• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    Oběžník pana ředitele:
    Existuje tu klub [Twitter - rychloblogy] ... kdo chce každodenně debatovat o této síti, postovat třeskutě vtipná meme, doporučuju se přesunout tam, tady nechám fakt minimum.
    rozbalit záhlaví
    KULA
    KULA --- ---
    GIOMIKY: jenom ať si uděláme představu, máš řidičák?

    SEJDA: příjemná hudba...já si takhle o weekendu trochu vypitej spím, když soused hodně brzo ráno nastartoval svoji Kugu a začal couvat. Ten bzučák se prázdnou a tichou ulicí nalámal tak, že u mě ve 4. patře to skrze otevřené okno znělo jako světelkující paprsek co mě přišel vysát z postele :D
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    JARDABEREZA: jo, kdyz jsem slysel zvuk, ktery vydava ID.4 v rychlosti pod 15 km/h, protoze jinak to uz slyset neni, tak to byla celkem prijmena hudba, zpozornel jsem ale nerusilo to.
    KAERO
    KAERO --- ---
    PES: ach jo... a ty poznas kdy ta auta co te malem sejmula byla vyrobena? pred nebo po terminu regulate 2014 + 5 let?
    Jinak, prijde mi to jasne ale asi to proste musim napsat - to neni o elektromobilu, ale o debilovi za volantem. to ze na debila za volantem benzinaku te upozorni hlucny motor, neni prece duvod psat ze elektromobily jsou spatne protoze jsou tiche.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    GIOMIKY:
    Pardon, uz nebudu obtetovat... uz jsem si to nasel... je to "obet na oltar benzinove ekonomiky"... proste ty auta nebrzdej, no... tak chapu, proc se mi zveda kufr u prechodu pro automobily... ty double-deckery tomu nasazujou korunu...
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    CRAZY_IVAN: Vzdy je to "neco" za "neco". Not safe in diz world while walking to be honest...
    Automakers Sacrifice Hybrid Braking Distance for Fuel Economy - Consumer Reports
    https://www.consumerreports.org/cars/hybrids-evs/sacrificing-braking-distance-for-hybrid-fuel-economy-a3970563268/
    Data from the CR Auto Test Center show that several hybrids, including four from Toyota, have a braking distance that is significantly longer than that of the nonhybrid versions of the same model. This can happen, in part, because automakers often use low-rolling-resistance tires on their hybrids that increase fuel economy but also braking distance.
    KULA
    KULA --- ---
    PES: tak jestli to používáš jako vibrátor do betonu, tak chápu, já mám sem tam místo telefonu ústřednu a 5k baterií nevyvolám za den....
    PES
    PES --- ---
    KULA: proč? potřebuji pracovní mobil, co se nevyšťáví během dopoledne...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: 3x těžší auta?? :D
    KULA
    KULA --- ---
    PES: právě jsi si odpověděl na to proč to začalo hořel ale....:)) ty jsi neměl Mobil ale Frankesteina.
    PES
    PES --- ---
    JARDABEREZA: ono to vypálilo ten displej a tím se otevřel prostor, kudy to pak sálalo ven, proto to tolik nerozteklo ty věci do stran...
    PES
    PES --- ---
    KAERO: takže to už v té době platilo naplno...
    PES
    PES --- ---
    JARDABEREZA: originál výrobce 10000mAh (posléze při pitvě a pak při hledání náhradního dílu, neb v druhém stejném se začala nafukovat, ale tam jsem to chytil včas, složená ze svou kontakty svařených 5000mAh každý s integrovaným BMS modulem)
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    KULA: Evidentně nechodíš po městě pěšky...
    KULA
    KULA --- ---
    GIOMIKY: Tvl ty se tu snažíš navodit zajímavý analogie. Kdybych já měl podle vzoru v tobě vidět zbytek světa, tak bych tu fakt nechtěl být.
    Mluví z Tebe to, že jsi odloženej do rohu, nikdo o Tebe nemá zájem a z věcí kterým nerozumíš nebo si na ně nedokážeš sáhnout děláš sobě nepřítele. Všechno je špatný, protože ty jsi takový bídák. Si to přiznej ňoumo, škemráš všude po Nyxu, každý tvůj text je asociální a plný žluči. Jeden by se ti smál ale spíš je třeba Tě trochu vyfáknout aby jsi zase zalezl.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    KAERO: Ne, snazim se prijit na:
    1) Jak vysvetlit diteti, ze naplati namalovane prechody (elektroauta, zasadne nebrzdej, proste jedou... snad v zivote elektroauto na prechod nereflektovalo)
    2) proč to dělají? Je to auto moc těžké? Mají rozbitou umělou inteligenci?
    3) ty auta jsou opravdu tichoučký, proste jdeš na přechod a najednou rozmázlá šmouha udělá bžžžůůůů a když si nedaáš pozor, tak je z tebe mastná skvrna...
    Tak přemýšlím, kde udělali konstruktéři chybu a co by zabralo na majiteleé těchto automobilů, aby si uvědomili, že by měli brzdit na přechodech...
    Mám pocit, že je to "zastaralostí" komunikací v mém městě. Jednoduše to není dělané na auta 3x těžší ani na dvojnásobné autobusy (double-deckery jsou teď na denním pořádku).
    Nevím, stejně jako ty se potřebuješ do práce, já bych rád přežil přechod přechodu pro chodce...
    KAERO
    KAERO --- ---
    PES: To uz sis stihl tu wiki precist?:
    "The new rule established a transitional period of 5 years after publication of the final approval of the April 2014 proposal to comply with the regulation.[22]"

    GIOMIKY: a v cem je v tomhle elektromobil horsi nez dvoutunove SUVcko? Spis lepsi, protoze elektormobil se snazi o aerodynamicnost, a tedy je nizsi a nasledky stretu s chodcem jsou lepsi nez u vysokeho SUV.
    Vhledem k tvym dnesnim prispevkum mam pocit, ze to neni neznalost, ale snazis se o nejdebilnejsi prispevek dne.
    JARDABEREZA
    JARDABEREZA --- ---
    PES: Čekal jsem to na popel... tady to vypadá, že baterie vyhořela zevnitř a roztavila věci kolem. Asi z ni šlehaly plameny(?), ale zbytek mobilu nechytl? Btw je to originální baterie nebo náhradní?
    PES
    PES --- ---
    Jo a ten mobil, jelikož jsem měl v druhé ruce zrovna foťák, tak to mám zdokumentované od zahoření (co jsem to vyhodil z kapsy na desku než jsem stihl otevřít dveře na terasu a tam to vyhodit) až po zbytky po vyhoření...

    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    KAERO: Nemas neco na vypocet brzdne drahy elektroauta a dvoupatroveho busu? Mam pocit, ze jsme se ocitli v situaci, kdy pesak na prechodu ztratil veskere moznosti preziti anebo prechodu prechodu.
    Bud je to namyslenosti majitelu elektroaut. Nebo neznalosti predpisu nebo nevim. Za sebe to vidim tak, ze si namyslenec koupi elektromobil. Potom se citi na vysoke nozce, ale hmotnost auta mu nedovoli dobrzdovat na prechodu... nevim... nejake nazory?
    PES
    PES --- ---
    KAERO: Jelikož mne málem na kole už 2x sejmula Tesla souseda v městečku, kde magor ze sousedství mne střihnul zleva těsně před odbočkou, do které to pak vpravo zaročil, že jsem mu tak tak nenajel do blatníku či dveří, tak na žádné zvuky EV jaksi nevěřím (neb žádné nebyly)
    KAERO
    KAERO --- ---
    GIOMIKY: PES: hele vy dva, nechcete si nejprve neco o tematu precist, nez to tu zacnete zaplacavat kecy?:
    Electric vehicle warning sounds - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_vehicle_warning_sounds
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam