SALO:
SALO: ty conti gp5000tl mam v planu nekdy vyzkouset, papirove by mely vydrzet o trochu vic jak pro one, jen nevim jestli ten rozdil v odolnosti bude az takovej a jestli by jich ve finale nebylo na zimu trochu skoda. je fakt ze plast na sotolinu by asi na zimni bordel byl nejrozumnejsi.
no jeste se mi tu vali asi jen 1500km jety panaracer gravelking 32c (dokonce dvoje, hladky i sk) v te puvodni verzi, nez je zacali znacit jako tlc, ale co tak ted ctu, tak je spousta lidi vozi bez dusi i tak a pry bez problemu, dokonce pry panaracer support lidem na dotazy zda jsou tlr nebo ne odpovida ze do 55psi by mely fungovat. tak to mozna ve finale risknu a aspon je dojedu. ja je tehdy i zkousel nahodit bez dusi, ale nakonec jsem vymekl, protoze na nich nebylo napsany tlr. nicmene tlak to pres noc udrzelo a patky drzely nacvakly v rafku hezky i vyfoukly. s cimz mimochodem zrovna ty schwalbe pro one maj aspon u mne trochu problem - kdyz jsou novy, tak maj tendence pri rychle ztrate tlaku skocit doprostred rafku i kdyz jsou tlr a dt rafek je taky tlr, navic s dvema vrstvama pasky. takze nahodit to pak jde jen co2 nebo boosterem. jak uz jsou nejakou dobu na rafku a asi je trochu i prilepi tmel, tak uz drzej, ale stejne je z toho clovek obcas trochu nervozni a to prvotni nahozeni je s tim trochu oser :)