• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    Gabe Newell on why game delays are OK: 'Late is just for a little while. Suck is forever.' | PC Gamer
    https://www.pcgamer.com/gabe-newell-on-why-game-delays-are-okay-late-is-just-for-a-little-while-suck-is-forever/

    All of Half-Life's textures were created by a single person, new making-of documentary explains | Rock Paper Shotgun
    https://www.rockpapershotgun.com/all-of-half-lifes-textures-were-created-by-a-single-person-new-making-of-documentary-explains

    Half-Life got a big update for its 25th birthday, and the game is free - Polygon
    https://www.polygon.com/platform/amp/23965780/half-life-25-anniversary-update-sale-doc
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Asi sem se to hodí nejvíc

    Portal on the Nintendo 64 is incredible
    https://www.youtube.com/watch?v=nT0Z_M-fJyM
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Tady jsem hodil zaznam toho Decay - prekvapilo mne to, ze je to fakt promysleny a dobry, ale urcite se to da uzivat jedine ve dvou.
    Twitch
    https://www.twitch.tv/videos/1980096243
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Jinak : je tu proste slabej net, blbej signal no.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    TOM_HOST: mikrofon mam, ale daleko. Tuhle cast setupu jeste nemam domyslenou.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    DAVESADE: Nj jenze ty sedis pulkilometru od mikrofonu takze nejde slyset ani tebe ani hru … ja ti snad koupim na jeziska mikrofon ;)

    Navic gow treba nevim proc se seka co 5sec a to si nemyslim ze jenom u me … ja bych na tomtak rad cumel ale to se nekdy neda no … sorry but true ;)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Mmm... budu se asi muset vrátit k Black Mesa. Dal jsem tomu asi 2.5 hodiny a pak jsem se tam někde v tý fabrice ztratil a tak mě to naštvalo, že jsem na to už asi dva měsíce nesáhnul
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    DAVESADE: lezi mi tu the orange box na PS3, ale jak jsem odkojen mysi, tak zatim nemam odvahu to zkouset hrat na controleru
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Dneska mam v planu streamovat Half Life Decay.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CLAVEN: Jj, to je celkem trefně řečeno.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DEEFHA: mne neprišlo super ťažké, ale je to v zásade jedna 9/10 hra a keď ju dohráš, musíš ešte hrať jednu rovnako dlhú 6/10 hru.

    Keby to boli ukončili v polovici, kedy príde prirodzený klimax príbehu, bola by to omnoho lepšia hra ako celok.
    PETJU
    PETJU --- ---
    TRAGED: Jo, ja si to ted obcas pustim a je to paradne tuhy, ale nesmirne zabavny. Ta hra nestarne.
    Future perfect mam v planu.

    Jinak jsem zkousel Black, ale je to takovy, jaky jsem si to pamatoval - hezky, ale strasne trhany. Skoda.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    PETJU: Jo, Timesplitters 2 a 3! Obzvlášť 2 na nejvyšší obtížnost, aby nebyla ořezaná mapa.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Hmm, tak jo, tak to bude těma mýma rukama :-)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Clovece mne ne, cimz nepopiram, ze ta learning curve neni uplne plynula. Dlouho dlouho nic, pohodicka, pak prituhne - ale clovek si zvykne a do konce hry to uz stoupa jen v mezich zakona.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Jo a taky mi Okami přišlo čistě subjektivně nadprůměrně obtížný. Ale možná jsem jen levej :-D
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DRAGON: Okami je naprosto bozi, ale je to DLOUHY. V realnem case to nezni hrozive - mne to zabralo napoprve 60, napodruhe 37, aniz bych cokoli kompletoval... No dobry je asi vedet, ze cela hra jsou dohromady asi 3 pribehy, ktere maji zacatek a konec, pricemz ten prvni je nejvic dominantni.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    DAVESADE: Jo, ten HUD působí dojmem, že to hraješ přes nějaký emulátor nebo konverzi, která si poradila s celou hrou s výjimkou HUDu. A tedy ty návodné texty, jaké tlačítko kdy mačkat, jsou taky obří.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    MATEEJ: Jo, to si taky vsimli nekteri typogrofove :). Ten healthbar ma jedine opodstatneni a sice, ze ta velikost cepele naznacuje, kam az muze zdravicko narust - ale ano, je to brutalne nadbytecne. Dneska to vypada, ze to kreslili pro vyssi rozliseni a zapomneli to zmensit do 576i :). A ono je hezky, ze HUD automaticky mizi, kdyz neni na scene zadna akce, ale ze jo pri bitve to muze sem tam prekazet. V praxi ale maji kameru pod konktrolou oni 100% casu, takze jako nezaclani, ale nadbytecnej svou velikosti je.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    DAVESADE: Třeba příběhové animace jsou ok, ale co se ni strašně nelíbilo, to byl ten ukazatel zdraví a staminy. Graficky bez nápadu, je nepochopitelně obří, přitom celá pravá polovině té čepele je IMO až do konce (nebo minimálně konce streamu) nevyužitá, takže jen zbytečně zaclání... Healthbar toho bosse to samý - nesmyslně gigantickej, tvar mu dali takovej, jakej je napadl jako úplně první, nad texturou, co na něj plácnou, se snad ani nezamýšleli. Tyhle aspekty na mě působí jako low-budget action RPG z 90. let, ne z roku 2005.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam