• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    2MEK
    2MEK --- ---
    DYNK: Super, diky.
    DYNK
    DYNK --- ---
    2MEK: Ja to pochopil tak, že 50k pocitas nad rámec splátek. Že je to budget, kterej plánuješ dát do oprav auta v průběhu trvání operaku. Pokud to tak není, ten odstavec můžeš ignorovat. V tom případě bych řekl, že se nemusíš obávat. Škrábance opravíš před předáním, disky taky a sedačky za dvě kila nebudou:)

    Ten omezenej čas jsem zmiňoval kvůli tomu, že ty škrábance člověk musí opravit před vrácením. To u tříletého operaku není až takovej problém jako u ročního.
    2MEK
    2MEK --- ---
    DYNK: Taky vzdy radeji pocitam s horsi variantou. Proto pridavam GAP a spoluucast mam na 5 %.

    "Jestli je spoluúčast 10%, tak to vychazi na necelé dvě pojistné události ročně." Tomuhle odstavci nerozumim, jak to je myslene?

    "mam na to omezenej čas." Tomuhle taky ne :)

    Tech cca 50k navic pocitam opravdu na to, ze me na necem uvari pri predani. Tedy disky, skrabance, osoupany sedacky...
    Je mi jasny, ze si muzu hodne priplatit, kyz to rozstrelim (nebo nekdo me). To bych ostatne platil i kdyby bylo auto moje, nebo bych ho mel na klasickej leasing. To nepocitam.
    DYNK
    DYNK --- ---
    2MEK: K tomu vlivu na vrácení - jim je jedno jestli auto bylo bourany, důležitý je, že bylo opravený.
    DYNK
    DYNK --- ---
    2MEK: Samozřejmě je potřeba počítat i s tím kde bude auto stát a podobně. Novej koncern je lákavý zboží a byl bych v odhadech radši pesimistictejsi. Pořád to ale řeší spoluúčast. Proto považuju parametry pojištění za důležitou součást nabídky.

    Na tvoji otázku z principu nemůže existovat jednoznačná odpověď. Jestli je spoluúčast 10%, tak to vychazi na necelé dvě pojistné události ročně. To mi na koncern parkovany tři roky venku (předpokládám v Praze) přijde málo. Případnou opravu disků do toho nepočítám. Pokud je spoluúčast nižší (5%, 1%), tak se ty počty samozřejmě změní.

    To fakt musíš zhodnotit ty podle toho jak trpí tvé současné auto. Co jsme tu měli roční golfy, tak vykradenej byl snad jen jeden (Praha venku), odrenej byl nejvíc asi ten Adamuv, kdy s tím jezdil spíš kratší trasy a mel tím pádem hodne parkování. Ja jsem zase urval zrcátko a dost odrel disk (kterej si VW cení na 13tis Kč a to je to hnusná ALU šestnáctka). Tím chci říct, že kazdej to ma jinak podle toho jak to auto používá, kde ho používá a jak na něj dává pozor.

    Me osobně nevyhovoval samotnej princip, že musím poškození hlídat, opravovat na určeným místě (autorizak) a mam na to omezenej čas.

    2MEK
    2MEK --- ---
    DYNK: Kilometry jsou jasny.
    Auto bude stat na ulici, takze muzu rano prijit a mit ho od nejakho sikuly oznackovany (true story), takze jen o mem ridictvi to uplne nebude.
    Taky mi moc hlava nebere, jak vznikne na "skrabancich" 200k skoda. Musim se ho poradne optat.
    Pokud prijde havarie, kryje to rucenni/havarijko a platim pouze spoluucast – na vraceni to nebude mit vliv nebo se pletu?
    Dokument primo od SkoFINu, co je jeste OK a co neni, mam.

    Myslis tedy, ze to je prehnany a muzu dal pocitat s castkou okolo 50k Kc?

    Diky!
    DYNK
    DYNK --- ---
    2MEK: Stáhnout tě můžou maximálně na neakceptovatelnym poškození, nebo na přejetych kilometrech. Obojí jde pohlídat. Pokud už nějakou dobu řídíš, tak máš asi představu v jakým stavu je tvoje auto po třech letech používání. Tady v záhlaví je driverset, kde je popsané jak ma auto při vrácení vypadat. Opravy se dají řešit před vrácením na pojistku (platíš spoluúčast), nebo to nechat poškozený a SkoFin ti následně vyčíslí náklady na opravu, který zaplatíš. Například disky kol jdou ale na pojistku málokdy, jak jsi se určitě v diskuzi už dočetl.
    2MEK
    2MEK --- ---
    Cau vsem, nasel jsme si peknou nabidku na Driveto. Berou to od SkoFINU. Je to Kodiaq v hodnote malicko pres 1 mio.

    Znamej (v tehlech vecech se pomerne vyzna) me ted ale docela rozhodil tim, ze u auta tyhle cenovy hladiny me pri predani muzou klidne stahnout i o 200k a ze prave SkoFIN je jeden z tech dravejsich. Beru to na 3 roky a mentalne jsem byl nastavenej na 50k. Ted si rikam, ze 100k bych jeste asi zvladnul prekousnout, ale 200k mi uz prijde jako ulet.

    Nikdy jsem OL neresil, takze se nevyznam – dokazal by mi k tomu pls nekdo neco rict?
    (diskusi uz jsem si tu projel).

    Predem pripadne diky!
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DYNK:
    co 2D a porovnat stejne moznosti (krom prvni) pro ty co operak nemaji. bo uz ted to vypada ze na Operak porad nekdo neco resi...
    DYNK
    DYNK --- ---

    Kolik pojistnych udalosti ROCNE jste meli na svem aute na operak?

    17 hlasy od 17 respondentů

      CERMINEK
      CERMINEK --- ---
      DYNK:
      ADAM:
      imho je to hlavně kvůli tomu, že operáky jsou hlavně firemní auta s mnohonásobně větším nájezdem a tudíž i s větší pravděpodobností nehod atd... Nicméně co tak vím ze zdrojů z VWFS, tak tam nepojišŤují každé auto zvlášť, ale všechny dohromady a ty ceny pro ně jsou procenta toho, co by platil normální smrtelník. i přes zdražení by to nemusela být taková tragédie.
      DYNK
      DYNK --- ---
      ADAM: nj, nějak mě nenapadlo, že někdo takovej existuje :D Udelam novou, az budu u počítače.
      ADAM
      ADAM --- ---
      DYNK: v ankete chybi 0
      DYNK
      DYNK --- ---
      Ze je na operakovejch autech vic pojistnejch udalosti bych souhlasil, ale podle me to neni zpusobeny primarne tim, ze se k tomu lidi chovaj hur. Ja na tom Golfu resil jednu pojistnou udalost a mit to jako vlastni, tak to same poskozeni bud neresim vubec, nebo si to vyresim mimo pojistku. Osobne za tim vyssim poctem pojistnych udalosti vidim tu (zasmluvnenou) nutnost vse resit v autorizovanem servisu v kombinaci s tim, ze leasingovky akceptuji jen opravdu minimalni poskozeni pri vraceni. Takze si za ty vyssi pojistky ve finale muzou leasingovky samy svyma narokama.
      ADAM
      ADAM --- ---
      Pojištění operativního leasingu podražuje. Řidiči se k pronajatým autům chovají hůře než k vlastním, říkají pojišťovny | Hospodářské noviny (IHNED.cz)
      https://archiv.ihned.cz/...-leasing-podle-pojistoven-vyrazne-casteji-bouraji-pojistky-proto-zdrazuji
      KALIBAN
      KALIBAN --- ---
      POLYRHYTHM: ja ti to rict, porovnavat naklady 13let staryho auta na uplne novy auto mi smysl nedava ani trochu... pokud jsi spokojenej, tak naprosto nejsi cilovka tohohle produktu
      POLYRHYTHM
      POLYRHYTHM --- ---
      KALIBAN: 13 let, je to zrovna ta kategorie auta za 150 a nechat si ho 7 let, o ktere tu byla rec. ( Hondy si docela drzi cenu)
      zatim mi auto slouzi a celkem vyhovuje. Nicmene pokukuji po upgradu. A operak me zatim dava smysl u nabidek typu, zakladni Superb/Passat ( pro rodinu potrebuji vetsi auto) za 7k s 5% spolucasti a servisem. To asi nebude uplne spatne. Nicmene tyhle auto nejsou uplne muj cup of tea a pro me zajimavejsi auta jsou vetsinou na operak za nesmysl 2-3 nasobek toho,co me stoji auto ted. Za to me popravde nove auto uplne nestoji, ikdyz nepopiram, ze to ma sve vyhody. Nicmene novymi auty se najezdim v praci dost a popravde novota me uplne nevoni, takze to vidim, ze se zas priste spalim na nejakem starem vraku.
      KALIBAN
      KALIBAN --- ---
      POLYRHYTHM: jak je accord starej?
      KALIBAN
      KALIBAN --- ---
      DRAGON: to je otazka za milioni... nemam na to jednoznacnou odpoved... kdyz jsem mel nabidku na golfa na uver, tak jsem pocital zustatkovou hodnotu toho dluhu, coz jsou penize, za ktery to neprodas imho ani smykem... takze orientacne najdes to samy auto na bazaru , nebo vic kusu , s t tim starim ktery te zajima a mas nejakej odrazovej mustek...

      operak v tomhle pripade ma vyhodu, ze tu sumu za kterou to "prodas" vis uplne presne
      POLYRHYTHM
      POLYRHYTHM --- ---
      KALIBAN: pocitam celkove naklady minus cenu ,za kterou jsem auta realne prodal, deleno poctem let, kolik jsem auta mel. U accordu, pocitam prodejni cenu dle prumeru v inzerci. To by melo byt s operakem dost srovnatelne. Kdyz bych accorda neprodal a treba znicil na totalku, tak to porad vychazi o dost levneji.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam