• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    TOM_HOST: Najlepsi SH je dvojka imo, ale ten starsi remaster je vraj na hovno, pockal by som uz na ten novy remaster.
    dobre je na nej hlavne to, ze je uplne samostatny pribeh a netreba vediet nic z celkoveho loru.
    3 je tiez fajn, gameplay a puzzles na urovni dvojky, ale uz tam nadvazuje aj na udalosti z jednotky.
    Origin je velmi kritizovany, ja som ho hral ked vysiel a prisiel mi docela v pohode, neviem co ludom tak vadilo.
    4 je v druhej polovici extremne frustrujuca a nedohral som ju, nechcem spoilovat tak len spomeniem stale ubudajuci health, nesmrtelni enemaci a pod.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TOM_HOST: co silent hill origins? To je dost podobne jednicce, ale lisi se to bohuzel v tom, ze tam nechali rozbijeni zbrani z downpouru
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    TOM_HOST: Ty jo to je tezka volba! Imho je jednicka sice klasika, ale dneska bych ji nehral. Dal bych Silent Hill 2 nebo jeste lepe ctyrku. Na tuhle serii bohuzel nejsem expert, ale kvalita je fakt kolisava, tyhle dva dily bych doporucil ja.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    mam ted takove obdobi restu ... takze dohravam co stare gamesky ... noa ted jsem si chtel dat jak jsou vsichni vyhajpovani tim re4 remastrem silent hill ... pac jsem zjistil ze jsem ho vlastne nehral vubec a nemam o tom poneti ... na vite je book of memories ale to me jaksi nenadchlo ... cili jakym dilem zacit jak postupovat a tak bych potreboval poradit ... mam tady vitu switch 3ds tak pojdte do me ;)

    dejve? :)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    GitHub - CorsixTH/CorsixTH: Open source clone of Theme Hospital
    https://github.com/CorsixTH/CorsixTH
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    GitHub - fgsfdsfgs/perfect_dark: work in progress port of n64decomp/perfect_dark to modern platforms
    https://github.com/fgsfdsfgs/perfect_dark
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    KULHY: Meh, 59 %. A to Jsem to nikdy nehrál :⁠-⁠D
    KULHY
    KULHY --- ---
    TOOMIX: Ani ne, 55. Jsou tam celkem detaily, ktery si muze pamatovat jen nekdo, kdo to zrovna dohral a predtim to hral aspon 20x.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    68% jsem ostuda

    KVÍZ: Mafia slaví narozeniny. Jak dobře znáte českou videohru? - CNN Prima NEWS
    https://cnn.iprima.cz/kviz-kultovni-mafia-slavi-narozeniny-jak-dobre-znate-legendarni-ceskou-videohru-373999
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    Ale byl to velkej zazitek hrat na PS hokej a slyset cestinu. Bohuzel dost osamocenej
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TOOMIX: aha, proto se me Bludr ptal jestli vyslo neco cesky na PSX 😁
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    TOOMIX: "Téměř z oblasti nočních můr je schopnost pohltit libovolné herní studio a to potom umrtvit se vším všudy, tedy i se zavedenými značkami"

    FIXED!
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    https://twitter.com/bludr/status/1696259157404353014?s=20

    První sport od EA v češtině nebyla FIFA, ale NHL, konkrétně 2000. Bylo to ještě v gesci Bohemia Interactive. Překlad technicky zajišťoval @maruksp, který o tripu do EA Canada napsal do Levelu. Komentář zůstal původní, ve hře byly vedle textů česky pouze Vichnarovy otevíráky.






    Pikantní je, že vedle 2str. reportáže napsal Marek Španěl (jako zástupce distributora) na NHL 2000 i nadšené preview. Ta exkluzivita na článek byla tehdy zkrátka příliš lákavá :). Každopádně zajímavý okamžik - NHL 2000 bylo česky i na PlayStation. Zřejmě jako vůbec první hra. 2/2

    KULA
    KULA --- ---
    L4MA: mně se to hrozně líbí a s textem se vůbec neztotožňuju :D HEV jsem vždycky vnímal jako zařízeni z hi-tech materiálů, takže to že šajní mě vůbec neuráží, pro mně to byla nejlepší interpretace HEV Suit co jsem kdy viděl.
    L4MA
    L4MA --- ---
    Half-Life 2 Is Proof We Should Stop Slapping RTX On Old Games
    https://www.thegamer.com/half-life-2-is-proof-we-should-stop-slapping-rtx-on-old-games/
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VOZKA: Naopak, problém RTX remixů je často opačný. Ve starých hrách je spousta světel predgenerovanych a ve skutečnosti ve hře kromě glabalniho ty jednotlivé zdroje samotné vůbec nejsou, takže není z čeho tracovat paprsky.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Tady pro jistotu neukazujou, jak vypadá samotná hra v pohybu. Většina těch RTX remix projektů co jsem zatím viděl trpí na hodně vtipnou věc - musí simulovat jen x nejbližších světel, aby se raytracing stihl upočítat, takže nepočítá světla, která nejsou vidět. Jenže to dělají humpolácky (nerozumím tomu, ale prý to je vlastností toho frameworku): často vypínají světla ve vedlejší místnosti, která ovšem kvůli odrazům a stínům zasahují i do místnosti ve které stojíte. Takže někam jdete, a přitom sledujete, jak za rohem neustále něco divně bliká. 10/10 immersion.

    Třeba tady je to výborně vidět:

    Morrowind RTX Remix looks insane
    https://www.youtube.com/watch?v=mQX5Fq8qW0E
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    KLEINZACH: s tim se neda nez soulasit, ty textury se mi libi
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    CHOROBA: nechat ty modely a hires textury, rtx vypnout a hned bych si zahral :)
    L4MA
    L4MA --- ---
    CHOROBA: hezky receno. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam