• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DAVESADE: jakoze fakt do PS nebo do emulatoru?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    TOOMIX: Hele tak jsem to narval do Playstation a je to prekvapive hratelny! Jednak citelne plynulejsi, nez na PC te doby (ja mel 386), ale i to ovladani je prekvapive zmaknute pri zachovani veskere interaktivity. To meli japonci dobry jako!
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    The Rally Point: Why Alpha Centauri kind of helped when I had a breakdown | Rock Paper Shotgun
    https://www.rockpapershotgun.com/the-rally-point-why-alpha-centauri-kind-of-helped-when-i-had-a-breakdown
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    LOVE_DALI: však tak jsme to hrávali, část za Alíky, část za marínu a třeba jeden dva hunteři, výborná záležitost :)
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    DRAGON: Jj, znal jsem borce, co to doopravdy dával za Aliena. To bylo peklo hrát proti němu :D
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    RAGNAROK: Return to Castle Wolfenstein
    RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    PETJU:
    Co je prosim za hru okolo 2:55?
    PETJU
    PETJU --- ---
    3dfx Tribute Video: "Another tribute video" (2006)
    https://www.youtube.com/watch?v=bvZZ5bktZo4
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PLOMBDENTIST: Přesně! Už jenom demo, kdy jsme se chlubili každým dalším rohem za který jsme se dostali! Nintendohard hra!
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    PLOMBDENTIST: ouye, AvPčko! hra c.1 každý lanparty :)
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    Nejlepsi atmosferu mel imho prvni Alien VS Predator, hranej za člověka, kdy detektor pohybu neustale pipal a ukazoval blizici se vetrelce, jejich syceni, prepinani mezi nocnim videnim a hazeni svetlic
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DEEFHA: same story :)

    ja poprvy videl unreal u znamyho na sli voodoo2 na obrovskym monitoru (typek mel fakt v ty dobe hodne penez, takze mel kompa na tu dobu z prvni ligy) a kdyz sem videl co to dela na monitoru, tak mi padla normalne brada dolu :) netrvalo dlouho a kupoval sem stejny zelezo :)
    KULA
    KULA --- ---
    DRAGON: já to hlásím kudy chodím, Jedi Knight Dark Forces II mají leveldesign co předběhl pár let. Už jen ten demáč a mapa refueling station...
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DRAGON: Quake podepisuju, to je moje srdcovka doteď. A kvůli Unrealu jsem si pořídil první 3Dfx kartu :⁠-⁠)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KLEINZACH: nahrad ty intra nulovym souborem a mas to :)

    jinak kdyz se tu mluvi o atmo, tak priznavam bez muceni, ta mi nikdy moc u Dooma3 neprisla kulervouci a Doom 1 a 2 byl zase o necem uplne jinym (novej druh zabavy, neustaly sitovani pocitacu s kamosema, atd), trojka mi prisla takova jako ze kvazi horror, ale po chvilce se tam nic moc zajimavyho nedelo, furt stejny, level design taky vlastne hrozne podobnej level by level, zadny velky lekacky.. Ja sem si spis ujizdel na Quake 1. V ty dobe sem poridil zrovna novej skvelej velkej monitor, velky sluchatka, potemnela mistnost, v usich originalni soundtrack Nine Inch Nails a jedem.. temny katakomby, spousta divnejch nepratel, bozskej level design, no proste bylo to paradni, dodnes s laskou vzpominam ;]

    A dalsi co za me melo naprosto bozi atmo v zanru 3D Shooter, tak to byl Unreal, to byla proste skvela scifarna ;]
    KULA
    KULA --- ---
    DEEFHA: spíš jak se dělala věda z té baterky, ducktape mode apod. Mě přišlo, že to nikdy nemusíš nijak extra řešit.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    KULA: Jako že je jakýkoliv Doom jen "tupý shooter" atd., to mě na tom vždycky spíš bavilo, než štvalo :-D
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Něco to do sebe mělo, ale stejně to bylo otravný a byl jsem rád za mod, kterej tu baterku ke kvéru páskou přilepil. Pamatuju dokonce dodneška na nějakej ten pořad v český telce (Game Page? mohlo to už existovat?), kde to řešili a normálně tam tehdy přiznali, že oni si ten mod nainstalovali taky, protože by to člověk v tý situaci logicky udělal.
    KULA
    KULA --- ---
    Mě fascinuje, že se tohle pitvá i po 20 letech. Pro mě to už tehdá byl D3 jen tupý shooter na proběhnutí za pár hodin. (v 800x600 a Medium) Umřít se tam skoro nedá, nábojů hromady. Věci jako Painkiller mi přišli zábavnější i přes to, že to mělo hratelnost z arkád.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOOMIX: Přesně! A jsi z toho posranej až za ušima a děsíš se, kdy se to stane znovu. Paráda, ne? :⁠-⁠D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam