• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HONZA09ETERNAL CCG
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    XINDL: Ahoj, já hraju. Cca rok. Jak to momentálně porovnat s HS netušim bohužel. HS jsem nehrál od Whispers of the old god. Jinak za ten rok stihnuli vydat jedno menší rozšíření, něco jako adventuru v HS, a jedno větší rozšíření. Tím zkompletovali první set karet. Nejrychleji se kolekce rare karet dá dát dohromady asi přes drafty. Za 5k jsou to po dvou boosterech z každé expanze plus odměny za výhry. Od čtyř výher už jsou tam myslím diamantový truhly, jinak se začíná na zlatejch. To jsou další boostery. Taky občas otevřou event, kde se zaplatí vstup, jsou tam nějaký daný pravidla pro stavbu balíků, samostatnej ladder a pak prize pool. Jak pro jednotlivý runy, tak pro komplet výsledek za event. Je tam toho dost a celkem ta hra žije. Turnaje se pořádají taky, ale rozhodně ne na nějaký ofiko a profi bázi jak to dělá Blizzard.
    XINDL
    XINDL --- ---
    Toz sem to vcera nainstaloval. Zatim to vypada hodne dobre. Hrajete aktualne jeste nekdo? Ma cenu to rozjizdet ve vetsim nebo mam zustat u Hearthstonu :D
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Já to teď zapnul asi dvakrát po půl roce cca. Nová expanze pořád není, ale je tam pár nových promo karet. Nějaký změny v UI a předělanej mulligan. Teď při výměně handy je garantovaný, že dostaneš 2, 3, nebo 4 many. Tak lidi zkoušej nějaký 50 power balíky. Sám jsem ještě nezkoušel, ale zkusím. Meta je teď pomalejší a nějaký aggra a burn decky jsem vůbec nepotkal na ladderu.

    The Chalice Killer - 50 power roaches : EternalCardGame
    https://www.reddit.com/r/EternalCardGame/comments/6bx2yf/the_chalice_killer_50_power_roaches/

    MATHES
    MATHES --- ---
    jsem na tom dost podobne, jednou za cas to zapnul, abych si overil, ze to porad plati
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    hrajete to jeste vubec nekdo? ja jsem s tim nakonec skoncil hlavne diky nechutny variaci - manafloody a manascrewy tu jsou neuveritelny a hlavne me zacaly srat 75 karetni baliky, diky kterym je to jeste vic random a hlavne absence poradne manipulace s knihovnou ci card draw.
    MATHES
    MATHES --- ---
    docela masivni update koukam :))
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATHES: to dela hlavne ten limit 75 karet na balik, dost zasadne to narusuje konzistenci, coz je treba pro ruzny kontroly smrtelny, protoze jsou zavisly na tom, jestli jim ten lightning do tretiho prijde, nebo ne.
    MATHES
    MATHES --- ---
    NE7RA: mno... musim souhlasit... ten control jak hraje mass removal a dost card draw, tak lize o tolik lip, nez to rakano... na druhou stranu kdyz to lizes lehce nadprumerne, tak to rakano ma daleko vetsi power mi prijde a zrovna s tim UB controlem ses naprosto marnej.

    obecne mam pocit, ze ty hry jsou hrozne draw dependant - jak kazdej musi hrat alespon 25 influence karet, tak ty floody jsou docela nechutny...

    ... na druhou stranu neni problem ani brutalni screw diky mulligan pravidlum.
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    MATHES: ja to myslim pri hre :) ze mi lip chodej karty - ne ze cekam co mi padne za karty z boosteru .)
    MATHES
    MATHES --- ---
    NE7RA: ja to nebral do ceho mi jde vic karet - proste vzdycky v kazdy hre me bavi hrat control.

    dissunul jsem tehdy do nej i legendarku do toho rakana... nejhorsi bylo, ze jsem dlouho premejslel ktery z tech dvou legendarek se zbavit a samozrejme jsem si vybral spatne ze jo.

    kazdopadne jsem toho rozbil na prach tolik, ze se to bojim zapnout :D
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    MATHES: mno - lip mi chodej karty do toho controlu (https://rngeternal.com/stock_lists/feln_control/) nez do aggra (https://rngeternal.com/stock_lists/rakano-plate/)

    ale to se mi muze jenom zdat :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    tak jsem odehral dalsi 3 drafty a uz jsem pochopil, ze na tom bronzu nema smysl pokouset se o nic jinyoh nez RB aggro, protoze je to proste zoufale poddraftovanej archetyp :)

    2x jsem si dal neco jako 1-3, ale pri tom druhym jsem si vsimnul, ze to RB proste nikdo nechce.

    tak jsem to pak dvakrat natlacil na tvrdaka a hele ho - prvni jsem dojel az do konce po prohre v 1. kole (nechutny colorscrew po muliganu) a ted jsem rozjel druhej draftik, tak uvidime.

    kazdopadne jsem k UB po dissu spousty tisic veci postavil to rakkano warcry aggro a to je teda asi jeste lepsi nez ten UB control :))
    MATHES
    MATHES --- ---
    HONZA09: tenhle deck me k tyhle hre kdysi privedl - hrat to jeste LSV
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Ahoj. Jsem našel video se zábavným deckem. :) https://www.youtube.com/watch?v=XEDcisBFfqw A jak vám dopadla sezona? Já přestal grindit master rank a zůstal někde na diamond II. Dneska jsem si vyzvednul 3 packy a 2 premium rare karty. Tak spokojenost.
    MATHES
    MATHES --- ---
    CORNY: to nebyl prvni draft nahodou...

    byl druhej.
    CORNY
    CORNY --- ---
    MATHES: Ten první draft mi taky vyšel skvěle, ale to je tím, že jsme ještě byli někde v low bracketu, já jsem teď v draft gold a tam už to není tak ez pz
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATHES
    MATHES --- ---
    CORNY: tak dopadl muj prvni draft uplne nekdy davno. nicmene me tvuj post navnadil tomu dat druhou sanci, abych si mohl taky pobrecet...

    CORNY
    CORNY --- ---
    Tak jsem si tak při šetření goldů na campaign řekl, že bych si mohl dát draft, že to je stejně prakticky 1:1 ten buy-in a outcame... inu co zákon schválnosti nechtěl, dal jsem si svůj první 0:3 draft... sbohem goldy, já už vás nepotřebuju
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    Tak jsem do toho zase na delsi dobu pronikl (clekem uz asi 65h) a porad nevim. V zasade mi to neprijde zas tak odlisny od hearthstone, jak mi predtim prislo - tech skutecne funkcnich designerskych prvku, ktere ty hry od sebe odlisuji, totiz neni tolik.

    Stack, potazmo fast spell kouzla jsou takovy trosku zbytecny, protoze se nemuze podstrelovat v reakci na equipment a podobe, takze nejaky vylozene outplaye a trikovani se nekona.

    Combat system je zajimavej, ale protoze triky se skoro vubec nehrajou, tak se to vetsinou akorat smrskava na "vyplati se mi utocit, nebo ne?" a "bude pro me pripadny trade vyhodny, nebo ne?". Coz je docela nuda, zejmena v porovnani s mtg, kde je to daleko komplexnejsi.

    A pak tu mame sigil/mana system. Chapu to, je to nutnost, protoze alternativa v podobe automaticke krivky ve stylu HS me fakt nebavi a pokladam ji za zrudnost. Nicmene, slouzi to akorat k strasnymu vymrdavani hrace, kdyz 5 kol cekam na treti sigil, nebo jsem si od zacatku hry jeste nic jinyho neliznul. Empower mechanika je zajimava, ale ve vysledku tu hru moc neobohacuje.
    Tenhle mana system je jeden z nejstarsich a je to na nem znat - designer MtG, Richard Garfield, se nechal slyset, ze kdyby mohl magic udelat uplne znova od zacatku, byla by to jedna z veci, kterou by vyrazne zmenil. Nicmene MtG se s nim na rozdil od eternalu umi aspon castecne vyrovnat a pouziva landy jako dalsi design space (landy mohou mit ruzny schopnosti/ability) coz je neco, co se v eternalu asi nikdy nestane, protoze by to bylo technicky velice obtizne proveditelne.

    Dost to souvisi s dalsim problemem, a to je velikost baliku - 75 karet. Akorat to snizuje konzistenci a vede k vyse popsanym vymrdavkam. Kdyz si k tomu pripoctu v podstate nulovou schopnost manipulovat s knihovnou (protoze warcry mechanika), kolikrat si pripadnu, ze jsem fakt ciste zavislej na tom, co si liznu a co ne. Neexistuji veci jako scry, kvalitni prolizy a podobne. To je ostatne jedna z veci, proc je podle me control dost spatne hratelnej, protoze musim spolehat na stesti, ze si doliznu spravnou odpoved ve spravnou chvili. Prilis mockrat se mi stalo, ze jsem mel na ruce spot removal a zarval jsem na board plnej grenadinu a naopak, mel jsem AoE, ktery mi bylo k nicemu na equipmentem oveseny prase.

    Abych jen nehejtil, drafty me v zasade docela bavi. Da se s tim docela slusne rozsirit sbirka a hracsky pole mi nepripadlo nijak extra silny, takze si temer vzdycky dam minimalne 4+ vyher. Vseobecne mi prijde ze to ma velice stedre nastaveny F2P faktor, pokud je hrac aspon trosku schopnej. Jen ty playsety legendarek to trosku kazi.


    Jsem z toho takovej nestastnej. Je videt, ze se nekdo fakt snazil dat dohromady kvalitni karetni hru, ktera nebude tak retardovana jako hearthstone a zaroven to bude nejak rozumne hratelny (zdravime MTGO). Nicmene, bojim se, ze Eternal je spis smesice tech horsich prvku z obou stran tabora (HS/MtG). Nevim, treba se to s vydanim dalsich edic zmeni - byl bych jen rad, ale do te doby to asi zase nejspis odlozim. Skoda.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam