• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    E2E4: no tak koudy má minimálně pravdu v tom, že kdo sleduje musku dlouho, tak se nějakým žvástům, nenaplněnejm slibům nebo naprosto nesmyslným hyjpům už nemůže divit. podle tohohle člověka si můžeš na hodinkách pravidelně kazit přesnej čas..
    E2E4
    E2E4 --- ---
    P_T: nevedel jsem, že těch lži bylo tolik..

    Elon Musk Today
    https://elonmusk.today/
    SATAI
    SATAI --- ---
    Chrisshy Keygen: "Microsoft kinda nailed it with this one" - hackers.town
    https://hackers.town/@rgegriff/110793304166927028

    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    zase jak malý děti, další osobní hádky budou za ovoce
    ARAON
    ARAON --- ---
    SUMAC: Z mého laického pohledu je tu podobnost celkem značná. Podle mě je tu šance na nějakou zajímavou pokutu pro Teslu. Ale na druhou stranu by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby se z toho Elonovi nějak povedlo vykroutit. Je v tomhle podobnej Trumpovi.
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    ARAON: v cem presne je tohle odlisne od lhani VW ohledne spaliv u dieslu? z toho by mohl byt jeste dost stavnaty pravni problem a pokud se zakaznici celosvetove spoji, tak asi i mastna kompenzace pro automobilku.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    KOUDY: ne Koudy, jako obvykle se pleteš . WLTP je metodika,podle který reportujou elektrický auta svůj dojezd, a všechny automobilky ho používají stejně. Tesla si k tomu přidala featuru, co ti bude lhát o dojezdu první půlku baterky ve víře, že si toho nevšimneš.
    SATAI
    SATAI --- ---
    Ale je fajn, že to tu není samej Twitter, ale zase nějaká Tesla, jak se někteří dožadovali...
    SATAI
    SATAI --- ---
    A pokud není tohle žalovatelné...
    The drivers who called the Diversion Team weren't just lied to, they were also punished. The Tesla app was silently altered so that anyone who filed a complaint about their car's range was no longer able to book a service appointment for any reason.
    SATAI
    SATAI --- ---
    P_T:
    This new unit – the "diversion team" – was headquartered in a Nevada satellite office, which was equipped with a metal xylophone that would be rung in triumph every time a Tesla owner was successfully conned into thinking that their car wasn't defrauding them.
    P_T
    P_T --- ---
    NECROMAN: Efektivita je ovšem extrémní eufemismus. Nejen k tomu, co všechno si majitelé Tesly jen pronajímají je super tohle rozbalené vlákno:

    Pluralistic: Tesla’s Dieselgate (28 July 2023) – Pluralistic: Daily links from Cory Doctorow
    https://pluralistic.net/2023/07/28/edison-not-tesla/#demon-haunted-world
    SATAI
    SATAI --- ---
    NAGASAWA: pár rebrandingů jsem viděl i zevnitř a tenhle je... No prostě unikátní. Halt Musk, to je liga sama pro sebe.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NECROMAN: Tohle je dost zoufalej rebranding. Čekal jsem, že to během 1-2 dnů překlopí na X a zatím je to solidní bordel a změť grafik, ikon, černé, modré, retweetů a podobně. Říkám si, jak dlouho to bude vlastně trvat.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Mimochodem, v Apple App Store se Twitter pořád jmenuje Twitter, protože App Store vyžaduje min 2 písmenka v názvu aplikací

    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Anyway, ta efektivita Tesly je brutální
    Q2 2023

    Revenue
    Tesla — $25 billion
    GM — $44.7 billion
    Ford — $45 billion

    Net Income (Profit)
    Tesla — $2.7 billion
    GM — $2.6 billion
    Ford — $1.9 billion

    Vehicles Sold
    Tesla — 466,140
    GM — 1,584,000
    Ford — 1,119,000
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ARAON: To nijak nesnizuje zavaznost toho jednani a ze maji zakaznici tesly pravo bejt nasrani.
    ARAON
    ARAON --- ---
    KOUDY: No a tobe z toho zase drobet vypadlo to, ze u Tesly neni problem v tom, ze lze o maximalnim dojezdu (coz delaji vsichni, kdy uvadeji maximalni mozny "v laboratornich podminkach"), ale v tom, ze na to ma sofistikovany algoritmus, ktery lze zcela planovane. A kdyz si diky tomu sofistikovanemu lhani zakaznici mysli, ze jde o poruchu, rusi jim objednane kontroly. To je to svinstvo.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    PALEONTOLOG: "most non tesla" takze ne vsechny..a tesla je automobilka..Takze jak jsem rikal. Automobilky umele navysujou dojezd svejch aut. Ne vsechny, ale nektery jo. Tesla je mezi nima. Zkuste cist co protistrana pise, nez zacnete odpovidat. Fakt me nebavi se tu s vama hadat neustale o picovinach. Kdyz napisu, ze je nahovno kdyz Tesla a jiny automobilky fejkujou dojezdy a Necroman to podpori clankama, tak mi tu nemusite odpovidat picoviny, jako ze urcite budu psat, ze jsou ridici hysterky nebo podobny nesmysly. Mozna si staci nejdriv precist muj puvodni post a pak by vas takovahle kokotina nenapadla.

    ¨
    Only one electric car we've tested since 2017 meets its official WLTP range

    Revealed: the truth about electric car range - Which? News
    https://www.which.co.uk/news/article/revealed-the-truth-about-electric-car-mileage-aC1bt9t5jU50
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    KOUDY: co je těžkýho na tom přijmout fakt, že problém fakt není v marketingu automobilek, ale v tom, že se tesla deklaruje něco, co neumí splnit a např. konkurence ty hodnoty umí splnit i překročit. takže ne, nejde o "problém dojezdu", jde o problém "tesla" :D

    Edmunds also argued that "the point is academic" because drivers are unlikely to expect a buffer range to be included in the EPA's range estimate. In contrast to Tesla cars, Edmunds reported that "most non-Tesla vehicles have surpassed their EPA estimates."
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam