• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRUPANIVECO - italská nádhera
    RSZ
    RSZ --- ---
    btw celkem se divím, že ten 3l má jen 107kw, to je jak 3gen 2.8cka
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN: mám jen jednu zkušenost u nízké + střední daily co jsme měly v práci 3 gen, a někdo tu psal v diskusi že má 4 gen s 2.3 a má 600k bez většího servisního zásahu. Celkově motory Iveco neají žádné zásadní problémy
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    A co ten motor 2.3HPT, da se to? Jako taky uz pokukujem po novy...
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    MATROX: tech vucemistnych je vzdy malo, kdyz jsme kupovali tu nasi pred sesti lety, tak to trvalo tri mesice, nez jsme nasli :/
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN: MATROX: možná je to tím že jich je prostě strašně moc, každá druhá firma má daily a při 200-300k to prodávají a kupují novou, takže je jich na trhu tolik že jde cena pořád dolů
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN: Dailyny šly celkově dolu, nevím proč. Ale ta 5gen je s 200k nájezdem kolem 300tis normálně a s druhou řadou za 360tis taky, jen jich je hrozně málo, to už jsem ale úplně na začátku psal.
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    Naky levny, ne? :)
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    Iveco Daily 35S13 7 mist !!! Maxi long | Sauto.cz
    https://www.sauto.cz/uzitkova/detail/iveco/daily/18863728
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN: no v tom inzerátu co postoval byla taky 3místná, vím že hledá 6 místnou
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    MATROX: ale to je troj mistny. Ty sesti mistny jsou nekde jinde bohuzel
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    ENDREW: uz spim vevnitr :)
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    KRUPAN: Vim jak to mas a chrapes venku :)Chci se do toho tentokrat pustit zgruntu. Zadny udelam postel a zbytek casem. Pak ty provizorni řešení vydrzi nafurt.
    Plan je vzadu pevna postel, linka na strane soupacek naproti sprcha. Postel pro dorost u stropu spoustena na spani. Zatim zvazuju jestli bude prechazet z kabiny do obytneho prostoru, nebo bude uvnitr nad druhou radou sedaček. V obou pripadech bude zasahovat do soupacek. V prvnim pripade vic v druhem pripade mene, ale zase budu muset podlezat pod ni. Ve predu otocne pilotky za nima stolek a dvousedak.
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    KRUPAN: diky Nasel jsem jen 17m3 ta ma 2350kg tu maxi 19m3 verzi sem odhadoval na nejakejch 2.4t
    600kg na vestavbu je podle me raalny se do toho dostat, asi to teda bude chtit nosne konstrukce delat v hliniku, ve dreve by to vazilo vic.
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    ENDREW: a co v tom planujes za vestavbu? My tam mame jen postel 200x180, spime v tom jenom v lete. Vsechno ostatni jako kuchyn a sezeni mame venku

    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    resp to nase to ma takhle napsany v papirech. Na delku je to maxi, na vysku se delaji jeste tak o dvacet cisel vyssi, to mel hajos. Ale v to nasem se normalne postavim. Je to taky sestimistny, za druhou radou sedadel je jeste asi tri a pul metru mista
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    Prazdny iveco maxi daily 3 generace vazi 2400kg
    ROBOOTEK
    ROBOOTEK --- ---
    kazdopadne ale kdyz vemes verzi ktera je delana treba do 7,5t tak to bude mit zesileny napravy.. vzadu dvojmontaz a tam uz na ty robustnosti konstrukce ty kila samotnyho auta nahoru skacou
    ROBOOTEK
    ROBOOTEK --- ---
    kamos teda vestavbu v maxi verzi do 3,5t mel.. kolik to v realu vazilo ale nevim jinak tady by ti to jisty mistni ID mohli rict coz krupko?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam