• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    SEJDA: Je to tak, že když jede z kopce Tesla, tak dobíjí baterie, a proto je úplné brždění neekonomické?
    Mám silný šok pokaždé, když se přiblížím k přechodu, protože elektroauta mají jednak delší brzdnou dráhu a když jedou z kopce, tak to nedobrzdí a navíc je to pro ně úsoora elektřiny, nebrzdit.
    Protože rozjet se je příliš energetivky náročné.
    JARDABEREZA
    JARDABEREZA --- ---
    I jako chodec se člověk může účastnit bezpečnosti provozu. Já třeba do přechodu nelezu dokud nevidím, že o mě řidič ví a že začal brzdit a snad to dobrzdí. Asi mě někteří řidiči nemají rádi, že mi to tak trvá, ale nehodlám na tom nic měnit :-D
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    GIOMIKY: ty mas dusevni handicap, protoze v EU nemuze byt homologovane auto, ktere nebrzdi, auta dokonce musi mit predepsany tlak, coz se kontroluje u technicke. Elekroauta a hybridy maji elektrodynamickou brzdu, kterou rekuperuji, ale ktera funguje, i kdyz je baterka plna, proste cim vice proudu elektricky obvod generuje, tim silnejsi magneticke pole proti smeru pohybu generuje = staci brzdu zapojit pres slaby odpor. Tedy auta s rekuperaci brzdi ucineji, rychleji.
    Ty budto pises o asistentech brzeni anebo o navyku ridicu, ale ne o autech.
    JARDABEREZA
    JARDABEREZA --- ---
    KULA: Pokud máš pravdu a chce pozornost tak tu bude tak dlouho, dokud se s ním někdo bude chtít hádat a je jedno o čem. Bylo by to plýtvání energií. Takové diskuze nelze "vyhrát" argumenty.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    KULA: Mily Kulo, mam. Tema asi vycerpano. Elektronadsenci nectou manualy a netusi, ze nedobrzi, kdyz jedou rychle...
    nove tema... za sebe nemam k tomu co rict, jenom ze by ty zebry mohly bejt treba fosforeskujici ...
    New German Tesla Factory a Safety Disaster: 3X Worse Than Industry | flyingpenguin
    https://www.flyingpenguin.com/?p=51063
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: 3x těžší? Víš jak funguje matematika? :))
    KULA
    KULA --- ---
    GIOMIKY: jenom ať si uděláme představu, máš řidičák?

    SEJDA: příjemná hudba...já si takhle o weekendu trochu vypitej spím, když soused hodně brzo ráno nastartoval svoji Kugu a začal couvat. Ten bzučák se prázdnou a tichou ulicí nalámal tak, že u mě ve 4. patře to skrze otevřené okno znělo jako světelkující paprsek co mě přišel vysát z postele :D
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Pls, az budete zase, dalsi den, nasedat do tech svych elektroaut, tak si, prosim uvedomte, ze mate o dost delsi brznou drahu a nejezdete, jak superman na steroidech. Dekuji.
    Why do electric cars have longer braking distances? | What Car?
    https://www.whatcar.com/advice/buying/why-do-electric-cars-have-longer-braking-distances/n19813
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    JARDABEREZA: jo, kdyz jsem slysel zvuk, ktery vydava ID.4 v rychlosti pod 15 km/h, protoze jinak to uz slyset neni, tak to byla celkem prijmena hudba, zpozornel jsem ale nerusilo to.
    KAERO
    KAERO --- ---
    PES: ach jo... a ty poznas kdy ta auta co te malem sejmula byla vyrobena? pred nebo po terminu regulate 2014 + 5 let?
    Jinak, prijde mi to jasne ale asi to proste musim napsat - to neni o elektromobilu, ale o debilovi za volantem. to ze na debila za volantem benzinaku te upozorni hlucny motor, neni prece duvod psat ze elektromobily jsou spatne protoze jsou tiche.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    GIOMIKY:
    Pardon, uz nebudu obtetovat... uz jsem si to nasel... je to "obet na oltar benzinove ekonomiky"... proste ty auta nebrzdej, no... tak chapu, proc se mi zveda kufr u prechodu pro automobily... ty double-deckery tomu nasazujou korunu...
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    CRAZY_IVAN: Vzdy je to "neco" za "neco". Not safe in diz world while walking to be honest...
    Automakers Sacrifice Hybrid Braking Distance for Fuel Economy - Consumer Reports
    https://www.consumerreports.org/cars/hybrids-evs/sacrificing-braking-distance-for-hybrid-fuel-economy-a3970563268/
    Data from the CR Auto Test Center show that several hybrids, including four from Toyota, have a braking distance that is significantly longer than that of the nonhybrid versions of the same model. This can happen, in part, because automakers often use low-rolling-resistance tires on their hybrids that increase fuel economy but also braking distance.
    KULA
    KULA --- ---
    PES: tak jestli to používáš jako vibrátor do betonu, tak chápu, já mám sem tam místo telefonu ústřednu a 5k baterií nevyvolám za den....
    PES
    PES --- ---
    KULA: proč? potřebuji pracovní mobil, co se nevyšťáví během dopoledne...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    GIOMIKY: 3x těžší auta?? :D
    KULA
    KULA --- ---
    PES: právě jsi si odpověděl na to proč to začalo hořel ale....:)) ty jsi neměl Mobil ale Frankesteina.
    PES
    PES --- ---
    JARDABEREZA: ono to vypálilo ten displej a tím se otevřel prostor, kudy to pak sálalo ven, proto to tolik nerozteklo ty věci do stran...
    PES
    PES --- ---
    KAERO: takže to už v té době platilo naplno...
    PES
    PES --- ---
    JARDABEREZA: originál výrobce 10000mAh (posléze při pitvě a pak při hledání náhradního dílu, neb v druhém stejném se začala nafukovat, ale tam jsem to chytil včas, složená ze svou kontakty svařených 5000mAh každý s integrovaným BMS modulem)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam