• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    JAZ
    JAZ --- ---
    WEWERKA: od doby, kdy tím nasereš spoustu lidí, kteří tě vzápětí dlouhé minuty předjíždějí a kdykoliv mohou poslat na zem. A splodiny si v té koloně, kterou způsobíš, můžeš vychutnat mnohem déle, protože zrychlující auto okolo tebe toho spálí opravdu nesrovnatelně víc, než to stojící na neutrál, nebo s vypnutým motorem při start-stop...
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    JAZ: Od kdy je neinhalovani spalin brano jako arogance?
    JAZ
    JAZ --- ---
    ONDRAT: jasně že můžeš, ale stejně tak tě řidič MŮŽE minout třeba o 10cm a nastříkat ti na hlavu litr ironu, protože to taky není proti zákonu. Tím se zase dostáváme k selskýmu rozumu a vzájemnýmu respektu, nejlepší prostě je, když se ani cyklista ani řidič nechovají arogantně jen proto, že můžou.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    ONDRAT: Presne. Navic pokud je tam predsunuta stopcara (prostor pro cyklisty), tak to cyklista musi vyuzit. Coz znamena predjizdet ci podjizdet pripadnou kolonu.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    JAZ: Jonas tady citoval ze Zákona o silničním provozu, předjíždět kolonu samozřejmě můžeš, povinné je akorát dbát zvýšené opatrnosti.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    JAZ: procento bude určitě stejný, akorát v absolutních číslech těch blbů v autech potkáš vzhledem k poměru lidí v autech vs na kolech mnohem víc v těch autech, že.
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    KEPASO: to já ne. v takový chvíli většinou kontroluju nyx, jestli tu zrovna někdo nepíše něco o cyklistech vs automolistech popř dopravě nebo bydlení v Praze.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    ATOMIKS: ja mam treba ve vzorci chovani to, ze kdyz predjizdim, venuju se naplno tomuto manevru a nicemu jinymu, uz vubec ne ostrikovani skel, ktery na par vterin zhorsi viditelnost.
    JAZ
    JAZ --- ---
    Zase si ale přiznejme, že mezi cyklisty je těch hovad fakt spousta. Jen za poslední 2 týdny jsem vyřval jednoho co hodil do lesa za jízdy obal od nějaký sušenky, dalšího co přejížděl lávku (Černošice) se zákazem jízdy na kole a ještě přitom nadával chodcům že se mu pletou, a to ani nemluvím o předjíždění kolon např. před závorama, což beru jako úplný vrchol arogance. Kdyby takoví dementi nebyli, může být i chování řidičů vůči nám slušným cyklistům mnohem lepší.
    JAZ
    JAZ --- ---
    MAESTRO_007: ono to procento bude úplně stejný, rozdíl je jen v tom, že kokot na kole je pro okolí prakticky neškodnej, zatímco kokot v autě může člověka/cyklistu bez problému zabít kdykoliv se mu zachce.
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    D1RABBIT: Ještě mi řekni, jak jsem hlavně já ohrozil bezpečnost provozu. Probereme si to postupně.
    Vedle mě zpomalí auto, najede blízko mě a ostříká mě. Pak před uzavírkou prudce zrychlí a následně dobržďuje.
    Na to ho dojedu, když jede pomalu, tak vedle něj najedu (mrkni na §57, odst. 4 zákona 361/2000 Sb.) a seřvu ho. Načež milý hrdina šlápne na plyn, přejede plnou, těsně mine protijedoucí auto, najede do zákazu vjezdu a protisměrem projede pumpu.

    Kde máš to ohrožení provozu ode mě?
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    D1RABBIT: Kokoty se snažím neřešit. Kdybych měl řešit každého, tak pomalu nedělám nic jiného. A občas to prostě bouchne když už je toho moc. A to byl včerejší případ.
    D1RABBIT: Tuhle hovadinu po sobě raději smaž... To sis pěkně nasral do krku.
    KEIKIN
    KEIKIN --- ---
    D1RABBIT: to nebylo moc taktické přiznání tady
    SALO
    SALO --- ---
    D1RABBIT: co to meles, vorechu?
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    D1RABBIT: potkals vic kokotu na kole nez v aute? zajimava statistika. to stim autem jezdis po cyklostezce ne?
    BATY
    BATY --- ---
    D1RABBIT: Tak on to nezačal... Ale souhlasím s tím neřešit, tím ty hovada nasereš nejvíc, že nereaguješ. Tím že na ně budeš řvát, píčovat a ukazovat je akorát pohladíš po duši. Chce to přemáhání, ale je to asi nejlepší řešení, nedělat nic.
    VITI
    VITI --- ---
    JONAS3: takto zni dobre.
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    VITI: Strašně dobře, tak on ten canon má nalítáno skoro 60k, je po sundání ze střechy v garážích za jízdy a několika pádech. Takže už byl takový ne docela stabilní, vlnil se, měkký. Hlavně pravé zatáčky už se nedaly projet s větším náklonem, to se rozklepal a musel jsem to na chvilku zvednou a znova položil, nešlo jet plynule.
    Tohle letí pod prdelí dopředu, každé šlápnutí táhne. Ve sjezdech se zase cítím jistě, už se nebojím to hodně položit. Mám tu takový testovací sjezdík, pak zatáček dolů. Teď se nebojím to tam dát o cca 10 km/h rychleji než nedávno na tom canonu. Pár spurtů jsem si na tom dal, to se nedá srovnat. Jediné, co mě štve, co ty Bontrager řidítka, mají tak divně poloměry, že když se držím dole a spurtuju, tak se opřu o ten horní oblouk nad zápěstím.
    Tak nové kolo... On i ten canon jezdil parádně jako nový, ale troufnu si tvrdit, že ne zdaleka tak dobře.
    VITI
    VITI --- ---
    JONAS3: presne tak. Serte na to ... radsi napis jak jezdi Trek proti CND?
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    JONAS3: Jednou mne s kamaradem vometl nejak pacient, kdyz sme tahli deti v Chariotech (ne ze bych jezdil cilene po silnici s Chariotem, ale obcas clovek potrebuje nekde prejet). Stesti pro nej a asi i pro nas, ze mu kousek dal nepadli sranky. Asi by to nedopadlo dobre.

    Nicmene jinak se fyzicky konfrontaci se svoji vrcharskou postavou vyhybam.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam