• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk
    E2E4
    E2E4 --- ---
    W_NOICE78: spíš jde o to, že celkem spolehlivě _cist_ rychlost ze značek umí i 15 let starý asistenční systémy.

    aby to bylo full self driving, tak by to mělo umět pracovat s realitou, ne s dodanými daty.

    nevím, možná americký značky pro rychlost Tesla číst umí..
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    W_NOICE78: Ale umí. Ty, co mají online mapy Google přes GSM, ne jako tesla, která je tahá do offline a chovaji se právě jako tomtom mapy včetně aktualizaci
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    W_NOICE78: To je mozny, mam jen jedno auto. Ale pucuju si pravidelne vsechny mozny auta na obchodnich cestach a to nejsou self driving ani elektricky, nicmene mam zkusenost, ze znacky umej precist spravne.

    Mapy by meli mit od Googli v Tesle ne? Minimalne je to na ty mape napsany. Ale mozna maj jen ty obrazovy data od Google a navigacni metadata maj nekde jinde.

    Me treba hrozne vysira, ze Tesla neumi Blanku a Mrazovku, porad mi tvrdi, ze tam je 80. A na Andelu, kde je ta krizovatka mezi tunelama si kousek mysli, ze je tam 30. Takze kdyz sem jeste stupidne pouzival ty self driving sracky od nich, tak mi to parkrat zabrzdilo ze 70 na 30. Vsichni okolo bylo nadseny. Ja nejvic
    SADY
    SADY --- ---
    W_NOICE78: ruzne verze Tesly to maji jinak, neni vsude TomTom
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    TRANCEWARP: Ale to neumi i ostatni znacky, to jede za TomTomem co dodava data.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    PER2: Nicmene tady na to dost kaslou.
    Ani po pul roce Tesla nevi, ze D3 pokracuje az do Kaplice a furt mi planuje trasu na Sumavu pres Budejce.
    Sice umi cist znacky, ale blbe a precte je spatne a treba si precte 30km/h z paralelni silnice a dokonce ani nevi, ze omezeni prestavaji platit po odbocce.
    A pak si je ale jista, ze nejedu po silnici a snazi se mi strhnout volant v ramci zachrany zivota ven ze silnice.
    A to pokazdy kdyz startuju, tak zahajluju :))
    PER2
    PER2 --- ---
    DZODZO: jde tu o pristup tesly k temhle situacim, slovickarit muzes jak chces, good luck with that.... data k tomu nemame, protoze tesla v tehlech pripadech dost mlzi, treba tenhle pripad bude jinej... uvidime (nemyslim si)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PER2: dobre tak potom porovnavajme hw a sw z roku 2021 vs 2025, ale bohuzial nemame k tomu blizsie data
    PER2
    PER2 --- ---
    DZODZO: oboji pouziva stejny HW, FSD te za priplatek jeste posle do prikopa na druhystrane silnice....
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PER2: to ale miesas FSD a autopilot, to su dve odlisne funkcie
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    PER2
    PER2 --- ---
    DZODZO: tady mas dalsi spatny ridice, nekteri teda uz o tesle lhat nemuzou ....
    The Hidden Autopilot Data That Reveals Why Teslas Crash | WSJ
    https://youtu.be/mPUGh0qAqWA
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Fakin nacek kterej nikdy nic nedokazal.

    DZODZO
    DZODZO --- ---
    SATAI: nevieme no, lebo dezinfo kampan mozu viest vsetky strany, je tazke sa v tom orientovat :)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ALCATOR: Chill. Je to nacek kterej nikdy nic nedokazal a vsechny prachy mu pujcil dulni otec. Pojdme se poplacat po zadech. Musime tu bejt jedna particka. Nevybocuj z rady. Tesly jsou nahovno. Zlatej BYD kamo.
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    KOUDY: Ty jsi fakt debil.

    Nikdo z nás nikdy netvrdil, že Elon hajloval už od narození.
    Nikdo z nás taky netvrdí, že solární energie je špatná a že "jedině uhlí".

    S oblibou se rozčiluješ, jak lidi vytrhávají tvoje věty z kontextu a ignorují jiné tvé výroky, ale sám tady všem vkládáš do úst výroky, které nikdy nevyslovili.
    SATAI
    SATAI --- ---
    DZODZO: tak tady u jednoho nevíme, že lže, u druhého, že lže, jak když Rudé právo tiskne...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Tak to tu ostane v standardnom vakuu tvrdenie proti tvrdeniu a kazdy si moze vybrat
    PER2
    PER2 --- ---
    DZODZO: pockame na teslu, az udaje urcite rada ve svem zajmu a obhajobe zverejni, jako ve vsech predeslych pripadech (clown hat intensifies)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PER2: mame tie udaje alebo iba tuto jednu vypoved? Pozri si videa z google veo3, zachvilu moze byt takych videi plny youtube
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Fasoun hajlujici zasranej. Jedine uhli!

    PER2
    PER2 --- ---
    In a rare candid interview, Tesla’s head of AI and self-driving, Ashok Elluswamy, has admitted that Tesla is a couple of years behind Waymo on the autonomous driving front.

    When asked about the difference between Tesla and Waymo on self-driving, Elluswamy says that Tesla’s approach is much cheaper. The host asked if he means it is less expensive but “equal quality” and the Tesla VP answers:
    "Equal quality. Technically, Waymo is already performing. We are maybe lagging by a couple years."

    This should be obvious to anyone following closely since Tesla has yet to be able to do what Waymo has been doing for years: provide customers with level 4 autonomous driving rides.

    Tesla has been limited to a level 2 advanced driver assist system (ADAS), which requires constant supervision from the driver.
    PER2
    PER2 --- ---
    DZODZO: udaje z pocitacu tesly ukazuji, ze zapnute urcite nebylo a ridic usnul....

    I used FSD every chance I could get I actually watched YouTube videos to tailor my FSD settings and experience. I was happy it could drive me to Waffle House and I could just sit back and relax while it would drive me on my morning commute to work.
    I was driving to work had Full Self-Driving on. The oncoming car passed, and the wheel started turning rapidly, driving into the ditch, and side-swiping the tree, and the car flipped over. I did not have any time to react.
    My chin split open, and I had to get 7 stitches. After the impact, I was hanging upside down watching blood drip down to the glass sun roof, not knowing where I was bleeding from. I unbuckled my seatbelt and sat on the fabric interior in the middle of the two front seats, and saw that my phone’s crash detection went off and told me the first responders were on their way. My whole body was in shock from the incident.

    Wally said he was on Tesla FSD v13.2.8 on Hardware 4, Tesla’s latest FSD technology. He requested that Tesla send him the data from his car to better understand what happened.
    ....

    anyway
    According to Tesla, the driver is always responsible in a crash, even if FSD is activated.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DZODZO: To nevadi. Dulezity je ze elonek pri narozeni hajloval a FSD kazdyho ridice tesly zabije protoze vesmirni jestirci nas ovladaji..chapes :))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam