• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRUPANIVECO - italská nádhera
    MATROX
    MATROX --- ---
    RSZ
    RSZ --- ---
    ENDREW: víš že je to pětituna?
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    Zatim jsem nasel jen jednu co by odpovidala rozměrově, ale cena pres 20tis.eu me trochu vyrazila dech.
    Ups, bist Du ein Mensch? / Are you a human?
    https://m.mobile.de/lkw-inserat/iveco-daily-kasten-5-20-t-zwillingsbereifung-1hand-korntal-m%C3%BCnchigen/325958968.html?utm_campaign=SocialSharingmWeb&utm_medium=social&utm_source=Whatsapp
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    MATROX: 5 gen rikas. Chjo to budu muset navysit rozpocet. Doufal jsem ze 4 gen bude v pohode. I kdyz vzhledove se mi ta 5 libi nejvic. Koukam, ze tech nejdelsich a nejvyssich moc nekoluje. Natoz s druhou radou sedaček.
    RSZ
    RSZ --- ---
    KRUPAN: mně to takhle kolísalo, když byla malá netěsnost v systému, tečka v chladiči.. ale může to být cokoli od netěsného víčka expanzky po hlavu
    ROBOOTEK
    ROBOOTEK --- ---
    KRUPAN: zacal bych u toho termostatu.. muze bejt taky nacaty tesneni pod hlavou
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    Dotaz - 3 gen, 92kw - nova vodni pumpa, novej chladic, ale kdyz jedu do kopce, tak zacina teplota vylejzat k 90ti, standardne to ma kolem 80ti. Termostat v haji, nebo nejaka jina hovadina?
    MATROX
    MATROX --- ---
    Jen teda Maxíků 5 generace s druhou řadou sedaček je strašně málo, většinou jsou to ty střední :((
    MATROX
    MATROX --- ---
    Z mých zkušeností:

    3 generace je perfektní auto, nejlépe 3.0 100kW popřípadě 2.8 92kW byly nejlepší motory, ale ty auta strašně hnily, ale brutálně, takže v téhle době už jsou všechny, ale opravdu všechny na sračku a dělat do takového auta vestavbu prostě nemá cenu :(

    4 generace se jim opravdu nepovedla a hnije to stejně rychle jak 3, takže určitě nedoporučuji

    5 generace je povedená, tolik to nehnije doporučený motor 3.0 107kW, jen už má odlehčený rám, který rád praská, ale pokud seženeš dobrý kus a nebudeš ho přetěžovat paletami cihel a betonu, což nebudeš protože to bude obytňák, tak určitě nejlepší volba.
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    Cau, po minulem vikendu jsem shledal, ze je cas poridit neco vetsiho. Volba je jasna. Nejakou tu dylinu v maxi provedeni a druhou radou sedacek (holt klasika). Nejsem automechanik, abych pod tim furt lezel. Neprcam sekretarku z auto kelly, abych mel dily za hubicku. A nejsem Rokefeller, abych musel s kazdym cintem do autorizovanyho servisu. Jsem pohodolnej fotr, co ma rad jizdni komfort (klima, tempomat, aj vifikundace). Zatím se na poli Ivec rozkoukavam jake jsou vubec moznosti. Je mi jasny, ze muj dotaz bude ze skatulky pravidelne se opakujicich. Neco jsem si tu uz precetl, ale opakovani je matka moudrosti, ze a navic zkusenosti treba pribyli od minuleho dotazu.

    Takze prosim na jakou motorizaci byste se zamerili? Jakou generaci idealne, aby to zas nebylo z doby kameny a rozkvetly jak jarni louka. 3gen ma jeste smysl? Jakou prevodovku brat? Nechci nic tahat, jen rodinu a jeji nemalou vybavu.

    Kdybyste to tu nechteli zasirat prosim o poznatky do posty.

    Díky!
    DRASTICS
    DRASTICS --- ---
    MIC1HAL: ahoj, mohl bych mit. PM

    Cago, uz jsem myslel ze mi Ivety odejdou ze zivota, ale nahodou se mi dostala zadax odtahovka dvojkovy do sparu. Jelikoz je ozobana a musi se sehnat par dilu, chci se zeptat, esli spinacka a zamky dvery a zpetny zrcatka nebudou sedet treba i z trojkovy, ptze dvojkovejch na dily uz skoro nenaleznes. Dix
    MIC1HAL
    MIC1HAL --- ---
    Ahoj, sháním jeden disk na Daily 2, rok 1992, 16ku tuplákový. Bude na rezervu. Kdybyste k němu měl i nějaké pneu 195/75, tak budu rád. Ideál Praha a okolí. Dík
    TUKI
    TUKI --- ---
    KRUPAN: ale určitě to nedělá často, než se to řeže, tak se to nejdříve v té oblasti co bude svářet obrousí a očistí, třeba 1-5cm tam kam bude přivařovat novej plech..až potom vyříznout..takhle se to o hodně hůř dělá..
    RSZ
    RSZ --- ---
    KRUPAN: nenech si to úplně zakydat bitumenem nebo tak něco, lepší řídkej vosk a dělat to kazdej rok, bitumen pak kolikrát loupes ve vrstvách dolů a vidíš, že to ničemu nepomohlo
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    RSZ: ja jsem v tomhle uplne mimo. ale je dobre, ze to vzal chlapik pekne od podlahy :) tyka se to jen kolem tech zadnich kol + ty kapsoidni previsy, zbytek je ok pry. aspon to veme pekne z gruntu a cely se to zespodu nastrika a snad to neco vydrzi
    RSZ
    RSZ --- ---
    KRUPAN: jasný, já jen že plecharinu nesnáším, to radši 10x udělám brzdy nebo tak něco..
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    RSZ: cas nezastavis...
    RSZ
    RSZ --- ---
    KRUPAN: blbý :/
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    Prekvapko z jara :))







    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    nazdar přátelé, stal jsem se majitelem veterána Eurocargo z roku 1992 a krása střídá nádheru, tzn. že bude dost co dělat. Jdu tedy s prosíkem o manuál, kde by bylo elektrické schéma a případně shánim i převodovku. Na webu jsem našel instrukce jen k novějším modelům.

    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    BOYLER: Jojo ma specifickej styl, kdyz znas vic jeho praci tak uz po nich koukas a poznavas je vsude mozne
    BOYLER
    BOYLER --- ---
    ROBOOTEK: Aha, tak jsme doma a já co mi ta socha od Bigheada připomíná,))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam