• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák

     

     
    Nadějný projekt od české partičky BOHEMIA INTERACTIVE STUDIO.
    Project Argo je zatím ve stádiu vývoje a pod křídly Bohemia Incubator, který má pomoci na svět nadějným projektům.

    Komunikace ve hře:
    Mumble (http://mumble.sourceforge.net/) dotazy směřujte do pošty id: "dubas_"!

    Mumble NYX.CZ
    server: mumble2.clanwars.cz
    port: 11180
    Pokuď máte mumble nainstalovaný klikněte ZDE přímo vás to připojí.

    Oprava pískání Mumble:
    http://www.mumble.com/support/mumble-server-robotic-distorted-voice.php

    Discord:
    Link NYX kanál: https://discord.gg/7hXkAE7
    Aplikaci stáhnete zde: https://discordapp.com/download

    Blog Projectu Argo
    https://www.projectargo.net/blog/dev-blogs/

    FOV calculator
    http://hia3.com/tools/ArmA_3_wide-angle_FOV_calculator_online_by_Hi,A3.htm

    Project Argo Twitch
    https://www.twitch.tv/directory/game/Project%20Argo/videos/all

    DEV Q&A Project Argo Live stream - chcete se zůčastnit, zapište se
    Google docs

    Instalovat Project Argo
    steam://install/530700
    rozbalit záhlaví
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    DUBAS_: to je fakt podivný helmy jsou jenom vizuál. nechám prověřit díky
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LLGHOSTLL: jo ale na tu helmu bych se mrknul osobne se mi stalo ze borec po hitu odesel jinym co helmu nemeli ty sli spinkat na jakoukoliv vzdalenost
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LLGHOSTLL: cus poslal jsem to i na feedback, muzu tam psat cesky nebo radsi moji madarskou anglictinou? :o)
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Díky za hlášení mrknu na to. Vypadá to, že něco blbne na serverech. Tímto se omlouvám.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    DUBAS_: to nebyl headshot.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Jinak chapu, ze ty loadouty teprve testujete, ale ta 6.5 s khalii je kombinace na nic a na tuhle mapu patri zbran typu MAR. Hlavne diky tem moznostem strileni na velkou vzdalenost.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Jeste v urcitech scenarich nefungivalo to hlaseni cizich pozic. Resp. dist to blblo.

    Jinak link je asi lepsi ten ve meste, tohle je takovej otevrenej "kdo koho prvni uvidi".

    Loadouty jsou zvlastni, ale ocividne machinegunner a marksman vedou, at uz nemaj maskivani a granaty, tak to stejne valcujou.

    Clash dobry, hezky vyvazeny.

    Raid je vtipnej, ale myslim ze by zaslouzil rozsirit ten prostor obrancu. Je to takovy usekly :]
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    hnizdovo video
    helmet headshot no effect
    http://www.youtube.com/watch?v=KpM7OHi5Rb8
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    po vcerejsim updatu jsme potkali dost problemu:
    1. pokud nekdo v lobby pouzije VIOP tak se to bugne a vysila do naloadovani nove mise (hroznej rev)
    2. ingame hlasky z LINK modu se pletou do ostatnich modu (vcera
    3. podle hnizda cheater, borec vydrzel 6 hitu z SPAR 7.62 (mozna spatne nastaveny armor vest, ci desync nebo fakt to byl cheater)
    4. jedno auto na modu LINK zabiji kdyz se k nemu priblizite
    5. bugnuty squady kdyz se clovek chce pripojit do rozehrany hry, ja se pojil do CLASHe a server byl plny mel jsem cernou obrazovku a videl jsem v tab ze u ohynku jsou 4 hraci a ja byl zaslotovanej do mracku takze to bylo 4/6 a hra me nenechala ani spectovat
    6. hit na hlavu z blizka kdyz ma hrac helmu je divny z dalky jde na jednu ranu
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LACHY: tak co pises jsem zatim nevidel ale povedlo se mi nechtene glitchnout do kontaku na raidu kterej nebyl otviraci, jeden autak na linku zabiji mam video hodim na feedback

    btw jinak tyto lokace to je uplne jinej styl hrani nez mesto closecombat zde se evidentne hodi i "buzerant dalekonosny" interni oznaceni snipera
    LACHY
    LACHY --- ---
    Tak po tomhle updatu jsem dost rozpačitej. V jedný hře jsem bránil vysílačku. Přiblížil jsem se k hranici bojiště a okamžitá smrt. Postihlo to takhle 3 členy našeho teamu. Na další hře jsem se naspawnoval 5,5km od pointu :D Další hra. Nezobrazovala se šipka nad členama vlastního teamu, takže nechtěný jatka ve vlastním teamu :(
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Update 0.67 je peknej macek 7.6GB
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Pokud to nekdo jeste necetl Changelog - Patch 0.67
    Update 0.67 | Changelogs | Project Argo
    https://www.projectargo.net/blog/changelogs/update-067
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    NAGASAWA: Myslím, že si dobře zahraješ.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LLGHOSTLL: kk diky otestuju. nebyl ted moc cas hrat a sledovat info.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    NAGASAWA: Záleží co pod těmi pojmy rozumíš. Je to v základu arma. Jako základní pohyb jsme vybrali tac pace protože máš zbraň před ksichtem. Zbraně jsou víc balanced ale stále se ladí. Základ tady toho porjektu je movement a shooting. žádný vozidla, žádný AI. Pure play.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jinak co se tyce ovladani a zjednoduseni hernich principu - je tam citelnej rozdil oproti klasicky A3, anebo se jedna o derivat?
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Update je LIVE, postupně se překlápí servery.
    Lukas Haladik on Twitter: "We're kicking out again. Go and smash them Clouds. #TeamFlames https://t.co/HDcIV7U572"
    https://twitter.com/Ghostonex/status/798902970431717376
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Ještě málé upozornění až teď mi to došlo. Project argo neběží na enfusion enginu.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS: Chápu zatím to neplánujeme. Uvidíme jak se to vyvine.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    EZECHIAS: Resp ne mapach, ale lokacich. Sry za mixovani tehle dvou pojmu :] CSko zvyky se nezaprou :]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam