• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Jako není plná jako plná, zvláště u aut s digitálním palivoměrem nebo já nevim, třeba nádrží s jedním plovákem. Jde spíš o takový drobný benefit pro perzonál, že si může s autem najezdit i několik desítek km a přesto to ukazuje plnou. Když to pak zákazník vrací, tak většinou u toho auta nezná ani objem nádrže a množství k dočerpání taky neukazují všechna auta, takže vezme plnou podle pistole.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ:
    Asi jo. Jen mi prijde ze toto nasmelit lze leda na "blbcich" s prominutim...
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Tak sedačku ti vezmou bez problémů do letadla, ale komu se to chce tahat žejo. Nicméně v mé oblíbené destinaci znám půjčovnu, kde je všechno už v ceně (teda kromě navigace), takže mi při objednání či převzetí nenutí nic extra. Ale to už jsem zaběhnul od daleko od původního tématu...imho vydělávají jak na vstupu (viz Leli a slevy při nákupu ale i při flotilovém servisu), tak na výstupu (extras pro zákazníky, trošku smělo s palivem...)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ: Ano bez pojisteni. Zamerne. Nepujcoval jsem poprve. A ano vim ze mam brat full-to-full. Spise si rikam kolik lidi se nachyta...

    Sedacku je levnejsi si koupit a vyhodit nez pujcovat.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Fór je v tom, že u krátkodobých výpůjček (dejme tomu pod týden) mají ty nejlevnější nabídky tzv. pre-paid fuel. Takže oni ti auto přistaví s určitým množstvím paliva za plus mínus tržní cenu a to zaplatíš. Pak vrátíš auto s libovolným množstvím paliva a oni ho prý odsají (dost pochybuju), zbylý benzín proplatí a za ten úkon si účtují desítky euro poplatek. Full-to-full je z jejich pohledu služba navíc.

    Dále pak expresní odbavení, havarijko bez spoluúčasti, lepší asistenčka, krytí poškození pneumatik a skel...de facto je to jako když si doma stavíš podle svýho pojištění vlastního auta. Dále navigace, dětská sedačka atd. A hned máš z auta za desítky korun auto za tisíce.

    Pokud jsi tam měl uvedenou spoluúčast v řádek desítek tisíc korun, tak jsi dost pravděpodobně vzal tu levnou nabídku, lidově řečeno bez pojištění.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ:
    jakože pokud jim nevrátíš full nádrž tak ti napálí banku za to?
    No spoluúčast jsem čuměl, že kdybych boural tak až 50 tisíc (českých korun)...
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Často vaří na doplňkových službách, hlavně okolo pojištění a paliva. Třeba ve Španělsku půjčí smarta klidně i za stovku, ale jen poplatek za načerpání paliva je mnohonásobně vyšší a o případné spoluúčasti při poškození ani netřeba mluvit
    LELI
    LELI --- ---
    KOC256: v bazarech jako jahreswageny.

    Treba mercedes mel najednou v carstore 30 Acek shodnejch, ...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LELI:
    A kde koncy ti desitky stovky aut z operaku? Nejak mi tento trh unika, vzdyd by toho musely byt nekde zaplavy. Jen si pamatuji nejaky titulek, ze rocni auta nikdo nechce...
    LELI
    LELI --- ---
    KOC256: pujcovny maj castokrat treba i pulrocni/rocni operaky, nakupuji za jine ceny nez koncak diky rotaci treba xy aut kazdej rok, ...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Nemám dotaz úplně na operativní leasing, ale polemizuji nad tím, jak se půjčovnám mohou vyplatit některé auta...

    Co vím, tak renomované půjčovny půjčují max 3 roky stará auta...

    A teď jsem byl ve Švédsku a tam jsem dostal KIA NIRO v plné palbě, včetně všech příplatkových packetů v nákupce za 750 000 za půjčovné necelých 500 na den. Žádná akce, prostě ceníkovka...

    Pokud bych počítal, že vypůjčenost bude polovinu dnů v roce (180*500) a polovina dnů ještě z toho bude včetně full issurance (90*500), tak mi vyjde 135 000 za rok.

    MINUS:
    - pojištění
    - DPH
    - poplatky za parkování
    - personál (kancly, výdej, umývání, ...)
    - nějaký ten servis (provozní kapaliny, gumy, ...)

    kdyby to bylo těch 35 000/rok. Tak čistý vývar je 100 000 za rok a to by museli to auto mít tak 8 roků než by konečně začalo vydělávat. I kdyby je to auto stálo v nákupu 500 000, tak pořád mi to nepřijde jako dobrá délka vrácení peněz (5 roků). A nevím kdo by si chtěl koupit auto z půjčovny, když s tím kde kdo jezdí jako prase...

    Vidí někdo do toho více?
    DYNK
    DYNK --- ---
    KALIBAN: Ja kdyz si chci zablbnout, tak jedu na kole. Auto je pro me spis relax, nez adrenalin. Proto budu mit radsi tezkopadny komfortni auto, nez neco zabavnyho. Ale jako rozumim vam, taky obcas nejakou zatacku projedu trochu ostreji a bavi me to, jen bych proste kvuli tomu neporizoval auto, ktery mi nabidne vic zabavy na ukor komfortu.

    Verim, ze kdybysme si na den prohodili auta, tak ja budu po tom dni mnohem vic nadsenej, nez ty. Ale dlouhodobe chci jezdit v klidu a pohodli a po zkusenosti z A4 vybiram uz auto, ktery vyzyva spis ke klidny jizde.

    Nicmene myslim, ze tema je vycerpany, mam proste priority jinde a GT* si najde zakazniky i beze me:)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DYNK: a kdyz uz zminujes cesty do prace a provoz... strilel bych, normalne bych ty ridice strilel, jednoho po druhym. Jedes v kolone, ktera by vubec nemusela byt kolonou, nikde zadny semafory, ale ty kokoti proste maj mezi sebou stometrovy rozestupy, jeden prejizdi do pruhu, tak dvacet aut za nim zastavi atd.. cesi proste neumej plynule jezdit. Je mi z toho vzdycky do breku a vubec se s tim pak neseru a jezdim podle klasicky predstavy jako totalni rebel a magor. Ale sem v praci o 20 minut driv (20 minut vs 50 minut).
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KALIBAN: presne
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DYNK: a dyt pohoda, si delej co chces, to je sdeleni myho minulyho prispevku. Zij a nech zit. Uz beatles vedeli jak na to.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    DYNK: to je rozhodne dobrej pristup... nicmene ja si rad zablbnu i cestou do prace... a nemusi to bejt nutne jezdit 200v provozu a tam neco co je krapet zabavny se hodi.

    gti je takovej mix mezi sportakem a praktickym autem a rozhodne te ho ridit bude bavit. Umi to vsechno obstojne a o to jde. doporucuju
    DYNK
    DYNK --- ---
    DRAGON: Asi jo, no. Ja jen porste nevnimam auto jako neco v cem by se melo blbnout. Kor cestou do prace, tedy v provozu. Proto postradam u GT* verzi smysl. Kdyz chci blbnout, tak si postavim neco, co na blbnuti bude dobry. Pravdepodobne to ale nebude smet jet na verejny silnici, coz pokladam za spravny.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KALIBAN: Bohužel ne, respektive jsem to zkoušel vloni. Je tam omezená nabídka výrobců, jejich modelů a navíc i motorizací. Něco sportovnějšího je tam právě teď poprvé v podobě toho GTíčka
    TOFI
    TOFI --- ---
    urcite se nekde vali i ta ostatni auta z leasingu
    TOFI
    TOFI --- ---
    TOFI
    TOFI --- ---
    KALIBAN: asi nekde budou, treba jsem si vsiml ze unicredit_leasing rozprodaval Octavie MK3 za cca 190k
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DYNK: tak nemusi to tak mit taky kazdej ze jo, nekoho bavi blbnout v aute i cestou do prace, nekoho ne. Preference. nastesti velmi subjektivni promenna, jinak by to byla nuda a vsichni bychom jezdil v aute ve tvaru jablka, ktery ma jednu rychlost - spatnou :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KALIBAN: moravaci zakopavaj merunky, sounds familiar? rekove broskve.
    DYNK
    DYNK --- ---
    KALIBAN: Ja mel Golfa na sestnactkach a bylo to pro me tak uz na hranici. Predtim A4 na sedmnactkach a to drncalo na muj vkus uz dost.

    Tu zabavnost chapu, nicmene ji u auta na bezny jezdeni (do prace a na dovolenou) nehledam.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    TOFI: nemelo by se nekde valet po nabidkach mraky dvouletejch aut, za super penize? nebo tam ty auta jako nechavaj shit nebo co ? nechapu
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    DYNK: ono to nijak extra sportovne naladeny neni, rozhodne GTD nebylo neprijemny a ze bych se trapil to ani nahodou, cupra v tom comfort modu na 19kach je horsi, ale celkem okej porad
    a je super, ze to auto je i zabavny, coz 100kw golf nebude. Gticko bude i znit. jinak proste spis chces GTx nez ze bys ho potreboval gtd neni oproti normalnimu vybavenymu golfu o moc drazsi
    DYNK
    DYNK --- ---
    K cemu to je mit auto jako je GTI/GTD na bezny jezdeni? Jako ja chapu, ze je to rychly, ale pro bezpecny predjeti prece neni potreba se trapit ve sportovne naladenym (a tudiz drncavym) aute na normalnich (a tudiz nekvalitnich) silnicich.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    KORKMAZ: gtd v kombiku by tam dostat neslo? kdyz je GTI tak to nebude tak daleko... a za me to je uplne idealni auto na uplne vsechno dohromady... (mel jsem ho, ted mam kombikovou cupru a proti golfu ma dvojnasobny naklady a zas takovej rozdil to v tom jak to jede neni...)
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KALIBAN: Potřebuju kočárkovat...a proto jsem před necelým rokem vyměnil jakoby sportovní GVI hatchback na novej GVII variant :-D Doma bych si možná tak vyhádal kabriolet na léto a to navíc vojetej.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    KORKMAZ: hele je to super cena... a gticko je absolutne vyborny auto. pokud nejsi postizenej snobismem ze koncern je picovina, tak realne nic jinyho nez GTIcko nepotrebujes... leda tak gtdcko v kombiku kdyz mas rodinu ...
    (teda pokud si odepise dph, pokud ne, tak uz to takova radost neni)


    HAVANA: neni :) ale chapu tvoje zmateni :) taky si je krapet pletu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam