• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRUPANIVECO - italská nádhera
    ADIK
    ADIK --- ---
    MATROX: super stav! Skoda, ze tam neni cena
    MATROX
    MATROX --- ---
    krasavec na expediční přestavbu:
    Iveco Acm 90 4x4 iveco acm 90 4x4 - Maschinenangebot auf Maschinensucher.de
    https://www.maschinensucher.de/iveco-acm+90+4x4/i-5842311
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    ENDREW: pardon myslim ze ta inzerovana je 18m3 ne 17. To by byla nízsi.
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    MATROX: Na tuhle jsem uz koukal. Ale prijde mi ze ji do toho maximalna chybi 30cm na dylce. Mozna se pletu nejde to z tech fotek poznat. Me to prijde jako verze 17m3 a ne 19m3. Ta 19 je podle me automaticky na tuplakach.
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    KRUPAN: add mista na sezeni. Koukal jsem na jednu firmu co to umi zlegalizovat. Dyliny pry dělali a cena kolem 50 tis. Takze mi vychazi lepe si to nechat udelat za 50 namiru, nez shanet jak picus 6mistny o 60 draz. Jelikoz chci predni sedacky otocny pak stolek a pak teprve druhou radu, tak bych stejne musel ty sedacky "origo" stejne posouvat. Takhle doufam, ze si reknu kam je chci a bude to bez prace za stejnou cenu.
    RSZ
    RSZ --- ---
    MATROX: já teď jezdím plasťákem na fordu, ale dětem je 10 a 11, takže už sbírám zkušenosti, až zas budu něco vybírat jen pro dva - tohle dávám do výběru:)
    MATROX
    MATROX --- ---
    RSZ: ten 150kw Hi-matic má kolega, nejdříve jsem byl k automatu v takovým velkým autě skeptický, ale boží auto, taky snad jednou se k tomu dostanu to koupi a zobytnit. Jízdní vlastnosti po dálnici ve 150km/h neuvěřitelný
    RSZ
    RSZ --- ---
    150kw s automatem, to bych si nechal líbit sakra.. tak až dorostou děti no:)
    MATROX
    MATROX --- ---
    v modré tabulce jsou nejnovější Euro 6
    MATROX
    MATROX --- ---
    RSZ: ono v té 5 generaci je více motorů: Euro 5, Euro 5+ a Euro 6
    RSZ
    RSZ --- ---
    MATROX: dokonce ty novější mají zase řetěz v rozvodech místo hadru..
    RSZ
    RSZ --- ---
    btw celkem se divím, že ten 3l má jen 107kw, to je jak 3gen 2.8cka
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN: mám jen jednu zkušenost u nízké + střední daily co jsme měly v práci 3 gen, a někdo tu psal v diskusi že má 4 gen s 2.3 a má 600k bez většího servisního zásahu. Celkově motory Iveco neají žádné zásadní problémy
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    A co ten motor 2.3HPT, da se to? Jako taky uz pokukujem po novy...
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    MATROX: tech vucemistnych je vzdy malo, kdyz jsme kupovali tu nasi pred sesti lety, tak to trvalo tri mesice, nez jsme nasli :/
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN: MATROX: možná je to tím že jich je prostě strašně moc, každá druhá firma má daily a při 200-300k to prodávají a kupují novou, takže je jich na trhu tolik že jde cena pořád dolů
    MATROX
    MATROX --- ---
    KRUPAN: Dailyny šly celkově dolu, nevím proč. Ale ta 5gen je s 200k nájezdem kolem 300tis normálně a s druhou řadou za 360tis taky, jen jich je hrozně málo, to už jsem ale úplně na začátku psal.
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    Naky levny, ne? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam