• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    Nějak se tu zanechalo že máme Shittiemu poslat kilo
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    MAESTRO_007: Tak nějak podobně to mám. Ještě do toho připočítám funkčnost, co požaduji, peníze, a pak váhu.
    Ale když jsem kupoval Émondu (má pře 8 kg s kotouči), tak jsem se divil, jak je těžká proti SuperSix, co jsem měl. A někde, a nevím kde, jsem dohledal nějaké srovnání hmotností rámů, kde mi bylo vysvětleno - a teď se mi nechce to přesně hledat a řešit čísla, že cca kilo (nebo míň, nevím), se vrátí v tuhosti po 30 km. Takže tak. A navíc nejsem žádná horská blecha a do kopce "nevyjedu", ani kdybych lítal na kole na limitu UCI ;) A na spurt a roviny je mi to tak nějak buřt.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    JONAS3: 219.3g je docela dost, to se vyplatí .)) Když je někdo ochotný za tu nižší váhu zaplatit ty prachy tak proč ne, na lehčím kole se jede líp ikdyz máš 100kg :-)

    Ale chápu to, nejsem gramař a limit je jezdec, ne kolo. ale silnicku mám cca 7,2kg a pokud na to něco budu kupovat tak při výběru váhu porovnám a koupím si tu lehčí vec, pokud nebude do x tisíc dražší kvůli pár gramům.
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    A navíc se dnes už tolik na gramy nehraje.
    Zvlášť u hobby to moc nepobírám, večer slupneš pytel brambůrků, polkneš 4 škopky a ráno řešíš díly, na kterých ušetříš 219,3 g.
    JAZ
    JAZ --- ---
    HUGH_BOYLAN: mas nejaky priklad realneho kola s hlinikovym ramem pod 7 kilo? To snad nevyjde ani kdybys na nej dal lightweighty a dura ace.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    HUGH_BOYLAN: karbon není jenom o hmotnosti, ale hlavně o lepsich jízdních vlastnostech. Pohodlí, pevnost, pružnost, tuhost. Dobře upleteny rám to vše zkombinuje. Narozdíl od hliníku.
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    LARS_GUNNER: Karbon je dražší, hliník podle mě na hobby ježdění bohatě stačí. Klidně se dá dostat hmotnost kompletu pod 7 kg.
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    MATISK0: Má formu, proč ne?
    MATISK0
    MATISK0 --- ---
    Tak on ten Hirt jede i Dauphine
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    D1RABBIT: Tak jestli chces jezdit na kole jako Peto Sagan , tak nejsi v kategorii 100+ , ale minimalne 300+ ...
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    ARXIE: Ty Challenge neznam, treba sou skvely. Ale co jsem koukal , tak ty Panaracery jsou v 35mm o nakejch 70g lehci. Samozrejme to muze byt na ukor odolnosti, ale defektama temer netrpim a obcas s tim zajedu i mimo silnici (mam TL).
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMOKY: ok diky, zajimalo by mne zda nekdo jezdi ty Strada Bianca v tyhle verzi, lakaly me zezacatku nejvic, ale docela jsi me ted nahlodal ;)
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    ARXIE: Jo, mam to presne na gravelu na silnicni vyjizdky, takle nemam problem se drzet v baliku se silnicarema
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMOKY: diky... to je totiz tak kdyz svihas s lidma co maji silnicky, pak je potreba bud hodne zhubnout nebo si vypomoci alespon takhle ;p
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    ARXIE: Mam Panaracery v 38, odvaluje to slusne, ale nemam srovnani s tema ostatnima.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    hola, tip na best-rolling gravel plaste pro ceskou silnici? 700/35-40

    moje soukromy tipy
    Panaracer Gravelking Slick TLC 622x35mm
    WTB EXPOSURE 700X36C TCS - BLACK/BROWN
    Challenge Strada Bianca TLR PRO 700x36 black/tan kevlar
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ONDRAT: dospělá je taková kde na to nemusíš x let sáhnout a budeš využívat potenciál moderních věcí.. takže kotouče, Ultegra, pořádné karbonové kola a kvalitní karbonovy rám. Takže jsi na 100k minimálně :-)

    Tiagra udělá službu taky,.hliníkový rám a kola taky. Jezdit se na tom dá v pohodě. Sám jsem dlouhé roky jezdil na hliníkovém kole se Sora sadou a karbonové výplety. Za 20k na bazaru koupi pěkné kolo. Čím víc peněz tím líp :-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    VITI: Takovejch co rádi ladí potkávám spoustu, mít hezký kolo je super, už jen pro ten lehkej pocit z jízdy. Takže já to určitě nikomu nechci odepírat. Jenomže jsem si nedávnou sednul na úplně čerstvě oservisovanýcho základního Scott speedstera mojí holky na obyčejný starý tiagře a vlastně jsem si zajezdil taky pěkně.
    VITI
    VITI --- ---
    ONDRAT: jo tak myslel jsem lidi s ambicema a ty co radi ladi.
    Jinak jasny, ja jezdim 'zavody' 30 let a karbony mam tyden, zadnou razantni zmenu nepozoruju ... disky jsou koupil kvuli bezpecnosti a kompatabilite, wattmetr nechci (ale dle okoli jsem vyjimka) ... furt je to stejne pekna cyklistika.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam