stat muze.
zejmena u teh delsich sekci pochybuju, ze by to mel bejt provoz typu "jedno vozidlo na sekci", to by tak nejak postradalo smysl, ne?