MISOHU: po tom boostu ted jsou konkretni shadow pokemoni na raidy nejlepsi skoro ve vsech elementech - a nejsou ted zase o tolik drazsi na dust/candy. Celkem jako dick move od Nianticu, vydojit opakovane prachy z lidi za raidy na ruzny raidy a eventy na Rayquazu treba, co mela teoreticky zustat dragon typem s nejvic DPS az do buhvikolikaty generace, a pak rict, a vite co, surprise bitches, vod ted je nejsilnejsi shadow Dragonite, in your face! :-)
Osobne to asi nebudu resit, tusim nemam skoro zadny dobry IV na shadow pokemonech, navic ciste pro raidy pro to neni duvod pokud se nesnazis nekde neco dat v co nejmin hracich apod. Navic jsem spoustu shadow se spatnym IV smazal uz, coz se ted ukazuje jako fail, protoze 20% je proste tak moc, ze i 0 attack shadow bude skoro vzdycky lepsi, nez 15 att obycejnej. Prijde mi to tak moc broken mechanika, ze nebudu investovat do niceho, a pockam si na budouci zmeny. Osobne bych v tehle chvili maxoval jen shadow s nejakym fakt dobry IV kde mam dost candy apod.
PvP mi prijde to zatim neovlivni, protoze tam stejne nepouzivas glass kanony jako v raidech.