• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák

     

     
    Nadějný projekt od české partičky BOHEMIA INTERACTIVE STUDIO.
    Project Argo je zatím ve stádiu vývoje a pod křídly Bohemia Incubator, který má pomoci na svět nadějným projektům.

    Komunikace ve hře:
    Mumble (http://mumble.sourceforge.net/) dotazy směřujte do pošty id: "dubas_"!

    Mumble NYX.CZ
    server: mumble2.clanwars.cz
    port: 11180
    Pokuď máte mumble nainstalovaný klikněte ZDE přímo vás to připojí.

    Oprava pískání Mumble:
    http://www.mumble.com/support/mumble-server-robotic-distorted-voice.php

    Discord:
    Link NYX kanál: https://discord.gg/7hXkAE7
    Aplikaci stáhnete zde: https://discordapp.com/download

    Blog Projectu Argo
    https://www.projectargo.net/blog/dev-blogs/

    FOV calculator
    http://hia3.com/tools/ArmA_3_wide-angle_FOV_calculator_online_by_Hi,A3.htm

    Project Argo Twitch
    https://www.twitch.tv/directory/game/Project%20Argo/videos/all

    DEV Q&A Project Argo Live stream - chcete se zůčastnit, zapište se
    Google docs

    Instalovat Project Argo
    steam://install/530700
    rozbalit záhlaví
    BOD
    BOD --- ---
    DUBAS_ Byl bych raději, kdyby se dveře začátkem každého kola zavřeli nebo to zůstalo jak bylo, takhle ty dveře můžou rovnou vysadit, prakticky ztrácí taktický rozměr, třesení kamerou při hitu je super
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    DUBAS_: porad mi prijde zvlastni ze pridavaji mapy. balancuji zbrane. a opravuji UI a drobne bugy kdyz to ma vylozene opravdove problemy jinde, ktere by imho mely byt prioritou. jako netcode/jak to v podstate bezi a pocet aktivnich hracu. hraju to s vama jak dlouho ? dva/tri mesice ? a zatim jsou patche jen o pridavani map zbrani a tuningu zatimco opravdove problemy jsou tam porad stejne od chvile co jsem to hral prvne.
    ma to dost map. ma to dost zbrani. je docela detail ze ne vsechny mi nebo nekomu prijdou uplne super vyvazene. drobne bugy jako ze nefunguje votekick nebo podobne veci jsou nepodstatne oproti faktu ze hra se chova jako turn based i na low ping serveru. postavy umiraji vterinu po smrtelnem zasahu. a pocet hracu je opravdu slaby a nebude o moc lepsi pokud nebude vetsi aktivita tam lidi dostat nebo lepe se hra prestane schovavat a registrace na "3rd party" webech misto toho aby byla zadara na steamu a faktickym upozornenim ze kde o pre-alpha. slepe verim ze mit to zadara na steamu prilaka mnohem vice lidi. nez to schovavat za obstrukce.. registruj se zde a jeste nam rekni kterej steam acc je tvuj protoze pak budeme potrebovat uz jen krev tvych potomku. jako vazne venovat vice pozornosti produktu samotnemu nez tomu kdo konkretne to hraje.
    ono kdyz to bude hrat jen 10lidi tak je jedno ze vite co vsechno hrajou, mate jejich FB, jmeno a posledni vzorek moci.

    fakt by me zajimalo zda maji v planu resit ony problemy a v jakem horizontu.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Update 0.74 | Changelogs | Blog | Project Argo
    https://www.projectargo.net/blog/changelogs/update-074
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    mensi patch
    PEPARYCHTAR
    PEPARYCHTAR --- ---
    HNIZDO: Cau hnizdo, u toho herniho serveru je to takovej licencni orisek neco asi jako kolik tresni tolik visni. na redditu a forech od ms se na to tema leta vedou vasnivy diskuze. Nicmene kdyz si poridite core licenci tak external Cal neni treba ;)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DUBAS_: Dost velkej
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    HNIZDO: oni to dokazou dodat je to za priplatek
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: to mně pak napadá, plánuje se sever binárka pro linux?
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Hacek je v tom, ze je bez sw. Musite si sehnat Windows server a external connector caly.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    OneProvider - Dedicated servers in Paris, France
    http://oneprovider.com/dedicated-servers/paris-france
    Je to ten oznaceny server, i kdyz byl mozna nepatrne odlisnej. Je to Xeon tridy IvyBridge.

    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    EZECHIAS:
    HALCYON: souhlasim stacila by pulka ba i min vzdyt je to prototype ale pustit to na poradnym zeleze, ten oneprovider co jsem ti posilal ghoste je nejlevnejsi (ale vyzkousenej) hosting dedic serveru, je to tedy bez licence serverovych oken mas ale moznost si tam nainstalovat vlastni licenci pres ILO coz se casto nevidi
    mozna by vam udelali lepsi cenu :)
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Dotaz, pac Crankina ma pravdu, nestalo by za to zklepnout celkovej pocet offiko serveru (treba na polovinu) a o to posilit ty servery co ted bezi?

    Coz me vede k dotazu cislo dva - mate nekde stats o vytizeni serveru (jak resource utilization, tak kolik hracu kde hraje)?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Nojo, když ty publicy jsou taky prázdný. Dost často jsou obsazené 2-3 servery, z toho jeden dva plný...

    A popravdě, hrát na publicu s anoblbečkama taky nic moc. Možná jak tu někdo navrhoval, nějaký pravidelný schedule by nebyl špatný.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    Nejlepší sou ti, co osočujou z čítování, switchnou team a pak vezmou spravedlnost do vlastních rukou. Hraju Argo minimálně a měl sem na tyhle blbečky štěstí už několikrát:/
    LACHY
    LACHY --- ---
    KOCOURMIKES: jj to je on. Ten mě sral i včera!!
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    id hotdog_cz - sup tam ip ban za team killera
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    jak se dela ten kick v argu vlastne?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    LACHY: dneska jeden takovej, ceskej blbecek
    BOD
    BOD --- ---
    KOCOURMIKES: a za demenci
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    KOCOURMIKES: Je kdyz na Clashi dojdes moc blizko k nepratelskymu bodu...
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    VICTIM81: barevne oznaceni u nepratel neni nikdy.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    pokud je zabijeni spoluhracu ne ojedinele ale problem je potreba na to reagovat. neco malo vyresi autokicky za negativni score/strileni vlastnich. nebo nejaka scriptovana protekce jako psal Eze. ale to je vse limitovane. nakonec vse povede k tomu ze bude potreba mit ingame report system kvuli takovemu zavadnemu chovani a proste na zaklade logu posoudit zda ta osoba je uzitecna pro kominutu nebo nikoli. a zacit davat bany. u hry co je zadara s bugama, slabou optimalizaci, kde clovek hraje opravdu jen pro zabavu a poskytnuti dat vyvojarum neni potreba mit slitovani s lidma kteri jsou jen tak silni jak jim to internet umozni, a nemaji zajem se chovat jakkoli rozumne.
    na jednu stranu smutne ze hra co je defakto na zacatku vyvoje a otevrena verejnosti nuti k vynalozeni i takovychto prostredku ktere proste ubiraji z casu ktery by mohl byt vylonalozen na fakticky vyvoj ale je to jen druha strana mince takto otevreneho projektu.
    osobne jsem hral jen ty dva streamy a jeden vecer s vama na pubu takze jsem takove problemy fakt nezazil. ale neni to prvni online hra co jsem hral takze si nedelam iluze.

    ono Friendly Fire se stava i neumyslne a hledani hranice toho co je uz pres limit je nelehke. a spatne se to posuzuje pokud clovek hraje porad s kamarady coz prirozene ubira na FF situacich. na publicu je to podstatne tezsi a pokud jeste clovek na razi na bug ze jeho partak nema tu friendly sipku nad hlavou na kterou se podvedome vzpoleha tak staci malo.

    K te sipce bych mel ale spis tu prosbu aby byla jen na pratelskych cilech. a ne i na nepratelich kteri opusti vymezenou herni zonu. protoze ja jsem asi linej jak ves ale diky tomu musim sledovat co mam zrovna za barvu (a nedari se mi to) a vede to aspon u me ke zmateni. a pokud je nutne nejak napraskat hrace co opustil pro hru vymezenou zonu tak prosim najit jine reseni nez jen rozdil v barve sipky. rainbow six myslim dela kompletni obrys hrace s tim ze neprohazuje barvu ale pritel je vzdy zeleny a nepritel vzdy cerveny obrys, nebo nejak tak, ale je to mnohem intujitivnejsi a to je co zde schazi. nebo aspon tu sipku zasadne zmenit. ze nebude nad hracem ale pod nebo ze stran. nebo vzdy cervena pokud to je enemak. ja bych proste uvital zmenu.
    defakto... mozna... nemit k danemu tymu pevne prirazenou barvu UI. ja jako filthy casual jsem linej sledovat zda muj tym se jmenuje mracek nebo plaminek a pamatovat si barvu. a udelat to tak ze bez ohledu zda hraju za ten ci onen tym bude moje barva UI a sipky vzdy treba zelena a nepratel jen cervena. a mit tam proste nejakou jednodussi a pritom konzistentni pravidlo. ktere nevyzaduje po hraci aby si hlidat neco co je casto neherni prvek. ale zde se tak stava. a mi to moc zabavy neprinasi. rad bych venoval pozornost hre samotne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam