úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
IVECO - italská nádhera
KRUPAN
---
---
19:13:12 27.4.2017
ACCROCHE
: tak jasně. jen že chudák kara :))
ACCROCHE
---
---
18:56:16 27.4.2017
1 odpověď
ACCROCHE
: Firmy neplatí mýto, Bčkovej řidič je levnější...nemusim pokračovat :D
ACCROCHE
---
---
18:55:07 27.4.2017
1 odpověď
KRUPAN
: Celkem běžná praxe. Řidičák B, dailyna 3,5t a hmotnost soupravy 7-8t
KRUPAN
---
---
18:25:30 27.4.2017
2 odpovědi
osmitunova dailyna :))
Řidič přetížil malý náklaďák o čtyři tuny, až se autu prohnul rám - iDNES.cz
http://ostrava.idnes.cz/...hybal-se-ram-dz6-/ostrava-zpravy.aspx?c=A170427_140258_ostrava-zpravy_sme
TUKI
---
---
21:35:30 24.4.2017
+2
ADIK
: sem jednou viděl jak se jen auto převrátilo na bok, a sendwich box, se rospadl na několik kusů a zařízeni a věci se válely rázem po celý louce...preferoval bych vždy vojenskej shelter, nejlepší...
ADIK
---
---
11:33:36 24.4.2017
1 odpověď
TUKI
: tak materiál/samotnej sandwich je stejnej, rozdíl je v mezirámu kterej stejně musíš udělat novej pokud to chceš na čtyřkolku a co se týká spojů, tak tam se toho moc "navíc" vymyslet nedá. takže pokud se udělá 3 nebo 4 bod tak není problém použít normální thermobox.
TUKI
---
---
21:25:16 23.4.2017
1 odpověď
ADIK
: jasně, ale není sendwich jako sendwich..box od aktion mobile na expediční 4x4, není přeci stejnej sendwich jako sendwich u chladícího, nebo mrazícího boxu sundaného s nějaké 4x2..potažmo profi firmy co dělaj plastovou komerci..
ADIK
---
---
13:39:13 23.4.2017
1 odpověď
TUKI
: tak to si asi nerozumime, ja beru thermobox = chladak = sandwich
TUKI
---
---
12:59:27 23.4.2017
1 odpověď
ADIK
: ale to je přeci uplně něco jiného, než chladící skříně co si cpou na auta lidi tady.
RODWY
---
---
12:27:52 23.4.2017
+1
TUKI
: klidne po tune nebo se silou(vykonem) motoru
ADIK
---
---
12:17:36 23.4.2017
1 odpověď
"v západní evropě si to na expedičák nikdo nedává" - jak to myslíš? všechny profi firmy z ničeho jiného boxy nedělají...
TUKI
---
---
12:05:14 23.4.2017
JENDAVB
: těžší, ale stabylnější...
TUKI
---
---
12:01:28 23.4.2017
1 odpověď
ADIK
: u většiny aut to rozdíl je, u mb, man ,md,steier se to mění kolem 10t. a v čem myslíš že má výhodu thermobox ?? v západní evropě si to na expedičák nikdo nedává...výš proč ??
RODWY
---
---
11:43:47 23.4.2017
ADIK
: zcela urcite jak pise Tuki.)
ADIK
---
---
10:11:22 23.4.2017
1 odpověď
DUKLOTO
: za kolik?
ADIK
---
---
10:11:13 23.4.2017
JENDAVB
: jedinou výhodou můžou být na zalesněných cestách ty zkosený rohy, jinak to má samý nevýhody a s termo boxem se to nedá srovnávat. vlastně ještě jedna výhoda - pořizovací cena.:)
JENDAVB
---
---
21:35:09 22.4.2017
2 odpovědi
DUKLOTO
: není ta bouda zbytečně těžká ? nebo jaký to má Vejvody oproti termo boxu ?
DUKLOTO
---
---
21:32:55 22.4.2017
2 odpovědi
Kdyby nahodou někdo měl zájem mam toto na prodej eurocargo INTERCOOLER 150E90 .rok 1999 najeto 190000 km bouda z Tatry .tel702306268
ADIK
---
---
23:30:52 21.4.2017
1 odpověď
TUKI
: to bych celkem rad videl, cekal bych, ze napravy budou lautr stejny. resp. koukal jsem na jednu 18t a prislo mi to nemlich to samy..
JENDAVB
---
---
17:05:46 21.4.2017
WTG
: tyhle Slováci těch 4x4 7,5t máj nějakej zdroj asi plynare nebo tak něco furt jedno nebo dvě prodavaj
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam