toto je vcelku zajimave.
PSA: Your ship looks affect its survivability in combat, regardless of what kind of shield upgrades you got installed (Screenshots with explanation) : NoMansSkyTheGame
https://www.reddit.com/...kyTheGame/comments/4yz8eg/psa_your_ship_looks_affect_its_survivability_in/
post o tom ze zde jsou rozdily "trid" mezi lodemi. zakladni rozdeleni na tri kategorie.
a diky tomu ze jsem prave vymenil lod a prosel uz asi vsema tridama tak musim uznat ze jsem tomu nevenoval pozornost ale rozdily tam jsou. jak viditelne coz je treba pocet HP. tak pocitove. kdy moje predchozi lod ktera mela 4hp mela podstatne lepsi aimbot pri dog-fightu pro pouziti kanonu. a predsazeni na cil se zobrazovalo velmi jednoduse a i na vetsi vzdalenost v porovnani s moji momentalni lodi. ktera je stedni tridy a uz ted je pohodlnejsi pouzit beam ktery ma sve specifika a unikatni prednosti. coz je docela v rozporu s tim jak jsem letal s predeslou lodi kde jsem to kosil kanonem a beam jsem pouzil jen pokud jsem byl pobliz "pratelskych" jednotek abych nezhresil na friendly fire. kdy beam pri spravnem pouziti nikdy nemine a to i na velkou vzdalenost.
a dale je i pravda ze lod ma trosku odlisnou rychlost.
je pak docela otazkou zda ty ruzne generovane lode, kdy zakladni typ je dany z jedne z tech trech trid je dale i ovlivnem tim jak se na nej vygeneruji dalsi kridelka, bocni stity a motory zda i to se nejak byt minimalne podepisuje na vlastnostech lode.
a tyto herni prvky takto ulozene a nijak nekomunikovane na venek se podili na tom shit stormu co se na NMS zritil. byla to jedna z prvnich vytek co jsem registroval. kdy lidi postovali videa kde šón rika ze tam jsou zakladni tri typy lodi a lidi nadavali ze jsou vsechny stejne a v nicem se nelisi. no vylozene se nelisi v arzenalu kterym disponuji. to je fakt. ale rozdilnosti tam jsou.
dopadlo by jim na hlavu trosku mene spiny pokud by byli ochotni aspon nejake tyhle schovane mechaniky odkryt aspon castecne. na jednu stranu se mi to libi ze lidi aspon maji co delat. ale je vidno ze to hre i ublizuje.