• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    MR_DAN: za poslednich par mesicu se spoluucast u spousty aut zvedla z 5 na 10%, i u "blbejch" Fabek. Snizit to jde radove za nekolik stovek mesicne. Treba Barth ma vsude 10%, na Drivetu mi nabidli snizeni na 5% u i30 za 500,- / mesic (nevzal jsem). Asi neni moc na co cekat, kamos bral na jare Golfa Variant Highline s 5% za 5200,- bez DPH. To uz je ted bez sance.
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    zdravim :-)
    ve ctvrtek jedu do barthu kouknout na tech jejich asi 6 cernejch golfu 1.5 marathon edition co maj skladem...
    bude to muj prvni operak, mate pro me nejaky tipy? :-)
    auto bude stat ty 3 roky v praze na ulici, o vikendech bude jezdit do liberce a zpatky, za rok nebo dva se do nej snad nacpe i nejakej kocarek (ale nebude to rodinny auto)
    co tak procitam historii, tak gap a mensi spoluucast nez 10% bych mel brat jako samozrejmost, co? jeste nejaky dalsi spatny zkusenosti se skofinem jako ty "poskozeny" dvere co jsem tu cetl v historii?
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Rozhodne bych to nenazval zmrdem. Úplně stejně může podfouknout tu půjčovnu zákazník, hlavně když platí cash. U krátkodobých výpůjček celkem normální a setkal jsem se s tím napříč jižní Evropou.

    Ale tím bych to asi z mé strany uzavřel, už jsme hodně OT
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ:
    tu tě moc nechápu.

    jhá většionou naberu plnou v okruhu 50km a vím, že to neklesne. Nyní naposledy jsem bral plnou 100m od vrácení (mám doklad) i fotku jak čepuji a i fotku na parkingu. Jasně není to notář, ale už by to neměli tak jednoduché...

    Kdo konkrétně je takový zmrd? přijde mi jako byste řešili půjčovny z jiného světa.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Jako není plná jako plná, zvláště u aut s digitálním palivoměrem nebo já nevim, třeba nádrží s jedním plovákem. Jde spíš o takový drobný benefit pro perzonál, že si může s autem najezdit i několik desítek km a přesto to ukazuje plnou. Když to pak zákazník vrací, tak většinou u toho auta nezná ani objem nádrže a množství k dočerpání taky neukazují všechna auta, takže vezme plnou podle pistole.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ:
    Asi jo. Jen mi prijde ze toto nasmelit lze leda na "blbcich" s prominutim...
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Tak sedačku ti vezmou bez problémů do letadla, ale komu se to chce tahat žejo. Nicméně v mé oblíbené destinaci znám půjčovnu, kde je všechno už v ceně (teda kromě navigace), takže mi při objednání či převzetí nenutí nic extra. Ale to už jsem zaběhnul od daleko od původního tématu...imho vydělávají jak na vstupu (viz Leli a slevy při nákupu ale i při flotilovém servisu), tak na výstupu (extras pro zákazníky, trošku smělo s palivem...)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ: Ano bez pojisteni. Zamerne. Nepujcoval jsem poprve. A ano vim ze mam brat full-to-full. Spise si rikam kolik lidi se nachyta...

    Sedacku je levnejsi si koupit a vyhodit nez pujcovat.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Fór je v tom, že u krátkodobých výpůjček (dejme tomu pod týden) mají ty nejlevnější nabídky tzv. pre-paid fuel. Takže oni ti auto přistaví s určitým množstvím paliva za plus mínus tržní cenu a to zaplatíš. Pak vrátíš auto s libovolným množstvím paliva a oni ho prý odsají (dost pochybuju), zbylý benzín proplatí a za ten úkon si účtují desítky euro poplatek. Full-to-full je z jejich pohledu služba navíc.

    Dále pak expresní odbavení, havarijko bez spoluúčasti, lepší asistenčka, krytí poškození pneumatik a skel...de facto je to jako když si doma stavíš podle svýho pojištění vlastního auta. Dále navigace, dětská sedačka atd. A hned máš z auta za desítky korun auto za tisíce.

    Pokud jsi tam měl uvedenou spoluúčast v řádek desítek tisíc korun, tak jsi dost pravděpodobně vzal tu levnou nabídku, lidově řečeno bez pojištění.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ:
    jakože pokud jim nevrátíš full nádrž tak ti napálí banku za to?
    No spoluúčast jsem čuměl, že kdybych boural tak až 50 tisíc (českých korun)...
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Často vaří na doplňkových službách, hlavně okolo pojištění a paliva. Třeba ve Španělsku půjčí smarta klidně i za stovku, ale jen poplatek za načerpání paliva je mnohonásobně vyšší a o případné spoluúčasti při poškození ani netřeba mluvit
    LELI
    LELI --- ---
    KOC256: v bazarech jako jahreswageny.

    Treba mercedes mel najednou v carstore 30 Acek shodnejch, ...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LELI:
    A kde koncy ti desitky stovky aut z operaku? Nejak mi tento trh unika, vzdyd by toho musely byt nekde zaplavy. Jen si pamatuji nejaky titulek, ze rocni auta nikdo nechce...
    LELI
    LELI --- ---
    KOC256: pujcovny maj castokrat treba i pulrocni/rocni operaky, nakupuji za jine ceny nez koncak diky rotaci treba xy aut kazdej rok, ...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Nemám dotaz úplně na operativní leasing, ale polemizuji nad tím, jak se půjčovnám mohou vyplatit některé auta...

    Co vím, tak renomované půjčovny půjčují max 3 roky stará auta...

    A teď jsem byl ve Švédsku a tam jsem dostal KIA NIRO v plné palbě, včetně všech příplatkových packetů v nákupce za 750 000 za půjčovné necelých 500 na den. Žádná akce, prostě ceníkovka...

    Pokud bych počítal, že vypůjčenost bude polovinu dnů v roce (180*500) a polovina dnů ještě z toho bude včetně full issurance (90*500), tak mi vyjde 135 000 za rok.

    MINUS:
    - pojištění
    - DPH
    - poplatky za parkování
    - personál (kancly, výdej, umývání, ...)
    - nějaký ten servis (provozní kapaliny, gumy, ...)

    kdyby to bylo těch 35 000/rok. Tak čistý vývar je 100 000 za rok a to by museli to auto mít tak 8 roků než by konečně začalo vydělávat. I kdyby je to auto stálo v nákupu 500 000, tak pořád mi to nepřijde jako dobrá délka vrácení peněz (5 roků). A nevím kdo by si chtěl koupit auto z půjčovny, když s tím kde kdo jezdí jako prase...

    Vidí někdo do toho více?
    DYNK
    DYNK --- ---
    KALIBAN: Ja kdyz si chci zablbnout, tak jedu na kole. Auto je pro me spis relax, nez adrenalin. Proto budu mit radsi tezkopadny komfortni auto, nez neco zabavnyho. Ale jako rozumim vam, taky obcas nejakou zatacku projedu trochu ostreji a bavi me to, jen bych proste kvuli tomu neporizoval auto, ktery mi nabidne vic zabavy na ukor komfortu.

    Verim, ze kdybysme si na den prohodili auta, tak ja budu po tom dni mnohem vic nadsenej, nez ty. Ale dlouhodobe chci jezdit v klidu a pohodli a po zkusenosti z A4 vybiram uz auto, ktery vyzyva spis ke klidny jizde.

    Nicmene myslim, ze tema je vycerpany, mam proste priority jinde a GT* si najde zakazniky i beze me:)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DYNK: a kdyz uz zminujes cesty do prace a provoz... strilel bych, normalne bych ty ridice strilel, jednoho po druhym. Jedes v kolone, ktera by vubec nemusela byt kolonou, nikde zadny semafory, ale ty kokoti proste maj mezi sebou stometrovy rozestupy, jeden prejizdi do pruhu, tak dvacet aut za nim zastavi atd.. cesi proste neumej plynule jezdit. Je mi z toho vzdycky do breku a vubec se s tim pak neseru a jezdim podle klasicky predstavy jako totalni rebel a magor. Ale sem v praci o 20 minut driv (20 minut vs 50 minut).
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KALIBAN: presne
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DYNK: a dyt pohoda, si delej co chces, to je sdeleni myho minulyho prispevku. Zij a nech zit. Uz beatles vedeli jak na to.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam