• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    CRAZY_IVAN: "live" jakoze se k sobe nastehujou a budku spolu zit stastne az di smrti? tip na zabavnou reality show
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    E2E4
    E2E4 --- ---
    LOL

    Igor Babuschkin @ibab_ml
    The issue here is that the web is full of ChatGPT outputs, so we accidentally picked up some of them when we trained Grok on a large amount of web data. This was a huge surprise to us when we first noticed it. For what it’s worth, the issue is very rare and now that we’re aware of it we’ll make sure that future versions of Grok don’t have this problem. Don’t worry, no OpenAI code was used to make Grok.

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    THAIGRR: myslím, že kaero dostal dobře vysvětleno, proč ječláneko běžnej kus novinářšký práce, i když nevyznívá pro melonka moc hezky. se s tím smiř. někdo řeší falusy ve vesmíru, někdo si všímá spíš to pozadí a děj kolem. překvapivě se diskuze netočí kolem twitteru a stejně máš blbý kecy.
    THAIGRR
    THAIGRR --- ---
    LEGI: můžete si názory o novinařině vyměňovat někde jinde
    LEGI
    LEGI --- ---
    KAERO: myslím, že o novinářský práci něco vím, a dle toho, co jsem v životě nabral jsem řekl své. můžeme si ještě párkrát vyměnit názor a pak dojde na American chopper meme battle :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    DZODZO: sry Jeff Bezos, som uz zblbly z CT
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KAERO: WaPo vlastni Beff Jezos, nuff said :)
    KAERO
    KAERO --- ---
    LEGI: Anebo mas jen mnohem nizsi pozadavky na kvalitu novinarske prace nez ja. Zacit clanek emotivnim vypravenim o nehode nesvedci o snaze podat informaci, ale o zameru prodat emoce. Mozna to je v dnesnich novinach standard, ale neni to spravne.

    Tu zakladni vec, prepocitat nehody na pocet ujetych km, nebo tam strcit strme stoupajici prodeje Tesly, nebo alespon to srovnat s trendem celkoveho poctu nehod, to by mel zvladnout kazdy novinar.

    Ta naprosto nedostacujici profesorova veta (“...if it’s due to actually worse crashes or if there’s some other factor such as a dramatically larger number of miles being driven with Autopilot on.”), ktera ale vlastne ukazuje na spatnost celeho clanku, je az v druhe polovine...

    Spravne by bylo vzit vetu za vetou, podivat se na cetnost ruznych tvrzeni, rozebrat celou strukturu clanku atd., ale to je moc prace a za to ten odpad nestoji.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    Elon Musk's Problems at Twitter, Tesla Prove His Luck Has Run Out
    https://www.businessinsider.com/elon-musk-problems-twitter-x-tesla-gamble-luck-run-out-2023-12
    LEGI
    LEGI --- ---
    KAERO: nikoli. hlavní zprávu máš (jak to u běžných médií bývá) v headlinu a větě pod ním. a pokud tady došlo k velkýmu nárůstu nehod (protože úřady začaly rozlišovat autopilota) s autopilotem, jednoznačně to je zpráva.

    ta se okoření příběhem, aby to nebyla jen suchá statistika. a řadu věcí, o kterých mluvíš, jsou citace lidí z konkrétního zodpovědnýho úřadu. informace o tom, že s nehody s autopilotem jsou jen kapička v moři všech ostatních, tam je.

    jinak ano, maximálně mohli říct, že jak se věta, že většina nehod s autopilotem se týká Tesly, má ke skutečnosti, kolik má Tesla podíl na trhu s auty s autopilotem, to je už přesně ta poznámka o statistikách kolegy Sataie.

    jako pobouřil jste se, kolego, pěkně, ale za mě je to běžný, slušný standard. je to zákon akce a reakce - a jasně, Musk si vytvořil hodně "nefandů", tudíž zprávy o něm táhnou. ale poznámka o dezolátském plátku vypovídá víc o autorovi než cíli.
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    YMLADRIS: (musk nekde verejne rekl, ze nebude volit Bidena)
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    KAERO: na evidence based neni cas, za rok jsou volby. kdyz si chces overit, jaky ma ktery medium bias, checkuj zde

    SATAI
    SATAI --- ---
    KAERO:
    Tohle bude ještě zajímavé, až to někdo potýrá statistikou...
    KAERO
    KAERO --- ---
    SATAI: Teda. To je nechutne tendencni clanek. Cely je postaveny stylem "Tesla autopilot je spatny". Spousta vet o tom jak pocet nehod stoupa, nehody maji vazne dusledky, nehody sem, nehody tam. Ale jen jedina veta ze zvetsujici pocet nehod mozna souvisi s vetsim pouzivam autopilota, a ze se to teprve musi prozkoumat. A jeste si dovoli rict, ze vetsina autopilot nehod je teslackych a subaru ma mnohem mic. Sice zmini ze to 'mozna' souvisi s dostupnosti autopilota, ale uz vubec neresi urovne autopilota...
    Ti dva "novinari" by si zaslouzili deset let zakaz cinnosti v novinach.

    Nevim jestli autopilot je nebo neni dobry, ale clanek je hnus. Odpad. Washington Post je nejaky dezolatsky platek, nebo ho plati konkurence?
    PES
    PES --- ---
    SATAI: stačí skočit do nějaké vyhaslé a bude vyřešeno... zapomenul tam specifikovat "aktivního vulkánu" ;-)
    SATAI
    SATAI --- ---
    LEGI: Hlas lidu, hlas boží...

    PES
    PES --- ---
    TOXICMAN: via. Falcon Heavy - zrovna o ní teď na Technet psal Tomáš Přibyl (a ne, není u toho článku noticka, že by to byl výcuc z ElonX webu)
    Falcon Heavy: raketa, na které si SpaceX málem vylámala zuby - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/technet/vesmir/spacex-vesmir-druzice-falcon-heavy-x-37b.A231208_123451_tec_vesmir_vse
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    Now targeting Monday, December 11 for Falcon Heavy’s launch of the USSF-52 mission, with weather conditions forecasted to improve to 70% favorable for liftoff on Monday night. The team will use the time to complete additional pre-launch check outs
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam