• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák

     

     
    Nadějný projekt od české partičky BOHEMIA INTERACTIVE STUDIO.
    Project Argo je zatím ve stádiu vývoje a pod křídly Bohemia Incubator, který má pomoci na svět nadějným projektům.

    Komunikace ve hře:
    Mumble (http://mumble.sourceforge.net/) dotazy směřujte do pošty id: "dubas_"!

    Mumble NYX.CZ
    server: mumble2.clanwars.cz
    port: 11180
    Pokuď máte mumble nainstalovaný klikněte ZDE přímo vás to připojí.

    Oprava pískání Mumble:
    http://www.mumble.com/support/mumble-server-robotic-distorted-voice.php

    Discord:
    Link NYX kanál: https://discord.gg/7hXkAE7
    Aplikaci stáhnete zde: https://discordapp.com/download

    Blog Projectu Argo
    https://www.projectargo.net/blog/dev-blogs/

    FOV calculator
    http://hia3.com/tools/ArmA_3_wide-angle_FOV_calculator_online_by_Hi,A3.htm

    Project Argo Twitch
    https://www.twitch.tv/directory/game/Project%20Argo/videos/all

    DEV Q&A Project Argo Live stream - chcete se zůčastnit, zapište se
    Google docs

    Instalovat Project Argo
    steam://install/530700
    rozbalit záhlaví
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: Nechapej me spatne clovece, HC mod je skvelej. Teamkill je z poloviny protoze hraci netusi, ze jsou v jinem modu.

    Tretina her nedopadne, protoze hraci netusi co maji delat a kempi treba airdrop. Za posledni tyden jsme vysvetlovali kazdy vecer - uniformy, co je cil, jaky bod se hraje, atd.

    Takze jak uz tu bylo napsano - chybi herni briefing. Jinak hrajeme jen HC.

    Co by me zajimalo a proc jsem de snazil bejt vtipnej je tvoje matouci odpoved na feedback o nedostatku informaci pro hrace co nepremysli v podobe mission briefingu. Co jste si to chteli overit prosimte?

    Dalsi feedback, zbavte se ukazatelu i v spectate modu. Vetsinou to ted funguje tak, ze ten kdo umre spectatuje a hlasi jestli jsou kroky friendly nebo foe.

    Hough :]
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS: šipky nebudou btw...
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    BOD: jj tohle je největší problém. Není to dobře řečeno.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    BOD
    BOD --- ---
    Uniformy jsou dobře rozpoznatelné (ve srovnání s jinejma hrama), jen je občas problém zjistit v jakém týmu člověk je, kdyby na tabu bylo minimalistické barevné rozlišení (zelení/hnědí), úplně by to stačilo... když je teamplay, tenhle problém není, teamplay každopádně je potřeba podporovat, přijde mi, že se v HC módu víc komunikuje :)
    Dokud nebudou noční mise tak poznat uniformu je po pár hodin ve hře v pohodě. Taky mě sere když někoho reflexivně střelím nebo když mě vykropí týpek vedle kterýho sem běžel už od spawnu, ale občasnej teamkilling je u true HC nevyhnutelnej.
    Ještě by bylo možný, že by všichni viděli svůj tým v zelený a enemáky hnědé, takhle to bylo v brother in arms nebo jak se to jmenovalo, ale už bych tomu neříkal hardcore mod :)
    Šipky do HC prosím nee, je tam mapa a GPS podle který se HC hráči zorientují, to se dá naučit.. DayZ byl taky lepší bez indikace všeho.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: Jestli sis chtel potvrdit, ze vetsina hracu bezi na sipku a netusi o cem hra je, pokud mu nedas ukazatel velikosti billboardu... Tak dobry :]
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    VICTIM81: jj bude úprava (soon TM) - ta malá komunikace je schválně. potřebovali jsme si potvrdit pár věcí.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    poznamka k hardcore modu.

    mam pocit ze to nikde neni hracum sdeleno. pokud ano tak me opravite.

    velmi chybi sdeleni jak identifikovat nepritele. to ze tym ma jednotnou uniformu bohuzel neni pro vschny tak proste.
    pocet teamkillu je zbytecne vysoky a to hlavne diky tomu.

    kdyby v ramci HC modu byl treba loading screen na kterem bude misto obrazku mapy ukazka tech dvou uniforem a idealne i sdeleni ktery tym ma jakou a v jakem tymu je hrac.

    lidi bohuze casto nemysli. ze spawnu se rozbehnou bez zajmu se zamyslet nad tim jak asi rozpoznaji nepritele. takze kdyz o minutu pozdeji narazi na hrace nekde kde se uz neciti bezpecne tak je casto po zabave.

    rada lidi je zmatena i z toho jak najit objective. ze mapa se ted stala dosti uzitecnou veci.
    ze casovy limit je porad aktivni/prehled o tom kolik casu zbyva.

    az me napada ze mozna toto info sjednotit na obrazovce pro gamescore. *tab key*
    udelat to vetsi a dat tam k tymum uniformy. stav objective a mozna i navigacni sipku na objective se vzdalenosti. a cas tam uz je.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    RUDOLF: jeslti myslis engine tak to ted jede na A3 enginu, v nazvu mistnosti jsem udelal chybu a doufam ze neudelaj chybu dvakrat prepisovat to v prubehu vyvoje na jinej engine
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: síla lásky?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Imho to pojede na tom na samém na čem jedeš ty.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    budu to muset odinstalovat a cekat na finale
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: já rád kultyvovanou krytyku.

    Final Argo pojede na SA?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    po tom nemalym patchi se nemuzu trefit mysi do tlacitek... wtf
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    HALCYON: To je nahodnej generator diskuze. Pouzivaj to v DayZ auditku, akorat tady kluci prohodili DayZ za Argo :]
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Není nad kultivovanou diskusi.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    BOD: pokud si to tam spojit do nejake souvislosti/"logiky" tak zjistis ze tam nema zadne opodstatneni /je mimo/ a je tam teda jako blbej for protoze co si vyvojar muze zjistit z registrace na svem webu bude asi sotva vice nez kdyz uzivatel hraje jeho hru na steamu /to bych musel odrazovat k publikaci her na steamu/. opravdu neslo o utok ostryma. fakt jsem s v tom konkretnim bodu delal z te konkretni veci srandu.
    priznam ze jsem typ cloveka co ho dodatecne registrace obtezuji, co si nenainstaluje na svuj android angrybirds protoze to pozaduje opravneni k pristupu k SMS a tel cislum. a pritom netrpim komplexem ze by mi nekdo ukradl muj napad na cestovani casem.
    sorry ze te nejsilneji chytlo zrovna tohle. a protoze nehodlam z tebe delat komin a protoze tohle je uz OT. tak prosim do posty mi napis co dalsiho se i zpetne podilelo na tom ze jsem te zazehnul. nemam potrebu te vytacet. myslim to vazne. mohl jsem neco nekde napsat pekne hnusne aniz bych si to uvedomil.
    BOD
    BOD --- ---
    VICTIM81: tak třeba ta konspirační teorie o sledování hráčů a důvodech registrace na jejich webu, nevim, mě to příjde hrozně přehnanej a zbytečnej hejt na něco, čemu zhola nerozumíme. Je fakt že bych se měl i omluvit, odnesl si to za x předchozích s podobnejma argumentama, už mi bouchli saze, každopádně sem se pokoušel psát slušně, prosáklo, sorry.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Ale no tak, nedelejte nam z toho tady DayZ auditko :D

    Ghoste - poznatek z dneska... velmi zvlastni bug. Lidi se prihlasi do rozbehlyho clashe a hra je naspawnuje - bez naboju v primaru, na hodne divnym miste, ale s pistoli...

    Sice casto nevidis kdo je friendly a kdo foe, ale normalne hrajes...

    Coz z toho dela nekonecnou hru, pac se porad nekdo hlasi :]
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    VICTIM81: Díky, myslím, že si celkem rozumíme. Chápu tvoje sdělení.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    BOD: promin ale prijde mi prave tvuj prispevek jako vcelku agresivni a nepratelsky ne jen kryticky. opravdu nevim ktera moje sentence na tebe pusobi agresivne tak me na ni muzes upozornit jinak opravdu nechapu a neni opodstatnene proc je tvuj kometar tak personalne utocny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam