KUTAS:
1. ty nevidis interni staty proto se ti zda, ze rostou jen HP. Nicmene CP je CP = (Attack * Defense^0.5 * Stamina^0.5 * CP_Multiplier^2) / 10, takze zjednodusene receno utok zvysuje CP dvakrat vic, a proto jsou paradoxne v PvP vetsinou nejlepsi pokemoni s malym utokem (protoze se do CP limitu vmacknou s vetsim levelem)
2. uplne nechapu otazku, utoky nejsou rozdilne. Lisi se jen jejich sila PVM vs PVP, ale to nevidis.
3. fast attack generuje energii a kdyz mas dostatek na charge atak, tak ho muzes pouzit. Velikost te "cary" ti v podstate rika, kolikrat ho sesles pri maximu energie (100), tj. jak je ten utok rychlej. Att/Def drop je jeden z vedlejsich efektu, co utok muze mit. Kazdy pokemon ma vetsinou idealni utoky pro ruzne situace, a pomoci TM si je narolujes jak chces.
4. jelikoz evoluce uz davno nejsou hlavni zdroj expu, evolvovat bys mel but pro zapis do pokedexu, nebo pokud to chces pouzivat. Je spousta navodu kteri pokemoni jsou relevantni do ruznych PVP lig nebo do raidu.
5. shadow ma smysl purify jen pokud chces pouzivat utok return, ktery jinak neziskas, je to jen uplne minimum pokemonu do PVP. Nebo pokud chces mit hundo (stovkoveho pokemona).
6. v podstate jo, jen to mu to snizi sanci za se pohne, nezastavi ho to uplne.
Ditto spawn je random, idealni je asi cekat na nejakej event, kdy je bud vic wild nebo dokonce odmena za nejaky konkretni ukol na pokestopu.