SARGO: byl jsem 2 hodiny venku (btw v tom vetru je dost hardcore udrzet mobil to jsem jeste nikdy nezazil), je super ze to mimo jine zere dost malo pameti, takze se da v klidu hrat pluskem i PoGo (kde navic uz vim kde jsou gymy z hlavy, takze si prepnu jen kdyz jdu kolem)
plusy:
- starej system pokemon gymu, i collect coinu z nich
- areny podle group levelu
- pri evolve jde skipnout animace (mozna bug)
- questy
- truhly s pokladem
- misto favorite je tu jednoduchej tag system do 3 barevnejch group, uplne vyhovuje
- vabnicka dela neco jineho podle dne v tydnu
- misto lure je tu system magickych oltaru, ktere si muzu zapichnout kde chci, a kombinovat na nich kouzla runama, dokonce i v parte, podle toho kdo zna jake recepty
- moves rovnou ve hre pocitaji EPS u quick a DPS u charge
- misto TM jsou tady knihovny, co se obsazuji stejne jako gymy (cim vic knihoven tim rychlejc ubiha cas cooldownu), a umoznuji retrain movesetu
- portaly co prepinaji okolni oblast do "alternativni reality", kde jsou jiny veci na mape
minusy:
- random generovana mapa obcas zpusobi nedostupnost, takze treba knihovka, ke ktere jsem tahnul kilak, proste je na soukrome zahrade ze vsech stran
- fyzika hazeni ballu je divna, tocenej hod jde jen kdyz je potvora fakt blizko, a navic jak stojej ruzne daleko tak to fakt stoji tunu ballu i na easy target. A nemyslim si, ze by to byla jen otazka zvyku.
Tak pulka tech QoL vylepseni by sla uplne snadno implementovat do Pokemonu. Ale chapu, ze zkusit je misto toho zazalovat, a neimplementovat nic, je jako min prace no...