• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HONZA09ETERNAL CCG
    MATHES
    MATHES --- ---
    CORNY: tak dopadl muj prvni draft uplne nekdy davno. nicmene me tvuj post navnadil tomu dat druhou sanci, abych si mohl taky pobrecet...

    CORNY
    CORNY --- ---
    Tak jsem si tak při šetření goldů na campaign řekl, že bych si mohl dát draft, že to je stejně prakticky 1:1 ten buy-in a outcame... inu co zákon schválnosti nechtěl, dal jsem si svůj první 0:3 draft... sbohem goldy, já už vás nepotřebuju
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    Tak jsem do toho zase na delsi dobu pronikl (clekem uz asi 65h) a porad nevim. V zasade mi to neprijde zas tak odlisny od hearthstone, jak mi predtim prislo - tech skutecne funkcnich designerskych prvku, ktere ty hry od sebe odlisuji, totiz neni tolik.

    Stack, potazmo fast spell kouzla jsou takovy trosku zbytecny, protoze se nemuze podstrelovat v reakci na equipment a podobe, takze nejaky vylozene outplaye a trikovani se nekona.

    Combat system je zajimavej, ale protoze triky se skoro vubec nehrajou, tak se to vetsinou akorat smrskava na "vyplati se mi utocit, nebo ne?" a "bude pro me pripadny trade vyhodny, nebo ne?". Coz je docela nuda, zejmena v porovnani s mtg, kde je to daleko komplexnejsi.

    A pak tu mame sigil/mana system. Chapu to, je to nutnost, protoze alternativa v podobe automaticke krivky ve stylu HS me fakt nebavi a pokladam ji za zrudnost. Nicmene, slouzi to akorat k strasnymu vymrdavani hrace, kdyz 5 kol cekam na treti sigil, nebo jsem si od zacatku hry jeste nic jinyho neliznul. Empower mechanika je zajimava, ale ve vysledku tu hru moc neobohacuje.
    Tenhle mana system je jeden z nejstarsich a je to na nem znat - designer MtG, Richard Garfield, se nechal slyset, ze kdyby mohl magic udelat uplne znova od zacatku, byla by to jedna z veci, kterou by vyrazne zmenil. Nicmene MtG se s nim na rozdil od eternalu umi aspon castecne vyrovnat a pouziva landy jako dalsi design space (landy mohou mit ruzny schopnosti/ability) coz je neco, co se v eternalu asi nikdy nestane, protoze by to bylo technicky velice obtizne proveditelne.

    Dost to souvisi s dalsim problemem, a to je velikost baliku - 75 karet. Akorat to snizuje konzistenci a vede k vyse popsanym vymrdavkam. Kdyz si k tomu pripoctu v podstate nulovou schopnost manipulovat s knihovnou (protoze warcry mechanika), kolikrat si pripadnu, ze jsem fakt ciste zavislej na tom, co si liznu a co ne. Neexistuji veci jako scry, kvalitni prolizy a podobne. To je ostatne jedna z veci, proc je podle me control dost spatne hratelnej, protoze musim spolehat na stesti, ze si doliznu spravnou odpoved ve spravnou chvili. Prilis mockrat se mi stalo, ze jsem mel na ruce spot removal a zarval jsem na board plnej grenadinu a naopak, mel jsem AoE, ktery mi bylo k nicemu na equipmentem oveseny prase.

    Abych jen nehejtil, drafty me v zasade docela bavi. Da se s tim docela slusne rozsirit sbirka a hracsky pole mi nepripadlo nijak extra silny, takze si temer vzdycky dam minimalne 4+ vyher. Vseobecne mi prijde ze to ma velice stedre nastaveny F2P faktor, pokud je hrac aspon trosku schopnej. Jen ty playsety legendarek to trosku kazi.


    Jsem z toho takovej nestastnej. Je videt, ze se nekdo fakt snazil dat dohromady kvalitni karetni hru, ktera nebude tak retardovana jako hearthstone a zaroven to bude nejak rozumne hratelny (zdravime MTGO). Nicmene, bojim se, ze Eternal je spis smesice tech horsich prvku z obou stran tabora (HS/MtG). Nevim, treba se to s vydanim dalsich edic zmeni - byl bych jen rad, ale do te doby to asi zase nejspis odlozim. Skoda.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    A few advanced mechanics/corner cases: : EternalCardGame
    https://www.reddit.com/r/EternalCardGame/comments/5ukih8/a_few_advanced_mechanicscorner_cases/

    Tady to je taky zajímavej článek a pokročilejch hermích mechanikách. Deadly + quickdraw. Deadly + overwhelm. Lifedrinker. Stonescar Maul. The Last Word.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Tak jsem našel dneska nejnovější draft tier list. https://www.whughes.co/eternal/ A tady je ten legendary craft guide. http://www.eternaldecks.cards/crafting
    CORNY
    CORNY --- ---
    Tak jo, můžu jít spát...
    MATHES
    MATHES --- ---
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    CORNY: Jojo, to je přesně ono. V minulý sezoně skončil na 430 místě.
    CORNY
    CORNY --- ---
    HONZA09: Toho mastera už jsem asi potkal, hrál jsem proti někomu kdo měl ten diamant a číslo cca 430
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    CORNY: Ranky jsou Bronze, Silver, Gold, Diamond. Všechno po třech stupních, III. II. I. A pak je tam Master, kde už se akorát zobrazuje číselně pořadí na ladderu. Ten funguje stejně jako ty předešlý. Za každou výhru, nebo prohru se přičítají, nebo odečítají body k celkovýmu skore.
    CORNY
    CORNY --- ---
    Tak jsem se dneska proladderoval do goldu. Akorát nejsem s to najít jaký ranky tam vlastně jsou...
    CORNY
    CORNY --- ---
    MATHES: Ten pocit, když před deseti lety se všechno pálilo, protože jim nedám tu tisícovku, ale teď když ti ty hry cpou zadarmo, tak jim pro jistotu trojku pošleš :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    HONZA09: ještě že si přešel na jinou, ktera te stala zatim jen trojku :D
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    No já už HS právě úplně odstřihnul. Ještě před Karazhanem. Ale jako jo... Ty sběratelský karetní hry jsou mor pro peněženku. .)
    MATHES
    MATHES --- ---
    CORNY: tak tak. v HS uz to neresim a radsi ani nepocitam, ale tady jsem si rekl, ze snad radsi ne (teda doufam, obcas kdyz prijdu domu nakalenej mam tendenci utracet penize za opravdu obskurni veci :D)
    CORNY
    CORNY --- ---
    MATHES: já jsem na sebe moc moc pyšný, jsem v eternal zatím za čistou nulu ... narozdíl od fucking HS :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    HONZA09: 3 litry? tak to pak chapu, ze mas playsety :D
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    MATHES: Jo jo, pár jich mám. :D Právě toho Titana, Councelora, Statuary Maiden a Black-Sky Harbringera. No mám tam nahráno přes 250 hodin na ranked a draftu a taky jsem do toho nasypal cca 3 tisíce. Jsem mohl otevírat třeba 3 x 16 a 1 x 32 booster packy. No a v neposlední řadě mi teda hra přijde štědrá docela. V HS jsem legendárku třeba neotevřel půl roku. A tady i v těch normálních balících za ladder a questy otevírám celkem často.

    Jinak teda za pack je automaticky 100 shiftstone a pak co padne na disenchant. Když už má člověk kolekci raritek skoro 90 procent, tak to hodí tak 250. To je každý třináctý balík 1 legenda.
    MATHES
    MATHES --- ---
    HONZA09: ja pochopil co myslis setama legend, me spis zarazilo, ze MAS sety legend :D
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    MATHES: To přímý odpovídání mi v práci bohužel nefunguje. Jinak bych to používal. Setama legend sem myslel celý playsety. Že si necháš od tý legendy čtyři kusy. Jinak ten RG meč, myslím že Starsteel Daisho, je dobrej. Ale hraje se spíš než v rakano aggro tak v armory decích. Ale max 1-2 kusy. A super do control armory decků je taky ten čistě zelenej meč, Sword of the Sky King. Ale taky tak 1 kus. Armory decky mě baví a s tím novým patchem dostaly dobrou kartu. Zelená za pět many 4/4, aegis, + 4 armor. Throne Warden. Asi nejlepší ze všech těch promo karet.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam