• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JAMILLOS: Blood doteď považuju za jeden z mých nejlepších devadesátkových herních zážitků :-) Spolu s Carmageddonem a prvním Kvákem.
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    Blood byl po siti skvelej, ultimatni prdel ;)
    ale my hrali i Heretika. Na hole!
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JAMILLOS: vida, ty dva mne vubec nebavily, na sitovy veci doom2 a single unreal, zustalo mi to dodnes :)
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Já měl radši toho Quaka, minimálně bych řekl, že měl lepší grafiku, ale je to už hodně dávno, že jo. UT byl taky dobrej, to ne že ne. Stejně jsem ale nejradši po síti pařil Duka a Blooda!
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    DRAGON: Mě strašně nebavilo to, že ti nepřátele jsou hrozné bullet sponges, moc si nepomůžeš taktikou typu headshoty nebo něco komplexnějšího, ani nejsou i na vysokou obtížnost nějak moc nebezpeční (pokud se sám umíš pohybovat a nepotkáš Skaarje s raketometem v úzké chodbě), prostě do nich jen do zblbnutí střílíš zatímco ti uskakují do strany. Do půlky hry dobrý, pak už mě souboje začaly postupně otravovat. Vše ostatní se mi taky líbilo.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    VOZKA: to s tebou nemohu vubec souhlasit, kampan heajeme s kamosem dodnes a bavi nas, jak coop, tak i single. Unreal ma pro me nezapomenutelny kouzlo, atmosféru, protivniky, hudba, zvuky, engine, tonalita, textury, naprosto skvelej mix.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    DRAGON: Já tehdy online (dokud byl doma modem) nehrál, takže jsem nechápal popularitu Quaka 3 protože UT měl mnohem lepší boty. A ve škole byly tak starý počítače, že jsme na nich přes LAN hráli akorát Dooma, takže tam jsem se k tomu taky nedostal. Tahle shoda okolností způsobila, že mi Q3 dodneška nic moc neříká, i po zavedení pevnýho internetu jsem hrál spíš UT a baví mě dodneška.

    Ale Unreal jsem si celkem nedávno celej poprvý projel, a jakkoliv vizuály a hudba jsou pořád skvělý, hratelnost single player kampaně mě dost rychle omrzela. Dát nepřátelům chování AI botů je na jednu stranu revoluční nápad, na druhou stranu ty souboje byly jednoduše otravný protože trvaly moc dlouho. Furt to samý dokola a herní doba nafouknutá tím, že každý nepřítel má hromadu zdraví, protože tehdejší PC nestíhaly zobrazit víc nepřátel naráz, tak jich muselo být málo, ale nesměli chcípnout hned. To je asi jediná výjimka o které vím, kdy mi přijde že legendární stará hra pořád vypadá a zní celkem dobře, ale místo grafiky zestárla hratelností.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Need For Speed Underground developer: "we didn't know what we had" | Top Gear
    https://www.topgear.com/car-news/gaming/need-speed-underground-developer-we-didnt-know-what-we-had
    KULHY
    KULHY --- ---
    UT: Deck 16
    Q3A: Lomgest Yard

    Žádný jiný deathmatche jsem nikdy nehrál takhle do zblbnutí. Postupně jsem zvedal obtížnost a dostával se do transu. Jestli jsem pokořil boty nakonec i na nejvyšší úroveň, to už si nepamatuju.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Moje první setkání s UT bylo až UT2003, ani nevím, kde jsem to vzal. Pak vyšlo UT2004, bylo to na 6 CD nebo 1 DVD a já jsem to stahoval 3 dny v kuse na 256kbit internetu z DC++.

    Dodneška si občas zahraju UT 3: Black Edition i s kolegou v práci 1:1.
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    Na grafice S3 Savage to vypadalo imho uplne nejlip, ale plynulejsi bylo na Riva TNT.
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    DRAGON: souhlasim, unreal 1 proti botum jsem hral fakt hodne, pojmenoval jsem je po vedeni NSDAP nastavil jim ruzne skills a kosil raketometem v te kulate arene s ochozem
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    je to tak. 25 let. V roce 1999 jsme si nesli zabelenou originalku na lanparty, kde jsme meli komisare z Guinessovky a pokorili jsme tehdejsi rekord v nepretrzitem hrani pc her. Dal nam ji spolecne s dalsimi cenami nejaky herni casopis, ale nemuzu si vzpomenout jaky. Sedeli nekde na sídlišti Petřiny. Tehda jsme pro to byly v redakci. Facing worlds a kamerovac sniperky jsem mel pred ocima dloooouho. Stejne tak polety s atomockou a teleport killy
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TOOMIX: stejne jako Unreal, Tournament byl dost zasadni milnik v 3d hrach, imho, Unreal byl naprosto zasadni 3D single pribehovka (pro me teda i technologicky, uz sem.to.sem.psal, ale kdyz sem u kamarada videl Unr na voodoo2Sli, tak mi doslo, ceho jsou kompy schopny a co teprve prijde, dodnes ten wow efekt prekonal jenom Alyx) a tournament byl naprosto skvelej nejen v multiplayeru, ale i s botama. Pro quake1 byli uz takyz tusim ze se to jmenovalo reaperbot, ale meli dost chyb a zas tak se neumeli ucit, ale pamatuju si, ze UT boti byli dost chytri, hlavne ve vyssich obtiznostech, normalne se ti hajzlove ucili, jak se chovas, bylo to o rozlamani klavesnice :) a k tomu skvelej dnb od Michiel van de Bose a Alex Brandona, dodnes to posloucham, moc prijemny tracky.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Unreal Tournament vydán před 25 lety :)
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    SPIKE411: no prave - ravenholm je jedna z veci kterou si pamatuju dodnes a nevim jestli se mi tam znovu chce :)

    je strasna skoda, ze nevysla ta hra 'Ravenholm', ten trailer me bavil
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    ‘We don’t go to Ravenholm’: the story behind Half-Life 2’s most iconic level | Games | The Guardian
    https://www.theguardian.com/games/2024/nov/15/we-dont-go-to-ravenholm-the-story-behind-half-life-2s-most-iconic-level
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Nově jsou v tom i obě epizody.
    LUDWIG_
    LUDWIG_ --- ---
    Half Life 2 zdarma na Steamu tenhle vikend

    Plus super dokument https://youtu.be/YCjNT9qGjh4
    NIMBUS
    NIMBUS --- ---
    TOOMIX: Marcos <3
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam