par postrehu:
je to velice navykovy, hezky to vypada a hraje se to taky dobre. nejspis tim uplne nahradim hearthstone.
f2p element je asi ten nejdivnejsi co jsem kdy videl, dustu je hromada, karty jsou levny a dissujou se za hodne, za 7-0 (a ze je to easy dat) mi padaji 4boo + vstup do dalsi areny a tak. po sedmi hodinach hrani mam neco jako 70% common, 30% uncommon, coz mi prijde jako obrovsky cislo, hlavne v porovnani s HS.
s tim taky prave souvisi ta navykovost, ze kdyz si chci postavit balicek a nemam na nej dust, tak vim, ze staci hodinku grindit gauntlet a uz si ho budu moct dovolit, coz je tak nejak opak HS, kde musim cekat dalsi dva dny abych si mohl koupit booster
zatim jsem teda hral jen proti PC, ale i tak je to kopec zabavy. akorat ta AI se da docela osklive exploitovat, kdyz clovek vi, jak na to. typicky priklad: souper ma 5/5, kterou potrebuju nutne zabit, ale mam na ruce jen deal 3 dmg. reseni je jednoduchy, zautocim 2/1, souper blokne 5/5, ja dostrelim, ez life. a tak podobne.
jak do toho pronikam hloub, tak mi to cim dal tim vic pripadne jako magic, cltlive prevedeny do digitalni podobny - je videt, ze nekdo premyslel a nebal se osekat urcite koncepty, ktere by jinak hru hodne zdrzovaly. napriklad cely ten system instantu - v mtg v 90% casu castim spelly bud v combatu, v main fazi, na konci kola, nebo v reakci. a presne to jsou faze, kdy v eternalu muzu castit instany. ano, sice prijdu o triky typu "esper charm na konci draw stepu, zahod tri" a tak dale, ale tyhle veci s radosti obetuju za plynulou gameplay.
zitra vyzkousim draft, tak poreferuju.