DZODZO: to je sice pěkný, ale Tesla není Twitter. Až bude mít srovnatelnej produkt, nebo aspoň nějakou reálnou vizi, tak se CVčka jenom pohrnou. Zatím má jenom nekonečnej kripplefigt Elon x kdokoliv, kdo šel kolem, a na ten naláká podstatně měnší pool lidí, než na teoretickou změnu největšího průmyslovýho oboru nebo výpravu na Mars. Stačí se podívat do tohodle auditka, rok zpátky se tu řešilo delta vé a kilogramnewtony, dneska akorát pruda do islandskejch vozíčkářů.
Troufnu si tvrdit, že nijak velkej přetlak zájemců nebude. Ajťáci v korporátu tam dělaj primárně z pohodlnosti, a jsou ochotný se smířit s tím, že dělají na projektech, co nic moc reálně pozitivního světu nepřinesou, za cenu většího pohodlí, zázemí, prachů a stability. Ty co maj tendenci měnit svět nebo vlastní drajv na branku, dělaj buď na sebe, nebo pro firmy, co z tebe sice vymáčknou duši, ale zasejc ti daj pocit, že si změnil svět (nebo aspoň skončíš jako otec spoluzakladatel příštího Applu). Nic z toho Twitter momentálně není, nemá a neumí. Garantovat může snad jenom ty prachy, ale zázemí nula, páč ho Elon zrušil a ještě se tím pochlubil, pohodlí záporný, páč se od tebe očekávaj ject v hardcore módu, a stabilita je v týhle firmě momentálně sprostý slovo, nevíš minuty kdy skončíš ty nebo kterejkoliv kolega, a dost často to nezjistíš ani po tom, co tě opravdu vyhoděj...
V odvětví, kde je neustálej převis nabídky nad poptávkou práce, a firmy se předháněj ve vyfikundacích a featurám, co svejm ovečkám nabídnou, půjde makat do takhle nejistýho a toxickýho prostředí jenom velmi speciální druh masochistů.