HANZO: nebavíme se o letenkách, ale o půjčování auta. Tam si opravdu nemám na co stěžovat. Navíc pokud to dobře chápu, tak ti vadí cena letenky, nikoliv úroveň služeb.
HANZO: Jak si to můžu vyřídit s půjčovnou, když ten můj zprostředkovatel pravděpodobně posral moji rezervaci? A pak se mnou přestal komunikovat? Opravdu veškeré služby skončily ve chvíli, kdy jim dorazila moje platba.
Mně je to v podstatě fuk - ať si každý využívá co uzná za vhodné. Jen jsem se snažil varovat tady před těmi malými, nezavedenými, zprostředkovateli.
Protože z vlastní zkušenosti - jsem se vydal při první cestě do USA stejnou cestou a dopadla špatně. Není fajn, když přistaneš v jet-lagu, uprostřed montany, máš být za tři hodiny o 150 mil jinde a najednou nemají tvoje auto, neznají tvé číslo rezervace a firma, kde jsi to objednával, nebere telefony. A neřeší to ani posléze přes emaily.
A ať nemluvím obecně - byla to www.usrentacar.co.uk.