• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    4PTODnes jsem viděl veterána a pořídil foto
    rozbalit záhlaví
    MABLUNG80
    MABLUNG80 --- ---
    TOMMY_: Já jsem si jí vyhledával na internetu a měl by to být závodní speciál pro Tisíc mil československých. V některých článcích psali, že nemá původní motor, ale motor z T603.
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    PALEONTOLOG: Neni to nahodou stavba? Mam pocit ze to jeden znamej psal na fb pod fotkama z jiloviste..
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    LOVE_DALI: nevadí, já už budu muset dodělat to modelové zařízení a začít je konečně odlévat... =)
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    TEAPACK: To už fakt napamatuju :(
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    LOVE_DALI: nevšiml sis, jestli ta 130 RS měla hlavu z favorita, nebo originál litinu 8kanál?
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    LOVE_DALI: Jinak tohle je můj link - safe :)
    Než to bouchat po jednom, tak jsem udělal album :)
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Sraz veteránů Líbeznice 11. 06. 2023 – kalkkinokantie22 – album na Rajčeti
    https://rajce.net/album/kHWgQYqNjEyqm64A
    BASSICK
    BASSICK --- ---
    Videl jsem ted v sobotu. Svaty Jan Pod Skalou. Mam jen tuhle fotku.

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MABLUNG80: zavodni special 77, to spoustu drobnejch odlisnosti vysvetluje
    MABLUNG80
    MABLUNG80 --- ---
    PALEONTOLOG: bohužel fotil jsem narychlo. Mám už jen jeden cvak zezadu.

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MABLUNG80: pekna 77, ale co to ma vepredu za ráfky? nemas detail?
    MABLUNG80
    MABLUNG80 --- ---
    BLAAZEN
    BLAAZEN --- ---
    BACCARA
    BACCARA --- ---
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    BLAAZEN: Pro me osobne byla 993 strasnej skok v tom pocitu z jizdy. I kdyz to ma v zakladu diky vario ram snad kolem 300 koni, tak to ma straaasne dlouhy kvalty. Abs, posilovac rizeni, celkem dost posilenej posilovac brzd a pocitove je to velky a tezky GTcko. Prvni swb a F a G modely, jsou sportovnejsi a vyrazne analogovejsi a zajimavejsi, kde fakt musis premejslet nad rozlozenim vahy, brzdenim atp. Jet v tom rychle vyzaduje um. 993 uz je tak trochu auto kde ti spadne lyzak na plyn a jedes 250 po autobahnu. Hodne mi to pripominalo SLkovy mercedesy. Proste pohoda jazz, ruka z okna, cigaro a jedes rychle a pohodlne do cannes. :) coz ve stary 911 je zazitek v aute ze kteryho je citit ze je to auto z 60 let. Tim je to pro me zajimavy. 993 uz je moderni GT. Takovej sweet spot mezi starym a novym je 964. Ale ty GT a turbo modely budou asi jinde, ty zas tolik neznam. Jel jsem jen v 930 turbo a toho jsem se bal :)
    BLAAZEN
    BLAAZEN --- ---
    TOMMY_: Tohle je GT 2 verze, tak ta by mohle už jet. Ale nevím 911 jsme nikdy žádnou neřídil.
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    Nee. To nemaz. Auto je to na pohled krasny (jizdne za me uz tolik ne), a v kontextu aut dnesni doby i zajimavy. Jen pro me osobne nejakej zajimavejsi motorismus konci nekdy v pulce 90 let a pak uz je to pro me nezajimavy. A veteran jsou pro me spis predvalecny modely, a pak veci do konce 60. Ale to je nedulezity osobni slovickareni-jen jsem mel potrebu neco za sebe sdelit :))Ale 993 je porad kara jak bejk :).
    BLAAZEN
    BLAAZEN --- ---
    TOMBRIDER: Jo je fakt krásný

    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    BLAAZEN: Takový krásný auto. A ty to smažeš. Dyť jsme se tu shodli že fotky pěkných youngtimers jsou poplatný klubiku ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam