D1RABBIT: jj, fakt doporučuju vydržet chvíli ten diskomfort na začátku. Hra se vyznačuje víc než kdy jindy tím, že z total neschopů na začátku jsou později vraždomatici s různými skilly (na začátku myslim prostě jenom základní staty a zbraň do ruky). A je tak akorát odladěná mezi RPG a adventuru. Řešení hádanek se často vztahuje krásně k místu, jsou tam dějový zvraty a překvapení. Tajný zdi, tajný hesla, co jeden nemusí použít, ale když si pamatuje, tak mu to otevře cestu k lepším pokladům, nesmrtelná monstra, která nejdou zabít jednoduše zbraněmi, ale musí se na ně příběhově nebo zjistit jejich jednu jedinou slabinu (no ok, já toho jednoho nemrtvýho bose asi na po 17 upižlal po jednom životu a nepoužil zprvu .... .... :)
A určitě doporučuju najít na netu walkthrough ne kvůli návodu, ale kvůli větvení povolání a co je potřeba dokázat a tak. Hra umí hráčovi znemožnit některý větve vývoje, když neví o jaký questy a předměty a staty jde... a to je škoda pak. A též zapnout software renderování. Ten 3D model je buglej a vypadá hrozně.