• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    ONDRAT: jo, dokáže.... má za sebou strašně silný Jumbo, při krizi u něj furt někdo bude, ztrácet bude těžko.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    D1RABBIT: Jo, Roglič famózní, ale opravdu to zvládne udržet až do konce?
    KEIKIN
    KEIKIN --- ---
    Nechápu proč jede v úniku Barguil, Martin..a nakonec to ani nezkusí. Nějak se mi to zdá divé, že by se tempař Kamna převtělil do Dumoulinovského štýlu.Dneska je to imho provar vrchařských týmů..na co tu tour jedou ?
    NAKASHI
    NAKASHI --- ---
    hustej krpal a skvelej konec
    NAKASHI
    NAKASHI --- ---
    D1RABBIT: doslova :DD je to kruty, ale vyhraje to Kaemna dneska
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    A Francouzi jsou v pr* s celou Tour postavenou na své hvězdy
    NAKASHI
    NAKASHI --- ---
    D1RABBIT: Bardet se vysekal (Bejk rikal, ze asi sledoval kozy nejaky fanynky u silnice) a na Martina jsou tam moc prudky pasaze, navic je moc blizko Roglice v celkovym poradi, nez aby ho Jumbo nechalo neco predvest.

    Na Bardetovo vitezstvi byl dopoledne kurz 80, tomu neslo odolat. Na Hirta bylo 110 ku 1.
    "bohuzel" to asi da nekdo z uniku, silna skupina. dal jsem Martineze do top3, jeste je tam Carthy (rano kurz snad 50 na viteze etapy), navic Powless je ted vepredu s Schachmanem. Education First tam jako jediny ma 3 lidi.
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    Ještě bych podotkl, že nejtěžší je asi to "zůstat tam".
    Pořád se snaží jít někdo přes tebe, a jak tě předjedou 2, 3 lidi, musíš okamžitě do rychlejší lajny a rvát to dopředu, ale ne úplně na špici (pokud jedeš na spurt, nesmíš se větrat), pořád dokola. Místa je tam asi je tolik, že se pořád někoho dotýkáš, dřeš klouby na zápěstí o jiné. Do toho tam jedou vlnky a vlny.
    Nic pro fotbalisty ;)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    KEIKIN: 5s je neodradíš od toho aby to nedělali, jedou o body ne o čas, aspoň teda většinou na etapáku
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    D1RABBIT: 2 km? Daleko, daleko dřív. Jestli chceš do spurtu, musíš tam být brzo, dojet tam a pak tam musíš zůstat, nenechat se vytlačit zase dozadu. A oboje se neobejde bez strkání. Někde na 10., 8., 5. km před cílem, když jede nějaký tým na špici už skoro 70, se nikam už moc neposuneš, z toho už moc nezrychlíš.
    KEIKIN
    KEIKIN --- ---
    Spurt - já to vidím tak, že ten první aŤ se kymácí...Je to právo prvního, tam bych nebyl tak ouzkoprsí s tím dodržováním rovné linie. První to nemá jednoduché, když se za ním vezou pstatní...ale tydle ramínka v 70 km/h bych jako viděl jako faul...to tě prostě rozhodí a není to úplně čistotka...ale zase nějakou vraždu bych z toho nedělal. Dal bych mu 5 sec penalizaci a hotovo.
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    D1RABBIT: chtěl jsem tím říct, že buď to jde na těsno bez kontaktu a nebo nejde, tak tam prostě nelezu
    ROMI
    ROMI --- ---
    NAKASHI: ja ho dal jen jako road captain ve fantasy :-)
    MISO
    MISO --- ---
    NAKASHI: stalo sa. je to frajer
    NAKASHI
    NAKASHI --- ---
    pral bych Hirschimu, aby to dneska dal. rano na jeho vitezstvi byl peknej kurz, asi 25.00 - dal jsem Kaemnu za 40.00. to byla chyba :)
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    Froome na Tirrenu odpárán, přičemž tahá Ineos
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    Dneska jsem čekal únik, ale moc ho peloton teda nepouští
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    BURKHAR: ale vždyť to bylo vyhodnoceno jako odpustitelné, za neodpustitelné by balil kufry domů.
    RUSTU
    RUSTU --- ---
    Posledni sezonu nema nejlepsi formu, ale jeste ho neodepisuj. Gilbert vyhral Roubaix a Flandry daleko po tricitce.
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    BURKHAR: Přesně, neříkám, že se netrestalo. Prošlo ale daleko více věcí, a neříkám, že to bylo úplně správně. Ale udělat z toho sterilní sport nejde. Na to tu máme letmou dvoustovku nebo kilák, abychom zjistili, kdo jak je rychlý. Musí se najít rozumná mez, aby se na to dalo dívat, aby to bylo jakž tak bezpečné a bavilo to i jezdce. Proto jsou pravidla, a od toho je jury, aby to pak vyhodnotila s ohledem na situaci. Stejně jako to musí zvládnout jezdec, co si v daný okamžik ještě může dovolit, a co už ne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam