• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    DUKED: asi by mohlo k pár změnám dojít, někdo to na netu shrnul takto:
    No more misogynistic Lefevere lead
    Remco posting pro-Palestine
    Landismo
    Moscon not on the team anymore
    DUKED
    DUKED --- ---
    COCOBRYCE: Jo. A možná tam lidi budou chtít i jezdit za ně 😉
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    DUKED: tak už to chvíli naznačoval a bylo si myslím i na čase ( přeci jen je dost staromódní mačo:) ) snad si vybral dobrého nástupce, uvidíme jestli udrží Remca, podaří se mu tým přebudovat na GC/GT nebo mu vrátí klasikářské výsluní
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    tak letos Tadej PR ješte nepojede, ale E3, Gernt, Ronde a MS samozřejmě pojede :)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    JONAS3: akorát jsem to zapnul, když se to stalo, nejdřív jsem zto nechytnul, tak jsem si to pustil ze záznamu ... brr, fuj strašný...ale na tro jak to vypadalo, je dost zázrak jak to dopadlo
    vypadalo to, že se do sebe zahákly už na rovině, rozklepalo je to a táhlo nahoru, snažily se to zbrzdit co to šlo....
    DUKED
    DUKED --- ---
    Lefevere nebude po více než dvaceti letech šéfem týmu Soudal Quick-Step - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/sport/cyklistika/patrick-lefevere-soudal-quick-step-konec.A241210_214138_cyklistika_rou
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    ONDRAT: Dennis, pardon.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    Rohan Denis priznal vinu.

    Rohan Dennis: Olympic cyclist pleads guilty over wife's car death
    https://www.bbc.com/news/articles/c9q74gx39p7o
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    jo presne tam nekde sem pred trema rokama sedel pri prvni edici. kdyby tam zahucel 110kg sprinter jako treba Yakovlev tak by to asi dopadlo o dost hur teda...
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    JONAS3: naštěstí jen jedna zlomená ruka, diváci v pořádku
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    Tohle jste viděli? Marně přemýšlím, co se stalo. To vypadá, jako by té Němce dole něco ruplo, nebo se nějak zahákla? Do toho hrozného Lotusu?
    UCI Track Champions League - Cycling Crash, London, 7th Dec 2024
    https://www.youtube.com/watch?v=AttIH5hZUb8
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    JAZ: to bych nepoznal, tolik tomu nerozumím, mě by si líbilo na stěně místom obrazu :D
    JAZ
    JAZ --- ---
    COCOBRYCE: plus ta geometrie není vůbec vhodná pro jízdu ve stoje, kdy potřebuješ to kolo lehce házet ze strany na stranu. Tyhle aero obludy jsou dobrý jen pro marketing, když na sebe chce značka upozornit, ale v reálu ti každý profík řekne, že by nejraději měl jen jedno kolo co umí bez kompromisů všechno, jako třeba nový Tarmac, Supersix, Dogma nebo V4Rs, na kterém jezdil loni Pogi celou sezonu.
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    JAZ: do hor je to moc težký
    JAZ
    JAZ --- ---
    COCOBRYCE: na Velonu si trochu zapřeháněli když napsali, že to bude vozit celou příští sezonu. Do hor s tím určitě nevyrazí, ardenské klasicky nebo Lombardie taky ne, takže nakonec to bude jen na rovinaté etapy GT plus možná Flandry a San Remo.
    RICK
    RICK --- ---
    COCOBRYCE: FB Colnago Česká republika
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    RICK: pls zdroj?
    RICK
    RICK --- ---
    COCOBRYCE:
    Zadání týmu bylo jasné: „Chceme pro rovinaté etapy a sprinty nejrychlejší kolo na světě.“ Inženýři Colnaga tak spojili síly ve vývoji s univerzitou Politecnico di Milano a vznikl model Y1Rs.
    Řídítka CC.Y1 tvoří stěžejní prvek aerodynamických inovací modelu Y1Rs. S využitím technologie WYND mají řídítka charakteristický tvar písmene Y inspirovaný letectvím a motoristickým sportem. Jejich design minimalizuje turbulence v přední části a zlepšuje proudění vzduchu. Speciální karbonová konstrukce zvyšuje tuhost o 16 % oproti konkurenci, čímž zajišťuje maximální přenos síly. Sedlovka se přizpůsobuje tvaru zadního kola, což snižuje odpor v klíčové zóně. Její zvětšený úhel zlepšuje pohlcování nárazů, což přispívá k pohodlnější jízdě při dlouhých etapách. Spodní trubka rámu s integrovanými držáky na láhve je optimalizována pro proudění vzduchu a zachování strukturální integrity. Pro dosažení aerodynamické dokonalosti byl ve spolupráci s univerzitami vyvinut přesný CFD (Computational Fluid Dynamics) model. Data z něj pomohla k přesnější simulaci proudění vzduchu. Prototypy byly testovány a upravovány pomocí 3D tisku. Model byl dvakrát přesnější než průmyslové standardy, s průměrnou chybou sníženou z 30 % na 15 %. Y1Rs vyžaduje o 20 wattů méně k udržení rychlosti 50 km/h oproti předcházejícímu modelu Colnago V4Rs. Vylepšené profily přispívají k 19% snížení odporu. Tuhost při sprintu je o 3,5 % vyšší než u V4Rs. Rám váží 965 g, celý set 1 415 g. Konfigurace týmu UAE Team Emirates váží 7,51 kg.
    K dispozici jsou tři barevná provedení: UAE Team Emirates, UAE Team ADQ a Rainbow.
    Rámový set obsahuje: rám, vidlici, řídítka, sedlovku a držáky na láhve.
    Vítej na světě, Colnago Y1Rs!
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    pěkná sumarizace loňské sezóny, jen mim tam chybí pár slov o Mathiasi Vackovi
    Reviewing UCI Men's WorldTour Teams' 2024 seasons
    https://joemorganxc.substack.com/p/reviewing-uci-mens-worldtour-teams?r=4k7wwa&triedRedirect=true
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam