• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    Klub zaměřený na silniční cyklistiku a vše kolem ní. Novinky, závody, švihy, postřehy. GIRO Velogames


    VELOGAMES NYX LEAGUE: 15465707

    http://www.velogames.com/




    Weby věnující se silniční cyklistice:
    Roadcycling.cz
    Supercycling.cz
    www.steephill.tv
    www.cyclingnews.com

    Výsledky:
    Procyclingstats.com

    Streamy:
    cyclinghub.tv/livestream
    sportlemon.tv

    Velogames - Nyx Cyklo liga
    http://www.velogames.com/

    rozbalit záhlaví
    RICK
    RICK --- ---
    SHITTIE
    SHITTIE --- ---
    JAZ: zas takovej oser s tim neni :) silnici s kotoucema mam tedka 3 roky, podle stravy jsem na ni najel 11k. stridam to s dalsima kolama - vetsinu najezdu nalitam na xc ht a na stare plecce na trenazeru, tudiz je fakt ze nekdo by na tom ten najezd udelal treba za rok i driv. kazdopadne jedina udrzba, co na tech brzdach za tu dobu probehla, je ta ze jsem to loni nechal, spis preventivne nez ze by to bylo uplne potreba, odvzdusnit a vymenit hydro olej. jo a jednou mi zacal trochu skrtat kotouc, ale to je, pokud ten kotouc neni krivej, otazka par minut s imbusem - povolim trmen - k ramu ci vidli je to chyceny 2 sroubama na imbus, zmacknu brzdu, aby si to znova sedlo na kotouc a znova dotahnu, stejne jak na mtb. jinak jsem na ty brzdy za 3 roky nemusel sahnout.

    kdyz jsem to kolo mel novy, tak jsem si hned ponakupoval nahradni desky a kotouce, ve vysledku jsem to jeste nemusel menit, desky se asi blizej, tipuju ze nekdy na podzim je asi prehodim.

    vymena desticek je jednoducha, staci sundat kolo, ze trmenu vytahnout zavlacku (prip. jeden sroub na imbus podle typu trmenu), trochu ocistit a plastovou montpakou rozthanout pistky od sebe, nasunout novy desky, vratit zavlacku. kdyby to skrtalo, tak povolit a znova vycentrovat trmen, za chvili hotovy.

    samotny kotouce jsou na naboji chyceny bud pres 6 sroubu nebo centerlock matici (klic je za par stovek, vymena jednoducha, kdyby to skrtalo, tak maximalne zas to samy jak u desek - roztahnout pistky, povolit a znova vycentrovat trmen)

    samozrejme kdyz ti nekde zacne chcat olej z hadice, nebo z nejakyho spoje u trmene/paky, tak se to resi hur nez lanko, ale osobne se mi to nikdy nestalo ani na mtb, kde ty hadice nemam ani schovany v ramu a mlatej o ne sutry a vetve :) shimano hydrauliky jsou celkem spolehliva vec.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    JONAS3: Cube neni spatny, dobry pomer cena vykon.... a napada me treba jeste Willier

    jinak jak jsem se tady nedavno ptal na elektriku, tak kamos co snim jezdim, poridil Ultegru DI2 a hned pri prvni vyjizdce jsme resili nesedici/vypadavajici konektor do baterky a kabel od presmykace prodreny od zadniho kola :) ....tohle se vychytalo a uz to jede dobre a funguje krasne, ale jak uz tady padlo, Shimano by melo udelat bezdrat, protoze to je jina liga. takze otazka je jestli neco nechystaji a nepockat (par let :D /sram porad nechci :)

    JAZ: argumenty vsechny ok :) ...ale ty brzdne ucinky, davkovani atd. jsou naprosto super (i za sucha) a klasicke brzdy porazi...

    clovek si musi rict pritority a pro nekoho nemusi byt vaha na prvnim miste. i ta udrzba je relativni, vetsinou ty kotoucovky fungujou bez problemu i nekolik let a pak jdes do servisu :)

    a je logicke ze kotoucovky tour nevyhravaji, kdyz leaderi setri kazdy gram do kopce, a klasicke brzdy jim fungujou dobre, protoze jim ty spalky neustale meni, cisti vyplety a meni za nove jakmile je ta brzdna plocha rafku trochu vydrena, coz bezny smrtelnik uplne nedela a pak to brzdi hur a hur :)
    JAZ
    JAZ --- ---
    SMOKY: ani nevím, odkud začít:
    1) těžký jak prase
    2) miň aero
    3) komplikovanější údržba
    4) nebezpečný při pádu
    5) hnusný :D

    Jediný objektivní plus je účinek za mokra.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam