• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRUPANIVECO - italská nádhera
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    ENDREW: uz spim vevnitr :)
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    KRUPAN: Vim jak to mas a chrapes venku :)Chci se do toho tentokrat pustit zgruntu. Zadny udelam postel a zbytek casem. Pak ty provizorni řešení vydrzi nafurt.
    Plan je vzadu pevna postel, linka na strane soupacek naproti sprcha. Postel pro dorost u stropu spoustena na spani. Zatim zvazuju jestli bude prechazet z kabiny do obytneho prostoru, nebo bude uvnitr nad druhou radou sedaček. V obou pripadech bude zasahovat do soupacek. V prvnim pripade vic v druhem pripade mene, ale zase budu muset podlezat pod ni. Ve predu otocne pilotky za nima stolek a dvousedak.
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    KRUPAN: diky Nasel jsem jen 17m3 ta ma 2350kg tu maxi 19m3 verzi sem odhadoval na nejakejch 2.4t
    600kg na vestavbu je podle me raalny se do toho dostat, asi to teda bude chtit nosne konstrukce delat v hliniku, ve dreve by to vazilo vic.
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    ENDREW: a co v tom planujes za vestavbu? My tam mame jen postel 200x180, spime v tom jenom v lete. Vsechno ostatni jako kuchyn a sezeni mame venku

    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    resp to nase to ma takhle napsany v papirech. Na delku je to maxi, na vysku se delaji jeste tak o dvacet cisel vyssi, to mel hajos. Ale v to nasem se normalne postavim. Je to taky sestimistny, za druhou radou sedadel je jeste asi tri a pul metru mista
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    Prazdny iveco maxi daily 3 generace vazi 2400kg
    ROBOOTEK
    ROBOOTEK --- ---
    kazdopadne ale kdyz vemes verzi ktera je delana treba do 7,5t tak to bude mit zesileny napravy.. vzadu dvojmontaz a tam uz na ty robustnosti konstrukce ty kila samotnyho auta nahoru skacou
    ROBOOTEK
    ROBOOTEK --- ---
    kamos teda vestavbu v maxi verzi do 3,5t mel.. kolik to v realu vazilo ale nevim jinak tady by ti to jisty mistni ID mohli rict coz krupko?
    ROBOOTEK
    ROBOOTEK --- ---
    nevim jakou planujes vestavbu ale kdybych vzal klasiku postel + kuch. linku atd tak je 500kg na doloznost strasne malo! vem si jen vodu naftu + lidi a uz mas tak 300kg a 200kg vestavba? to tam muzes hodit tak akorat matraci + neco..
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    ROBOOTEK: Jo na tohle uz jsem taky myslel, ale zatim jsem nenasel vahu prazdne kastle. Snaha je, aby se to veslo i s vestavbou idealne do 3t. Tu 0.5t uvazuju ze by mohlo stacit na 4lidi+bagaz.
    ROBOOTEK
    ROBOOTEK --- ---
    .. a pak si jeste zvaz to ze kdyz takovou dailynu ponizis tak kolik ti tam zbyde realne kilo na vestavbu.. a pak hlavne kolik budes mit doloznost
    ROBOOTEK
    ROBOOTEK --- ---
    ENDREW: k tomu ti muzu rict jen to ze cesky zastoupeni iveca zrovna k DIY prestavbam moc vstricny neni co se tu tak psalo
    pokud zijes v DE nebo neni pro tebe problem to tam vyridit tak snizeny tonaze zkrz kategorii v DE jde u nas NE!

    Jinej je pripad dealera Iveco kde kdyz si kupujes novy auto tak ti to asi schopny udelat jsou kazdopadne pokud pritahnes neco co je v kategori 3,5<7,5t tak to proste na B papiry nedostanes!!
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    ROBOOTEK: Vzdyt o tom pise primo distributor na svych strankach. Ale oni ho asi oficielne neponizujou, spis tim ze prodavaji novy auta tak rovnou zapisou 3.5t do TP a nikdo uz to dale nezkouma...
    Ono v cr toho vubec spoustu nejde, nebo jde jen velmi obtizne. Nejhorsi je ze ve spouste pripadu zasahu do technicaku jde jen o to na jakyho ko*ota clovek narazi. Zatimco v de maji tabulky, kdyz nejsou tabulky je tu tuv. Kolikrat zasnu co maj v technicaku zapsáno.

    //OT
    Naposled jsem resil zapis do technicaku neschvalenejch kol. Koupil jsem auto z De a tam se davali jako vyssi vybava na zakazku vyrabeny hlinikovy kola. Kola byla obuta primo v autosalonu od distributora. Ten si obehal veskery povoleni, zkusky u TUV a vydala se prislusna vyjimka (KB) jejiz cislo je odlity primo viditelne na tech hlinikovejch discich. Po 10 letech provozu prijde cechacek a chce si auto prihlasit v CR a hle. Nejde prihlasit ty hliny i kdyz jsou soucasti vozu odjakziva. Prej na DI potrebuji typove schválení od vyrobce. Jenze kola byla vyrabena na zakazku pro distributora vozu, takze se nikdy naprodavali pod znackou vyrobce. Tudiz vyrobce pouze vyrabel a distributor byl vlastnikem forem, licenci a zajistoval homologaci. Distributor zadne typove schvalovani nepotreboval ani nedelal, protoze kola byla vyrabena na zakazku pouze a jenom na jeden model vozu. Stacilo dat k dispozici vuz s kolama TUVu a oni udelali testy a vydali KBcko na konkretni vybavu vozu. Jenze takovy postup v CZ vubec meexistuje. Takze jezdim na kolach, ktery v technicaku nemam. Vozim v prihradce vytisk protokolu z TUV s prislusnym KB a doufam, ze v pripade nehody a nasledneho reseni mi soud da za pravdu.

    Pocitam teda ze v pripade schvalovani přepisu na obytko, pokud se tu vyskytne problém budu moct vyuzit vyhod DE technicaku. Je mi jasny ze konecny prepis se deje az kdyz je auto hotovy, ale hodlam sve postupy komzultovat s prepisovym stk pripadne s distributorem kvuli povoleni na prestavbu. Takze pokud budou vymejslet picoviny a pozadovat nesmysli auto necham prepsat jeste v DE a dovezu ho uz otypovany.
    ROBOOTEK
    ROBOOTEK --- ---
    ENDREW: v cr to to z C na B neponizis.. u nas jde snizeni jen v ramci kategorie
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    RSZ: jj vim. Pocitam ze by nebyl problém to ponizit na 3.5. Kdyby ne, tak se taky nic neděje papiry na to budou. Planuju prepis na spec. Obytny, takze picoviny typu tachografy neresim. Jediny co me napada je omezeni vjezdu a dalnicka. Neco dalsiho co by mohl byt voser?

    Nemam v planu to inzerovany primo kupovat, spis jen tak sonduju co na nem zdejsi bystre oci najdou za mouchy. Nakup planuju spis podzim/zima

    Btw. Tohle pisou na oficialnich strankach prodejce Iveco-hk.cz:
    "Nejvíce poptávanou a také prodávanou řadou dodávek Iveco je právě 5,2 t ponížená na 3,5 t, kdy zákazník ví, že může své vozidlo krátkodobě přetížit a současně má vozidlo, které může používat s řidičským oprávněním kategorie B, bez omezovače rychlosti, bez tachografu nebo mýtného"
    IVECO Daily od 3,5 do 7,2 t | Autorizovaný prodej a servis vozů IVECO | Stratos Auto
    https://iveco-hk.cz/iveco-modelova-rada-3-5-t-7-2-t/
    Trochu me prekvapuhe ze tady verejne nabadaj k obchazeni zakonu.
    RSZ
    RSZ --- ---
    ENDREW: víš že je to pětituna?
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    Zatim jsem nasel jen jednu co by odpovidala rozměrově, ale cena pres 20tis.eu me trochu vyrazila dech.
    Ups, bist Du ein Mensch? / Are you a human?
    https://m.mobile.de/lkw-inserat/iveco-daily-kasten-5-20-t-zwillingsbereifung-1hand-korntal-m%C3%BCnchigen/325958968.html?utm_campaign=SocialSharingmWeb&amp;utm_medium=social&amp;amp;utm_source=Whatsapp
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    MATROX: 5 gen rikas. Chjo to budu muset navysit rozpocet. Doufal jsem ze 4 gen bude v pohode. I kdyz vzhledove se mi ta 5 libi nejvic. Koukam, ze tech nejdelsich a nejvyssich moc nekoluje. Natoz s druhou radou sedaček.
    RSZ
    RSZ --- ---
    KRUPAN: mně to takhle kolísalo, když byla malá netěsnost v systému, tečka v chladiči.. ale může to být cokoli od netěsného víčka expanzky po hlavu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam