• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    dobrej komentar :))

    1997: Quake II is a benchmark title that only beast machines can handle.
    2019: Quake II is a benchmark title that only beast machines can handle.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JAMILLOS: presne, nejak nechapu kritiku, proste ten raytracing to z podstaty zesvetli, neni nic lehciho nez snizit brightness a je to podobny. Ta vizualni pridana hodnota je bozi!
    Kez by to same udelali s Quake 1! Plus kdyby tam pridali ty slibovany draky, ehm :)
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    a to mas windows 3.11? dyk je Q2 snad portovany i na moji kalkulacku
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Tak si to člověk ztmaví, no. :) Mně spíš jde o to, že jsem si Q2, kterýho znám nazpaměť, vždycky chtěl zahrát v některý z těch vylepšenejch verzí/modů, co vycházely (Berserker Mod atd.), ale na žádným z kompů mi nic z toho nefungovalo... tak teď bych mohl mít šanci.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CHOROBA: Právě, taky mi to tak přišlo. Nechci :-/ Jedině dobře, že se nerozhodli takhle zprznit jedničku - tam by ten rozdíl byl ještě mnohem víc znatelný.
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    tvle dyk to misto temnyho pekla vypada jak na dovoleny v italii
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Tvl tak tohle chci:
    Quake 2 dostane podporu ray-tracingu od nVidie - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/...2-dostane-podporu-ray-tracingu-od-nvidie.A190527_181553_bw-kratke-zpravy_srp
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Já vím, že v PC herně v roce 98 ještě většinou bez myši, později doma už s ní.
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    blood jedine s mysi, moje srdcovka nejvetsi. kazdej rok si par levelu dam ;-)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JAMILLOS: Týjo, já si vůbec nepamatuju, jestli jsem Blood & spol. vůbec hrál s myší, nebo jen na klávesnici. Vím stoprocentně, že jak přišel první Quake, tak tam už jsem se bez myši neobešel, ale ty buildovky jsou mi teda záhadou.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    DEEFHA: Název auditka říká od r. 95, Blood je 97, tak to tak beru. :) Jinak taky moc nevim, asi tam jde o ten vylepšenej mouse look. Tahle hra si fakt zaslouží, aby se tomu někdo pořádně věnoval (ačkoli originál je prostě originál, a to včetně tý původní midi muziky, která v GOG verzi chyběla, ale dala se tam nastavit úpravou ini souborů).
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JAMILLOS: Blood už je midgen? Ze všech buildovek to byla moje nejoblíbenější, ale smysl toho remasteru moc nechápu.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Moje srdcovka. Hmm...
    Blood: Fresh Supply - recenze remasteru kultovní střílečky | Games.cz
    https://games.tiscali.cz/recenze/blood-fresh-supply-recenze-remasteru-kultovni-strilecky-328282
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Huh, o tehle hre slysim poprve:
    Overblood: PS1 Horror Gone Wrong | Back From the Dead
    https://www.youtube.com/watch?v=I58kqTczBjs
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    TaKže asi takhle. Ten Dodd the Slayer určitě něco s náhodnými encountery dělá, protože na součtu úrovní 8 potkávám běžně potvory 3-9 level. Ten vysokej většinou jako jednu potvoru. Zároveň v něm je osazeno o něco víc míst, kde se potkávají ručně vložené potvory a prý tam mají být ještě přidané dungeony. Též ve městě je o trochu víc věcí, co dělat a ve hře se má vyskytovat spousta jiných itemů (zatím jsem ale nenarazil na žádný nový, pouze nové obrázky těch starých). V zásadě mi to po osmi hodinách hraní přijde jako vyšperkovanější vanilla Wizardry s narušením / odstraněním scalling.
    ---
    Reforged hned od začátku dává nepokrytě najevo, že je hodně věcí jinak. Nezačíná se v Monastery ale v jiném dungeonu, Monastery je kus vedle a zamčená. V rámci tohoto začátku hráč dostane další nový quest. Arnika není zamčená, ale nedá se do ní dostat a stráž se za to stydí (!! :) a je potřeba hledat způsob se dostat dovnitř! Nebudu spoilovat. Před Arnikou jsou střelnice, kde se dá cvičit, ale nejdřív se stane *** Chodí zde různé jiné charaktery, staré charaktery jsou přemístěné a mnohdy plní jinou funkci. V inventáři se mi od začátku hry nachází snad o třetinu jiných předmětů než ve vanilla Wiz 8. Pokud hra bude pokračovat tímhle způsobem i dál (zatím jsem prošel také těch cca 8 hodin) jedná se tedy o dost rozsáhlý overhaul. A nutno říct, že mě od začátku bavil víc než původní Wizardry a to je co říct. Bohužel scalling se koná.
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    Milá malá pozornost courtesy of Dodd mod a zapnutýho searching v ložnici mnichů hned v Monastery.

    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    KULHY: teda nemůžu říct, že by mě to vysloveně bolelo a musím s tebou souhlasit, že tvůj názor má smysl, nicméně by se mi líbilo, aby byl možnej rozdíl. Ten scalling zabíjí do tristnosti to, co by mohlo být jinak uplně skvělý.

    DAVESADE: Dostal jsem se na desítku v Reforged. Zkouším dneska ten Dodd the Slayer, tak poreportuju, jestli a jak to změnilo přistup k levelování.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Wizardry jsou jedna z tech her, kde bych uvital rapidni snizeni obtiznosti, abych si je mel chut znova zahrat.
    KULHY
    KULHY --- ---
    VESPER_INDIGO: Jako W8 jsem hral jen chvili a ano Arnika Road nebo co to bylo za nazev byl docela oser, ale mam pocit ze me to alespon natrenovalo, jak plne vyuzivat potencial skupiny. Zadnou extremni frustraci nepamatuji. Naopak me hra cim dal vic fascinovala propracovanosti souboju.
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    Tak jsem trochu pátral, máš pravdu. Btw Reforged se zdál mít ne-škálované příšery pouze v tom úvodním (velmi dobrém!) dungeonu. A obedně, škálování příšer k úrovni hráče je prý oseknuto na nějaké minimum a maximum vždy pro danou úroveň. Ovšem fakt, že zrovna v úvodní oblasti Arnika-Trynton-Monastery je to 1-14 úroveň, znamená, že si člověk všimne větší moci své skupinky velmi velmi pomalu.

    Kdyby to někoho zajímalo, tak tady zajímavý thread k tématu. Mj. je tam i zmínka i přímo od Dodda, který vytvářel Dodd the Slayer mod.

    Wizardry 8 - Mod to Remove Enemy Scaling?
    http://www.postcount.net/forum/showthread.php?161372-Wizardry-8-Mod-to-Remove-Enemy-Scaling
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam