SA213: Ja s tim prime zkusenosti nemam. Tak treba to odesilani pozdeji. U nas se to zaradi do fronty a co 5 minut tusim se to bude zjouset posilat. Pokud to do 48 hodin neodejde, tak prijde hotelierovi mail o tom, ze ten dany zaznam nejde odeslat.
Jinak propagovat nas produkt rozhodne nemam problem. Jsme minimalne jedni z nejlepsich. Pro male ceske a slovenske hotely jsme spicka. Cenu mame nejlevnejsi, co profi firmy nabizeji (vcetne supportu a vseho okolo). Hlavne kdokoli, kdo ma jiz nas system ma, tak ma uz veskery HW co je potreba (neni treba nic kupovat). Vsichni co jiz pouzivaji verzi PRO, tak ti bydou pracovat stale stejne, EET se bude posilat na pozadi, nemusi menit workflow. Kolegove co maji EET pridelene se spolu s vedenim co tyden schazeji a probiraji presne situace a GUI (jak bude co vypadat a fungovat). Delame jednou tydne Kaficko s Previem (
http://www.previo.cz/kaficko-s-previem) kam zveme hotely (je moznost se i sam prihlasit), kde zdarma kolegove vysvetluji co kdy posilat a co neposilat (a jak to bude fungovat u nas). Po te, co se EET rozjede, tak se vrati do stavu, kdy to Kaficko je prezentace nejzajimavejsich novinek v systemu, vzdy je nakonci workshop, kde je nekolik lidi pripravenych odpovidat individualne na dotazy (moznost si vse ozkouset).
Takze se opravdu nebojim nas propagovat. ;)